حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر تبلیغاتی HTC Vive Flow جعلی و فتوشاپ شده هستند!

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اچ‌تی‌سی، اخبار، گجت‌های داغ

در برخی مواقع، برندها در تصاویر تبلیغاتی خود، از محتوای واقعی استفاده نمی‌کنند. همچنین ممکن است برخی از این تصاویر جعلی باشند. کمپانی HTC، اخیراً از هدست واقعیت مجازی خود رونمایی کرده است. حال مشخص شده است که تصاویر تبلیغاتی HTC Vive Flow فتوشاپ شده‌اند!

تصاویر تبلیغاتی HTC Vive Flow واقعی نیستند

صبح امروز بود که از رونمایی هدست واقعیت مجازی جدید اچ تی سی صحبت کردیم.

 

هدست واقعیت مجازی HTC Vive Flow با قیمت ۴٩٩ دلار رسماً رونمایی شد

 

به نقل از Gizmochina، بزرگ‌ترین نقطه قوت هدست واقعیت مجازی HTC، مربوط به وزن و اندازه آن می‌شود. این هدست، به نحوی استفاده شده است که بتوان آن را در هر جایی به سادگی استفاده کرد. با وجود این که هدست‌های واقعیت مجازی، هر سال سبک‌تر و بهتر می‌شوند، همچنان استفاده از آن‌ها به مدت زیاد، می‌تواند خستگی را ایجاد کند. اما سایت رسمی HTC این هدست را به نحوی نمایش می‌دهد که گویا از آن می‌توان در هر بخش زندگی به راحتی استفاده کرد.

با این حال، دیدن تصاویر تبلیغاتی HTC Vive Flow که از Shutterstock تهیه شده‌اند و بر روی آن‌ها فتوشاپ انجام شده‌اند، نگران کننده است. بنابراین، HTC از مدل‌های واقعی برای تبلیغ هدست خود استفاده نکرده است. خب، شایان ذکر است که این هدست نظرات مثبت زیادی را دریافت کرده است. این نظرات، عمدتاً به دلیل وزن و طراحی آن هستند. اما به سختی می‌توان باور کرد که HTC به محصول خود اطمینان داشته است و با این حال، از روش‌های ارزان برای بازاریابی استفاده کرده است.

توجه داشته باشید که در تصاویر تبلیغاتی HTC Vive Flow، این تنها هدست نیست که فتوشاپ شده است. در تصویر زیر، زنی دیده می‌شود که یک کاسه پاپ کورن را در دست دارد و چیزی بر روی صورت او نیست. اما در تصاویر تبلیغاتی HTC، هدست مجازی این کمپانی در کنار یک گوشی هوشمند جایگزین شده‌اند. به نظر می‌رسد که این تصویر ویرایش شده، به تنهایی خوب باشد. اما دیدن علامت تمرکز کردن در هنگام انجام یوگا در حین استفاده این هدست، عجیب است.

تصاویر تبلیغاتی جعلی HTC Vive Flow

بر اساس اطلاعات سایت Emojipidea، این نماد در ایتالیا برای اظهار ناباوری و بی اعتقادی به یک چیز استفاده می‌شود. طبیعتاً این واکنشی نیست که HTC از مشتریان خود در حین استفاده از محصولاتش می‌خواهد. مگر این که HTC Vive Flow به قدری خوب باشد که مشتریان خود را در عین ناباوری، شگفت زده کند! اما تصویری که از آن صحبت کردیم، نوک کوه یخی است. بر اساس گفته‌های یکی از نویسندگان TheVerge، تصاویر تبلیغاتی استفاده شده برای HTC Vive Flow را می‌توان با جستجو در سایت istockphoto.com یافت. این تصاویر، هم اکنون در سایت رسمی HTC قرار دارند.

در هر صورت، باید بگوییم که استفاده از فوتوشاپ در تصویر تبلیغاتی محصولات، موضوع جدیدی نیست. کمپانی‌ها پیش‌تر این کار را انجام داده‌اند. بنابراین یک پیام برای HTC عزیز داریم: لطفاً در آینده از تصاویر خودتان استفاده کنید تا دچار دردسر نشوید!

فکر می‌کنید که این حرکت عادی است؟ نظر شما در مورد استفاده از تصاویر تبلیغاتی جعلی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️