حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کسب و کار میلیارد دلاری اپل!

نوشته

8 سال قبل | 5 دیدگاه | ترنجی

 تیم کوک کسب و کار میلیارد دلاری جدیدی را به اپل اضافه کرده تا پول های بیشتری به شرکت برسد.  شاید درست حدس زده باشید اپل موزیک این کسب و کار جدید است! اپل موزیک سرویسی است که هم بصورت آنلاین و هم بصورت آفلاین(در صورت پرداخت ماهیانه) می توانید موزیک های مورد علاقه تان را با کیفیت بالا بدون خرید آنها پخش کنید و بشنوید. در ادامه همراه باشید.

با این مقدمه، باید بگویم که اپل موزیک در حال حاضر ۱۵ میلیون مشترک دارد. کوک در کنفرانس فناوری وال استریت ژورنال در لاگونابیچ کالیفرنیا، گفت: ازآن ۱۵ میلیون، ۶,۵ میلیون مشترک پول پرداخت کرده اند( ۸٫۵ میلیون مشترک از پرداخت به مدت ۳ ماه معاف هستند). هر مشترک برای دسترسی به پخش موزیک نامحدود باید ماهیانه ۱۰ دلار بپردازد. که البته برای یک خانواده ۶ نفری این مقدار به ۱۴/۹۹ دلار هم می رسد.با یک محاسبه ساده ریاضی می توان فهمید که با حساب همان ۶/۵ میلیون مشترک که ماهانه ۱۰ دلار می پردازند در یک سال ۷۸۰ میلیون دلار به اپل می رسد.

اپل موزیک از ماه ژوئن (خرداد ماه) راه اندازی شد.این به معنای پیوستن به iphone, ipad, itunes, apple tv و یک تجارت میلیارد دلاری است.البته ساعت اپل (apple watch) هم احتمالا امسال اضافه شود. این برای یک برند عالیست که بتواند سرویس پخش موزیک را از رقبای سرسختی مثل آمازون، گوگل و پاندورا و سایر رقیبان بگیرد.

apple-music-sign-up-hero2

ریچارد ویندرسور، تحلیلگر تحقیقاتی سرمایه گذاری ادیسون می گوید: “اگر اپل موزیک را با spotify مقایسه کنیم می توانیم بفهمیم که اپل موزیک یک تجربه بهتر با ویژگی های بسیار غنی تر با همان قیمت است.”

با به روزرسانی iOS 9 اپل موزیک به طور خودکار روی صفحه نمایش اصلی کاربرانی که به تازگی iphone و یا ipad خریده اند و یا ios 9 را به روزرسانی کرده اند قابل مشاهده است. این اقدام در روند رو به رشد اپل موزیک قطعا تاثیر بسزایی خواهد داشت. اپل در حال حاضر دارای اطلاعات حساب کاربری شماست و شما به سادگی با کلیک روی یک دکمه می توانید ثبت نام کنید. کوک اعلام کرده است که حدود ۶۰ درصد از کاربران اپل موزیک بعد از دوره رایگان خود باز هم در اپل موزیک مانده اند و حتی اگر بعضی از کاربران پس از اولین ماه عضویت با پرداخت ماهیانه ی خود آن را لغو کنند، باز هم شروع بسیار خوبی برای اپل موزیک به حساب می آید. اپل یکی از چند برند تجاری در جهان است که می تواند وارد بازار موزیک شود و می تواند میلیاردها دلار در چند ماه بدست آورد.

[su_button url=”http://money.cnn.com/2015/10/20/technology/apple-music/” target=”blank” background=”#159f84″]CNN[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Shahspik

پ ع. بپکی. خاک هم بفروشه ، میلیاردی میفروشه

md4956

کیفیت و برندسازی و … که باشه٬ با فروش خاک هم میتونه درآمد میلیارد دلاری داشته باشه ! :good:

mostafasaeedix

درسته بگیم خاک هم بفروشه بهترین خاکو میفروشه:)))) :good:

احمد

بنظرم موفق میشه تازه چند ماهه کامل راه اندازی شده

bvb

عجیبه اپل داره از فروش موزیک و فیلمش اندازه سود موبایل فروشی اچ تی سی سونی سود میبره واقعا چطوری اینکارو میکنه؟؟؟!!!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....