حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مراسم معرفی Spatial Audio برای اپل موزیک ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ و پس از نطق اصلی WWDC 2021 است

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل

اگر طرفدار محصولات اپل هستید، فردا یک روز خیلی خاص برای شماست. درست پس از نطق اصلی WWDC 2021 که ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه فردا، ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد، یک مراسم دیگر وجود دارد. مراسم معرفی Spatial Audio برای اپل موزیک ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ که ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه فردا شب خواهد بود.

مراسم معرفی Spatial Audio برای اپل موزیک

دو هفته پیش برای شما در ترنجی نوشتیم که نحوه اضافه شدن ویژگی lossless به اپل موزیک در WWDC ۲۰۲۱ اعلام می شود. اپل Spatial Audio را به عنوان یک افزودنی جدید به اپل موزیک و همراه با پخش موسیقی Lossless رونمایی کرد. گفته می شود که در ماه جاری میلادی دسترسی به آن برای کاربران ممکن خواهد شد. به نظر می رسد که حداقل Spatial Audio خیلی زود به کاربران برسد.

یک ویدیو در اپل موزیک منتشر شده و کاربران آن در Reddit به اشتراک گذاشته اند. این ویدیو با عنوان “معرفی صدای فضایی” است. در این ویدئو از بینندگان دعوت می شود تا:

“ساعت ۲۲:۳۰ تاریخ ۱۷ خرداد برای تماشای این رویداد ویژه هماهنگ شوند”.

مراسمی که درست بعد از سخنرانی اصلی WWDC 2021 پخش می شود.

ویژگی Spatial Audio نوید یک تجربه صوتی همه جانبه را می دهد که بر مبنای Dolby Atmos ارایه شده است. Spatial Audio به جای استفاده از کانال های صوتی ثابت، حرکات سر کاربر را نیز در نظر می گیرد و به موسیقی اجازه می دهد تا در موقعیت صحیح نسبت به بدن کاربر بمانند.

اپل قبلاً گفته بود که هزاران آهنگ در کاتالوگ Apple Music خود برای گوش دادن با ویژگی Spatial Audio در دسترس هستند، که با گذشت زمان تعداد آنها افزایش می یابد.

اگرچه اپل مشخص نکرده که برای عملکرد Spatial Audio چه سخت افزاری لازم است، اما احتمالاً حداقل به AirPods Pro یا AirPods Max نیاز دارد.

نظر شما چیست؟ منتظر این ویژگی هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)