حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

الجی در حال آماده‌سازی سرویس پرداخت با موبایل خود به‌نام G Pay است

نوشته

8 سال قبل | 4 دیدگاه | ترنجی

اخیرا سرویس‌های پرداخت با موبایل رشد بسیار چشمگیری داشته‌اند. ‌یکی از این سرویس‌ها، Samsung Pay است که از ماه گذشته در آمریکا شروع به‌کار کرد. حال خبری مبنی بر عرضه سرویسی مشابه توسط رقیب هم‌وطن سامسونگ یعنی الجی به‌ گوش می‌رسد. احتمالا این سرویس پرداخت موبایلی G Pay نام خواهد داشت. در ادامه با ترنجی همراه شوید.

با توجه به گزارشات قبلی، الجی در اوایل این ماه تایید کرده بود که این شرکت در حال آماده سازی رقیب سرویس Samsung Pay است، اما تاکنون هیچ صحبتی درباره تاریخ عرضه آن به‌میان نیامده است هرچند الجی ادغان کرده است که این سرویس در “زمانی مناسب” عرضه خواهد شد. شاید بپرسید منظور از این صحبت چیست؟ شاید الجی صبر کرده است تا محصولاتی جدید با سنسور اثر انگشت را عرضه کند تا امنیت این سرویس تضمین شود. احتمالا می‌دانید که LG V10 اولین محصولی از ال‌جی است که از سنسور اثر انشگت بهره می‌برد، پس شاید در آینده‌ای نه‌چندان دور شاهد این سرویس باشیم. همچنین اخیرا گزارشاتی منتشر شده است که نشان می‌دهد الجی در حال حاضر نام‌ تجاری “LG Pay” را به‌ثبت رسانده است پس می‌توان ادغان کرد که اکثر این شایعات صحت دارند. در نهایت گفته شده است که سرویس الجی نسبت به سرویس رقیبش یعنی سامسونگ از گزینه‌ها و ویژگی‌های بیشتری برخوردار خواهد بود.

نظر شما چیست؟ آیا سرویس پرداخت با موبایل الجی می‌تواند موفق ظاهر شود؟

[su_button url=”http://www.gsmarena.com/rumour_lg_working_on_its_own_mobile_payments_service_dubbed_lg_pay-blog-14448.php” target=”blank” background=”#159f84″]GSMArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AraZ1

دیگه خز شده :mail: :mail:

amir Narimnpour

جالبه

bvb

غصه نخور sony pay هم میاد

riofarina

با توجه به عکس آواتارت بیشتر از این ازت انتظار نمیره
ترول های سونی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
حسين میرنژاد
نویسنده و گرافیست وبسایت ترنجی - خوره تکنولوژیAparat.com/iDealTechs