حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ال‌جی ویدئوی جدیدی برای مراسم ۹ مهر منتشر کرد

نوشته

8 سال قبل | 5 دیدگاه | ترنجی

حدودا یک هفته پیش بود که ال‌جی تایید کرد که آن‌ها در تاریخ ۱ اکتبر یا به‌عبارتی ۹ مهر میزبان یک مراسم تازه خواهند بود. در حالی که هنوز مشخص نیست که ال‌جی کدام محصول جدید را معرفی خواهد کرد، عده‌ای بر این باورند که این کمپانی قصد رونمایی از محصول جدیدی به‌نام V10 را دارد. حال امروز این شرکت ویدئوی جدیدی در این باره منتشر کرده است که معرفی این محصول را تایید می‌کند. در ادامه با ترنجی همراه شوید.

در این اواخر شایعات و تصاویر زیادی درباره محصول جدید ال‌جی که V10 نام دارد منتشر شده است. از صفحه‌نمایش دوگانه تا بدنه فلزی، همه و همه از شایعاتی است که درباره این محصول شنیده‌ایم. حال امروز ال‌جی ویدئوی جدیدی را درباره این محصول منتشر کرده است که می‌توان در آن از جزئیات بیشتری درباره این محصول مطلع شد. در این ویدئو، زنی را می‌بینید که بخشی از موی او بلندتر از قسمت دیگر است. خب این چه معنی می‌تواند داشته باشد؟ خب شاید در نگاه اول هیچ مورد خاصی به‌نظر نیاید اما اگر شایعات قبلی را دنبال کرده باشید احتمالا به نکته جالبی خواهید رسید:

1

به‌نظر این مدل‌مو به ویژگی جدید این محصول اشاره دارد. همانطور که می‌بینید در قسمت بالای صفحه‌نمایش اصلی V10 شاهد دوربین دوگانه در کنار یک صفحه‌نمایش دوم هستیم که به‌عقیده بسیاری کمی عجیب است. حال برای اینکه از تمامی قابلیت‌های این محصول مطلع شویم باید تا موعد رسمی صبر کنیم. در ادامه می‌‌توانید این ویدئوی کوتاه را تماشا کنید.

[aparat]http://www.aparat.com/v/fkjXA[/aparat]

نظر شما چیست؟ آیا این محصول می‌‌تواند در میان رقبا موفق ظاهر شود؟

[button url=”http://www.ubergizmo.com/2015/09/lg-october-1-teaser-video/” postid=”” style=”btn-default” size=”btn-default” target=”_self” fullwidth=”false”] Ubergizmo[/button]

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
feri131

انصافا الجی خیلی نو اوری داره…گوشی هاش هم عالی هستن از هر نظر

M҉O҉H҉A҉M҉M҉A҉D҉

به نظرم این ایده کار ساز نیست از ایده سامسونگ بهتر خوشم اومد یه چیزی شبیه نوت اج ولی بجای بغل بالاس

Taktaz

به نظر گوشی خیلی خری باید باشه :wacko:

Payman Abazari

چه ویدئو خفنی… :wacko: :wacko: :wacko: امیدوارم گوشیش هم همینجور خفن باشه که ال جی نشون داده میتونه.

میثم نورالدین

الجی کارش درسته . داره کلاس برندشو به رده بالاها میرسونه .

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
حسين میرنژاد
نویسنده و گرافیست وبسایت ترنجی - خوره تکنولوژیAparat.com/iDealTechs