حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هدست Project Morpheus سونی، اکنون PlayStation VR نام دارد

نوشته

8 سال قبل | 2 دیدگاه | ترنجی

اکنون زمان آن است که به‌جای “Project Morpheus”، بگوییم: “PlayStation VR”. سونی در کنفرانس مطبوعاتی خود در نمایشگاه بازی توکیو اعلام کرد که نام نهایی هدست واقعیت مجازی این شرکت، “PlayStation VR” خواهد بود. در ادامه همراه ترنجی باشید.

سونی، قیمت این هدست را اعلام نکرده است اما به احتمال زیاد، PlayStation VR در سال آینده، عرضه شود. این هدست واقعیت مجازی به یک صفحه‌نمایش ۵٫۷ اینچی Full HD با رزولوشن ۱۹۲۰×۱۰۸۰ پیکسل، میدان دید ۱۰۰ درجه و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز مجهز شده است.

این هدست، می‌تواند به کنترلرهای DualShock 4 و PlayStation Move وصل شود و همچنین می‌تواند با استفاده از HDMI به پلی‌استیشن ۴ وصل شود. همچنین این بازی شامل دموهایی است که می‌توان به Final Fantasy XIV از Hatsune Miku ،Summer Lesson ،Square Enix و Danganronpa VR اشاره کرد سونی در نمایشگاه بازی پاریس که در پایان ماه اکتبر (اوایل آبان) برگزار خواهد شد، جزئیات بیشتری را اعلام خواهد کرد.

[su_button url=”http://www.wired.com/2015/09/project-morpheus-playstation-vr/” background=”#5ab28d”]Wired[/su_button] [su_button url=”http://www.wareable.com/sony/playstation-vr-release-date-price-specs-668″ background=”#5ab28d”]wareable[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AA

عالیه :heart:

morteza.ZU

طراحیش نسبت بقیه کمپانی ها بهتره.خیلی دوست دارم یکی داشته باشم :heart:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی