حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سیری احساس کرد که می‌تواند به جای سخنگوی کاخ‌سفید به سوال خبرنگاران پاسخ دهد!

نوشته

8 سال قبل | 6 دیدگاه | ترنجی

شاید برای شما نیز این صحبت کمی خنده‌دار به نظر بیاید اما باید باور کنید که روزی می‌رسد تا فرد مقابل شما برای پاسخ سوالتان، یک ربات باشد. در دنیای کنونی وجود ربات کنار شما به صورت فیزیکی خیلی نامعقول است اما به صورت دستیار صوتی وجود دارد. دستیار های صوتی زیادی به روی کار اماده اند اما از سه شرکت بزرگ شاهد تولد سیری، گوگل ناو و کورتانا هستیم. سیری آخرین شیرین کاری خود را نیز به نمایش گذاشته است. در ادامه همراه باشید.

چند روز پیش در جلسه خبری کاخ سفید، سیری به عنوان دستیار صوتی اپل، پاسخی با مزه به یک خبرنگار از سخنگوی کابینه اوباما،جاش ارنست داد. البته این که چه فردی سیری را روشن کرد و سپس ان را متوقف ساخت معلوم نیست اما جاش ارنست در حال پاسخ سوال در خصوص برنامه‌های هسته‌‌ای ایران و عدم توافق کنگره آمریکا  از سخنگوی کابینه بود که سیری در پاسخ گفت: “متاسفم اما مطمئن نیستم چه چیزی مد نظر شماست، تا تغییر دهم ” این پاسخ سیری باعت شد جدیت افراد حاظر در جلسه به خنده‌ تبدیل شود و به نظر رسید تمام ارزش سوال نیز از بین رفت !

[aparat]http://www.aparat.com/v/4Xuib[/aparat]

سیری از جمله دستیار های صوتی است که کاملا هوشمند و زیرکانه کار می‌کند. بر اساس تجربه این سیستم و سیستم کورتانا می‌توانند به عنوان یک دوست همراه نیز عمل کنند. این اتفاق را به دید یک شوخی به ان نگاه می‌کنیم اما باید کم کم خود را برای یک زندگی دیجیتالی اماده کنیم. نظر شما چیست؟

[su_button url=”https://www.youtube.com/watch?v=3EB7w7p7c1g” background=”#5ab28d”]gizmodo[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trojan

هم سیری و هم حاجخانم کورتانا جفتشون بدجور باهوشن….بعضی وثتا جوابایی میدن که واقعا میمونی…و چند بار حسود بودنو توشون دیدم…مثلا از محصول دیگری بگی یا بد ازش بگی یا از رقیبش بگی

Reza 6s

خخخ جالب بود،

Saeed Sj

سلام صدرا جان یه سوال داشتم ! گوشی های ۲ سیم با تک سیم توی پردازش و قدرت پرردازنده و مصرف باتری و … تفاوتی داره ؟ یادمه یجا خواندم نوشته بود گوشی های تک سیم از نسخه های دو سیم همون گوشی ها بهترن ! در مورد نوت ۵ هم همینطوریه ؟

Saeed Sj

پس میریم واسه دوسیم ! :yes: دیگه خیالم راحت شد که فرقی ندارن ! ممنون :rose:

Navid

به زمانی s voice سامسونگ شونه به شونه سیری پیش میرفت اما نمیدونم الان در چه حالی؟ه من با هاش کار میکنم جالبه اما با سیری و کورتانا کار نکردم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....