حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

خرید یک استارت‌آپ هوش مصنوعی توسط اپل برای تقویت سیری

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | اپل

سیری تحفه آیفون 4s بود و اولین دستیار هوشمند صوتی موبایلی به شمار می رود. پس از آن تلاش های زیادی برای رقابت با آن شد و فقط شاید بتوان گفت نمونه گوگلی یک رقابت قابل توجه دارد. امروز خبر از خرید یک استارت‌آپ هوش مصنوعی توسط اپل برای تقویت سیری می رسد و این برای کاربران آیفون و دیگر محصولات اپل می تواند مهم باشد.

خرید یک استارت‌آپ هوش مصنوعی توسط اپل

سیری

سیری

اپل به تلاش خود برای دستیابی به عملکردهای ارایه AI یا هوش مصنوعی ادامه می دهد و این بار برای بهبود عملکرد سیری حرکت قابل توجهی کرده است. این شرکت به بلومبرگ گفته است که به تازگی Inductiv ، یک شرکت کانادایی را خریده تا از AI برای تصحیح داده ها استفاده کند و این به نوبه خود، یادگیری ماشین (ML) را بهبود می بخشد.

این شرکت در مورد برنامه های خود توضیحی نداد و به پاسخ ساده خود متکی بود:

“(این شرکت) گاه به گاه شرکت های کوچکتر فناوری را خریداری می کند”

اما به نظر می رسد سیری مورد توجه قرار گرفته است.

سازنده آیفون ها، در بهبود درک دستیار صوتی خود این اواخر ، شرکت Voysis را برای تقویت درک زبان طبیعی، خریده است. با پاک کردن شانس اینکه اطلاعات غلط سیری را سردرگم کند، راه درازی برای ارایه داده های صحیح تر به کاربران پیموده خواهد شد.

اپل این اواخر مصمم به به‌روزرسانی سیری بوده و هنگامی كه جان جیاناندرا رهبر سابق هوش مصنوعی گوگل را استخدام كرد، با استفاده از این بروزرسانی موجبات امكان ایجاد موج را فراهم می آورد. با این وجود، ممکن است مدتی پیش از او تصمیم گرفته شده است و استارت آپ هایی مانند Inductiv را برای خریدن مورد بررسی قرار داده باشند. اپل به تدریج از طریق ویژگی هایی مانند Deep Fusion بیشتر هوش مصنوعی را در محصولات خود ارتقا می دهد، اما Siri هنوز راهی برای پیشبرد کامل آن دارد تا بتواند با Alexa و یا دستیار گوگل مقایسه شود.

نظر شما چیست؟ شما چقدر از دستیارهای هوشمند موبایلی خود استفاده می کنید و چرا؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

مچککککر 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)