حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی میت اس با فناوری فورس‌تاچ در راه است

نوشته

8 سال قبل | 2 دیدگاه | ترنجی

سال گذشته بود که هواوی فبلت خوش‌ساخت و خوش‌قیمت میت ۷ را معرفی و روانه بازار کرد. حال شایعه شده است که جایگزین میت ۷ به نام میت اس قرار است به‌زودی معرفی شود، محصولی که از طراحی با کیفیت در کنار مشخصات فنی بسیار خوبی برخوردار است. شاید همگی انتظار بهبود مشخصات و عملکرد کلی دستگاه را داشته باشید اما باید بدانید که هواوی در کنار این بهبود ها فناوری جدیدی را به این محصول اضافه خواهد کرد. در ادامه با ترنجی همراه شوید.

بر خلاف میت ۷ که از یک صفحه نمایش ۶ اینچی برخوردار بود، میت اس دارای یک صفحه‌نمایش ۵٫۷ اینچی خواهد بود که با توجه به حاشیه‌های بسیار کم می‌توان انتظار خوشدست بودن این محصول با وجود صفحه‌نمایش بزرگ را داشت. این صفحه‌نمایش توسط یک شیشه ۲٫۵D پوشیده شده است که حس بهتری هنگام اسکرول کردن صفحه نمایش به کاربر منتقل می‌کند. رزلوشن این صفحه نمایش ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ خواهد بود و به نظر خبری از یک صفحه‌نمایش QHD نیست. بخش پردازشی این دستگاه توسط یک پردازنده Kirin 935 در کنار سه گیگابایت حافظه رم تامین می‌شود. هواوی میت اس همچنین به یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی با سنسور سونی IMX230 در پشت مجهز خواهد شد. در کنار این موضوع دوربین سلفی ۸ مگاپیگسلی هم در نظر داشته باشید. سنسور اثر انگشت هم در پشت دستگاه به قوت خود باقیست.

اما چیزی که میت اس را تبدیل به یک محصول خاص می‌کند استفاده از تکنولوژی است که اخیرا در اپل‌واچ و مک‌بوک ۱۲ اینچی اپل بکار رفته است. همانطور که در تصویر بالا می‌بینید هواوی قرار است که از فناوری فورس‌تاچ در صفحه‌نمایش میت اس استفاده کند که بسیار جالب توجه است. این محصول احتمالا در اولین روزهای نمایشگاه IFA 2015 رونمایی خواهد شد و ما بسیار مشتاقیم تا ببینیم هواوی چه برنامه‌ای دارد. در ادامه می‌توانید تصاویر این محصول را مشاهده کنید.

۱٫

Huawei-MateS

۲٫

Huawei-MateS (2)

۳٫

Huawei-MateS (3)

۴٫

Huawei-MateS (1)

نظر شما چیست؟ آیا این محصول می‌تواند نظر کاربران را به‌ خود جلب کند؟

[button url=”http://www.phonearena.com/news/Huawei-teases-premium-MateS-with-Force-Touch-display-it-leaks-in-full-glory_id73213″ postid=”” style=”btn-default” size=”btn-default” target=”_self” fullwidth=”false”]Phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
armin sat

میت۷ رو داشتم و در عین ناباوری گوشی عالی بود ازش رازی بودم،دیدم به huawei کلا عوض شده

Different_boy

اچ تی سی وانه؟؟؟؟چقد شبیه طراحی کرده.فورس تاچ فعلا چیزی برای ارائه نداره.تا ببینیم نرم افزار و بازی های مخصوصش کی میان.بهرحال پیشرفت تکنولوژیه.نمیشه کاریش کرد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
حسين میرنژاد
نویسنده و گرافیست وبسایت ترنجی - خوره تکنولوژیAparat.com/iDealTechs