حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کلیپی از طرح مفهومی هواوی نکسوس ۶

نوشته

8 سال قبل | 3 دیدگاه | ترنجی

سال ۲۰۱۵ ظاهراً سالی است که همه سازندگان گوشی‌های هوشمند یک استراتژی را پیش می‌گیرند، یعنی گوشی‌های هوشمند خود را در دو مدل، یک مدل حدوداً ۵ اینچی و یک مدل هم در سایز مرسوم فبلت ها عرضه خواهند کرد. سری نکسوس گوگل نیز انگار از این قاعده مستثنی نبوده و این استراتژی را پیش خواهد گرفت. در ادامه کلیپی از طرح مفهمومی فبلت نکسوس هواوی را خواهیم دید. همراه باشید.

گفته می‌شود گوشی سایز فبلت نکسوسی امسال را هواوی خواهد ساخت که Huawei Nexus 6 نام داشته و ابعادی ۱۵۹٫۴x 78.3 x 6.6/8.5mm را خواهد داشت. طبق گفته منبع این گوشی سه ویژگی جالب را به همراه داشته که داشتن درگاه USB Type-C و سنسور تشخیص اثر انگشت در پشت گوشی جز این ویژگی هستند. ویژگی بعدی نیز داشتن بلندگو استریو در جلوی گوشی است که در گوشی‌های سری نکسوس بسیار جالب به نظر می‌رسد. این گوشی با اندروید تازه معرفی شده Marshmallow همراهی خواهد شد. در زیر می‌توانید کلیپی از طرح مفهومی این گوشی را ببینید.

[aparat]http://www.aparat.com/v/s2lqo[/aparat]

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/New-Huawei-made-Nexus-is-the-star-of-this-concept-video-based-on-leaks_id72891″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
zeo1

سری نکسوس عالی هستن؛ ولی وقتی من داشتم با نکسوس ۶ همکارم کار میکردم هر کاری کردم صفحه نمایش به دلم نشست امیدوارم الجی و هوواوی بیشتر به صفحه نمایش دقت بدن؛ البته الجی که مشخص تو صفحه نمایش استادی شده؛ فقط مونده هوواوی که اونم باید بیاد ببینیم چه کرده :mail:

Saman.srk

عاشق نکسوس ۶ موتورولا بودم…طراحیشو خیلی دوست داشتم و چشممو گرفت مخصوصا رنگ ابی…این نا امیدم کرد

parsa99

ای بابا این هواوی دیگه چیه
هر کس که یه بار یه گوشی درست دستش گرفته باشه میدونه که به جز سری p بقیشون فقط میتونن با آتاری دستی رقابت کنن. :negative:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....