حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ال­جی الکترونیکس ۴ جایزه EISA را از آن خود کرد

نوشته

8 سال قبل | 38 دیدگاه | ترنجی

شرکت ال­جی الکترونیکس (LG) امسال چهار جایزه انجمن صوتی و تصویری اروپایی (EISA) را به خانه برد. این جایزه­ها در چهارمین سال پیاپی برای تلویزیون OLED و دومین سال متوالی برای تلفن­های هوشمند سری G اهدا شد. جوایز معتبر EISA توسط هیئتی متشکل از ۵۰ مجله چندرسانه­ای از ۲۰ کشور اروپایی اهدا می­شود و محصولات با استانداردهایی نظیر فناوری، طراحی و نوآوری زیر ذره­بین قرار می­گیرند.

LG-4K-OLED-TV-65EG960V_EISA-Award

تلویزیون ۴K OLED مدل ۶۵EG960V با صفحه نمایش منحنی ۶۵ اینچی خود که کنتراستی بینهایت و رنگ­هایی زنده را برای تجربه­ای عالی پدید می­آورد برنده جایزه دسته بهترین  تلویزیون­های سینمای خانگی شد. تک تک پیکسل­ها در این تلویزیون به طور مجزا روشن می­شوند و می­توانند مشکی کامل را بازتولید کنند و نرخ پاسخ سریع تلویزیون باعث می­شود تصویر تار نشود و تصاویری با کیفیت شبه­سینمایی تولید شود. افزون بر این،  طراحی Art Slim ال­جی زیبایی را به خانه شما می­آورد و پلتفرم تحسین­شده WebOS 2.0 استفاده از تلویزیون را بسیار ساده و لذت­بخش می­کند.

LG-PRIME-UHD-TV-65UF950V_EISA-Award

برنده جایزه ۲۰۱۵-۲۰۱۶ بهترین تلویزیون هوشمند اروپا، تلویزیون ۶۵ اینچی PRIME UHD TV که از پلتفرم WebOS 2.0 نیز بهره می­برد (مدل ۶۵UF950V) مثالی عالی از نسل جدید تلویزیون­های هوشمند ال­جی است. به عنوان بخشی از خط تولید تلویزیون­های سوپر UHD مدل ۶۵UF950V کیفیت تصویری عالی در مقایسه با تلویزیون­های ال­سی­دی ارائه می­کند که تجربه بصری بی­نظیری را برای بیننده رقم می­زند. پلتفرم به روز شده WebOS 2.0 نسبت به نسخه اصلی آن ویژگی­های مفیدتری نظیر My Channels دارد که محتوای مورد نظر را به سادگی و راحتی تمام پیدا می­کند.

LG-G4

همچنین گوشی پرچمدار G4 جایزه بهترین دوربین گوشی هوشمند اروپا را از آن خود کرد. این دوربین قدرتمند  حسگر ۱۶ مگاپیکسل OIS 2.0 و دریچه دیافراگم F1.8 دارد. فوکوس خودکار لیزری و دریچه دیافراگم F1.8 کاربر را قادر می­سازد حتی تحت شرایط نور کم تصاویری زیبا و شفاف بگیرد. حسگر طیف رنگ دوربین به منظور کنتراست ، رنگ و نور سفید (White balance) را متوازن می­کند. تصاویر شفاف بسیار زیبا و خوشرنگ هستند و به طور اعجاب­آوری طبیعی به نظر می­رسند. هیئت داوران EISA نمایشگر کوانتمی IPS این گوشی را که بخش مهمی از قابلیت­های چندرسانه­ای G4 است را تحسین کرد.

LG-Watch-Urbane_EISA-Award

در ضمن، برنده جایزه بهترین ابزارک­های پوشیدنی اروپا، ساعت LG Watch Urbane بود که بدنه تمام فلزی و طراحی مبتنی بر سیستم عامل اندروید دارد. این ساعت با دایره ۱٫۳ اینچی از نمایشگر OLED تجهیز شده است، که رزولوشن ۳۲۰ در ۳۲۰ پیکسل دارد (۲۴۵ppi). پردازنده این ساعت ۱٫۲GHz Qualcomm Snapdragon™ ۴۰۰ است و دارای ۴ گیگا بایت حافظه داخلی می­باشد. این ساعت ظاهری بسیار لاکچری دارد و برای هر موقعیتی مناسب است.

لی این کیو، نائب رئیس و مدیر بخش تلویزیون و مانیتور شرکت لوازم صوتی و تصویری ال­جی می­گوید:
“ال­جی از اینکه برای تعهدش به نوآوری در زمینه گوشی موبایل و لوازم صوتی و تصویری توسط بهترین کارشناسان صنعتی شناخته شده است بسیار خوشنود است. ما به تحکیم موقعیتمان به عنوان پیشگام برندهای جهانی ادامه خواهیم داد و موفقیت در اروپا نقشی اساسی در این مهم خواهد داشت.”

اشتراک در
اطلاع از
38 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Moazez

بهترین اسمارت فون از لحاظ چند رسانه ای و صوت و تصویر هم z3+ انتخاب شد که در این موضوع اصلا رقیب نداره. بهترین کمرافون هم g4 شد. تبریک میگم به طرفداران سونی و الجی.جایزه گرفتن در این انجمن بسیار ارزشمند و معتبر هست.

MEGA08

موعزز جان بزار لینک معتبری که این چیزا رو معرفی میکنه

Moazez

آقای مخملی جوایزی که سونی دریافت کرده رو هم میذارید؟

number9

خب حالا بهترین دوربین اروپا کدوم گوشی شد؟؟؟؟؟؟ خخخخخخخخخخخخخخخ

Moazez

سامسونگ نشد.زشت بود همه جایزه هارو بدن به z3+ گفتن دوربینم بدیم به g4. ولی همونکه در بخش صوت و تصویر سونی شد یعنی سامسونگ مو. سامسونگ فقط هاتو پورت داره تو اینجور انجمنهای معتبر چیز زیادی بهش نمیرسه

number9

منم طرفدار سامسونگ نیستم فقط سریه نوتش
lg g4 هم حقش بود که جایزه بهتزین دوربینو بگیره

number9

LG خوب پیشرفت کرده واقعا :good: :good: :good:

A.F

بیشتر جوایز رو سونی و الجی درو کردن تبریک به طرفداران هر دو برند

A.F

https://www.eisa.eu/awards/mobile-devices/58/european-multimedia-smartphone-2015-2016.html#award
توی صوت و تصویر سونی رقیب نداره
ایول سونی

Abbas

Sony Make.Believe B-)

Moazez

عباس جان سونی همیشه خودشو در عمل ثابت کرده. همیشه بهترین و معتبرترین جایزهارو گرفته در دنیا. پول به کسی نداده که بهش بگن خوب. مثل هرسال بیشنرین جوایز دوربین،بیشترین جوایز تلویزیون، بیشترین سیستم صوتی. جایزه بهترین اسمارت فونم که گرفت ماشالا.

pika

بهترین اسمارت فون اصلا توی لیست جوایز نیست!
ال جی دوتا جایزه tv برده سونی یدونه! چجوری حساب کردی یک بیشتر از دو شد!؟
در بخش دوربین ۳ کنون ۳ سونی! ۳ مساوی است با ۳!
در بخش صوتی خانگی پایونر ۲ سونی یک , دو بزرکتر است از یک!

Moazez

عزیزم واسه من جدول ضرب درست نکن. در جشنواره صوت و تصویر اروپا که مربوط به صوت و تصویره سونی ۶ جایزه برده و بیشترین جایزه رو کسب کرده و این یعنی سونی غول صوت و تصویر دنیا

MaKenZi

درود “pika”

دوستمون معزز در هر صورتی حرف خودش رو میزنه
وگرنه شواهد کاملا مشخص و گویا هستن

اینکه سونی جایزه برده دلیل نمیشه که برترین باشه
برندهای زیادی جایزه بردن، سونی هم یدونشون بوده
ولی برترین نیست!

هیچکدوم از بیشترینایی که ایشون میگه درست نیست
حتی بهترین اسمارتفون هم نشده
فقط در یک بخش جایزه گرفته همین! وگرنه بهترین اسمارتفون P8 شده!

i_love_quality

جالبه هر سال بهترین تبلت سونی میشد امسال بهترین گوشی مالتی مدیا شده!
آخه من موندم چطور تبلت یک کیلویی لنوو رو بهترین تبلت انتخاب کردن؟! آخه اون آشغال چیه که بهترین تبلت شده!

Mehran

توی جی اس ام آرنا میتونید بقیه نتایج رو ببینید. هواوی p8 بهترین گوشی برای مصرف کننده شده. (Consumer)

Moazez

غول صوت و تصویر جهان چه کرده! جایزه هایی که سونی گرفته. در قسمت tv یک جایزه، در قسمت دوربین ۳ جایزه، در قسمت صوتی یک بلوری پلیر، در قسمت اسمارت فون ۱ جایزه که z3+ هست. در کل ۶ جایزه. الجی ۴ جایزه و سامسونگ ۲ جایزه.

riofarina

صد بار باید بگی بسه دیکه این پست الجی است نه سونی
لطفا از این سایت برو

amir_narimanpour

من نخوندم در این زمینه
ترنجی پوشش بده و بگو منظور چیه از صوتی تصویری

riofarina

خلایق هرچه لایق.
الجی همیشه بهترین بی ادعا بوده.
خوشحالم واسه الجی و واسه انتخاب خودم.

sony

اقای صدرا مخملی میشه دوربینه z3 plus و lg g4 با هم مقایسه کنید ممنون میشم هر چند میدونم زد ۳ + بهتره ولی دوست دارم بازم این مقایسه انجام بشه :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose:

Mehran

اگه میدونی بهتره پس بهتره مقایسه نزارن. چون با این دید بعد از مقایسه هم در شرایط برتری الجی میگی سونی بهتر بوده. همینطور که توی صفحه نمایش دیدیم

pika

بدوووووئیییین برسین B-)

Moazez

در دو سایت دیجیاتو و it resan تونست z3+ شکستش بده g4 رو. مشکل نداره وقتی سونی سونیرو شکست بده حال نمیده. دوربین g4 هم از سنسور imx234 ساخته شده. جفتشون عالی هستن.

pika

تعصب تا جایی عقل آدمو ضایع میکنه که ***** رو معتبر تر از eisa بدونه!

Ari khan

کلا این eisa هرچی گوشی بوده رو یجوری بهش عنوان بهترین داده….جی۴ بهترین کمرافون اروپا…..اس۶ اج پیشرفته ترین گوشی اروپا…..زد۳+ بهترین دستگاه مالتی مدیا اروپا…..هواوی پی۸ مقرون به صرفه ترین موبایل اروپا…یه وان ام۹ رو هم میذاشت دیگه کامل میشداااا مثلا بهترین اسپیکرفون اروپا…

Nfs

حالا که سامسونگ ۲ تا جایزه گرفته Elsa به همه گوشی ها جایزه میده؟ منطقت تو حلق دشمنای سامسونگ :wacko:

Kiarash.sh

آخیش!! طرفدارای سامسونگ بالاخره ساکت شدن!!

pika

s6 edge advanced smartphone
z3+ multimedia smartphone
G4 smartphone camera
watch urbane wearable device
yoga tab 2 pro TAblet
huawei p8 consumer smatphone
نتیجه
بهترین دوربین G4
مقرون ب صرفه ترین P8
پیشرفته ترین گوشی S6 edge
گوشی مناسب صوت و تصویر Z3+
حالا هرکس میتونه با توجه ب نیازش بهترین گوشیو انتخاب کنه!
اولویت من دوربینه! ممکنه یکی گوشی پیشرفته (فک کنم ب خاطر طراحی منحصر بفرد و cpu باشه) بخواد , یکی هم ممکنه گوشیو ب خاطر صدا و تصویر بخواد که میتونه M9 انتخاب خوبی براش باشه
از انتخاب خودتون لذت ببرین! :good:

Nfs

Z3+ گوشی مناسب تصویر و صوت شده بعد میگی m9 ? :wacko: :wacko: :wacko:

Abbas

M9 نه
هر کی بهترین صدا و تصویر رو میخواد باید z3 plus بخره B-)

pika

جالبه جایزه صوت و تصویر eisa رو قبول دارین ولی جایزه دوربینشو نه!
اینجاس که میشه فهمید درک و فهم آدما چقدر متفاوته!

Moazez

جااااان؟ m9 که از این جهت به z3 هم نمیرسه. فعلا بهترین اسمارت فون از لحاظ صوتی و تصویری که z3+ شد. مهمترین بخش هم همینا هست. دوربینشم که ماهه.

MaKenZi

درود

یعنی اگر توو بخش مثلا مرورگر جایزه میگرفت، مهم‌ترین بخش میشد همون بخش
کلا سونی

همش سونی

Taktaz

من جی۴ دارم با اینکه من به ندرت از یه گوشی تعریف میکنم ولی دوربین این گوشی منو به ستایش وادار کرد رابط کاربری دوربین هم واقعا کامل و کاربردی هست

shahinhhh

بابا این چه وعضشه یه مقایسه کامل بزار ببینیم کی چی برده از eisa نه که فقط بگی lg چهارتا جایزه برده خوب برخی از افراد نمیرن کامنتارو بخونن ببینن کی چی برده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....