حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوگل نرم‌افزار Hangouts را با ظاهری جدید آپدیت کرد

نوشته

8 سال قبل | 2 دیدگاه | ترنجی

همان طور که می‌دانید، نرم‌افزار Hangouts گوگل، یکی دیگر از امکانات گوگل+ است که قابلیت ارسال انواع پیام را از طریق اینترنت یا سیم کارت، برای شما به ارمغان می‌آورد. از زمان معرفی این نرم‌افزار تا کنون، گوگل همیشه سعی کرده است که ویژگی‌های واقعا جالبی را به این نرم‌افزار محبوب اضافه کند. شاید این نرم‌افزار از آن دسته نرم‌افزارهایی باشد که در طراحی خود، خیلی زود لباس متریال دیزاین را به تن کرد و از آن زمان تا کنون، همواره در پی ساده‌تر کردن این طراحی است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ببینیم این طراحی تا چه حد آپدیت شده است.

در آپدیت جدید، Hangouts هنوز هم همان رنگ سبز خاص خود را حفظ کرده و ویژگی‌هایی به آن اضافه شده است. اضافه شدن گزینه‌های شناور و قابل دسترسی‌تر از گذشته، نزدیکی بیشتر به طراحی متریال و ساده تر شدن رابط کاربری از ویژگی‌های جدید این نرم‌افزار است. این نرم‌افزار در ساعت‌های هوشمند نیز از ظاهری ساده‌تر بهره می‌برد.

Screen_Shot_2015-08-10_at_7.32.54_AM.0

علاوه بر این تغییرات در طراحی، گوگل گفته است که نسخه جدید Hangouts، پیام‌ها را سریع تر و قابل اعتمادتر ارسال خواهد کرد؛ بعلاوه اینکه این نرم‌افزار مصرف باتری کمتری خواهد داشت.

[su_button url=”http://www.theverge.com/2015/8/10/9126489/hangouts-4-android-material-design-update-google”]theverge.[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چندین بار فعالش کردم دوباره غیره فعالش کردم :scratch: نمیدونم چرا میترسم ازش استفاده کنم :unsure:

Ali.R

یه زمانی خیلی ازش استفاده میکردم،بسیار مزخرف بود

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....