حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوگل برروی ساخت گوشی های ۵۰ دلاری با سیستم عامل اندورید وان تمرکز می‌کند

نوشته

8 سال قبل | 3 دیدگاه | ترنجی

اندورید وان پلتفرم ویژه گوگل برای تلفن های هوشمند پایین رده و ارزان قیمت است؛ آنقدر ارزان که گفته می‌شود این شرکت بر ساخت تلفنی هوشمند ۵۰ دلاری برروی این بستر، تمرکز می‌کند. مدیر عامل منطقه جنوب شرقی آسیا، طی گزارشی اعلام کرده است، که به زودی و طی هفته های آینده، پیشرفت های بیشتری درباره این پروژه ها، انجام خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

آقای Rajan Anandan مدیر بخش آسیای جنوب شرقی گوگل، طی خبری اعلام کرده است که شرکتش، گوگل در حال تحقیق و توسعه بخش تلفن های اندروید وان می‌باشد. به گفته وی، تا هفته های آینده با پیشرفت های انجام شده برای این پلتفرم، اندروید وان تبدیل به یکی از برترین پیشنهاد ها و بهترین انتخاب ها برای تلفن هوشمند ۵۰ دلاری خواهد شد.

در حال حاضر تلفن های ۲۰-۲۰ دلاری در بازار وجود دارد؛ اما آن ها چندان پیشرفته نیستند. به این دلیل اندروید وان با تلفن های هوشمند ۵۰ دلاری اش، می‌تواند کاربران را ترغیب به خرید این دستگاه ها کند.

سازندگان دیگر، گوشی های پایین رده ی خود را با اندروید وان عرضه کرده و گوگل می تواند سخت افزار و نرم افزار را به خوبی در دستگاه های ارزان قیمت و پایین رده کنترل کند و با این کار باعث گردد که با این پلتفرم، تلفن های فوق ارزانی به بازار عرضه شود.

[su_button url=”http://www.ubergizmo.com/2015/08/google-to-focus-on-50-android-one-smartphones/?utm_source=mainrss” target=”blank” background=”#2adcab”]ubergizmo[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mohammadh hossein

آخه خداییش آدم باید دیگه یه مقدار هزینه رو بکنه که گوشیش دو تا بازی رو بالا بیاره با این هزینه هیچ کار نمیشه کرد فقط میتونیم بگیم گوشیمون اندرویدیه.

Saeed Sj

۵۰ دلار ! ولی بیاد تو ایرا زیر ۱ تومن نیست !

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....