حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دستگاه‌های نکسوس و سامسونگ از این پس، آپدیت امنیتی ماهانه دریافت خواهند کرد

نوشته

8 سال قبل | 7 دیدگاه | ترنجی

خانواده نکسوس گوگل، همیشه در دریافت آپدیت‌های نرم‌افزاری، در صف اول دستگاه‌های اندروید قرار دارند چرا که خود گوگل از آن‌ها پشتیبانی کامل به عمل می‌آورد. گفته می‌شود اندروید ام و به طور کلی اندروید از این پس، در بالا بردن امینت خود تلاش خواهد کرد؛ همچنین گفته شده بود که گوگل با همکاری بلک بری قرار است در امنیت اندروید تغییراتی اساسی به وجود آورد. در حال حاضر نیز گوگل بیکار ننشسته است و قصد دارد آپدیت‌های نرم‌افزاری بسیاری را برای خانواده نکسوس عرضه کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

گفته می‌شود که دستگاه‌های سامسونگ نیز چنین آپدیت‌هایی را به صورت ماهانه اما از سوی سامسونگ دریافت خواهند نمود. سامسونگ هم قول داده است که بتواند ماهانه به فکر امنیت دستگاه‌های اندرویدی خویش باشد. با اقدامات امنیتی که گوگل در ساختار پلی استور انجام داده است، باید گفت تنها کمتر از ۰٫۱۵ درصد از کل دستگاه‌های اندرویدی توسط نصب نرم‌افزارهای مخرب موجود در پلی استور، آسیب دیده اند. حال با آپدیت‌های امنیتی ماهانه، این تغییرات اساسی قرار است به ساختار کلی اندروید هم نفوذ کرده و قدرتی دوباره به آن ببخشند.

دستگاه‌های نکسوس همیشه در اول صف آپدیت‌های نرم افزاری قرار داشته اند که از این هفته به بعد با دریافت آپدیت‌های امنیتی به صورت ماهانه و OTA، قرار است جانی دوباره بگیرند.

گوگل متعهد است که دستگاه‌های نکسوس تا ۲ سال آپدیت نرم‌افزاری دریافت خواهند نمود و آپدیت‌های امنیتی هم تا ۳ سال به نکسوس شما سر خواهند زد!

[su_button url=”http://www.androidcentral.com/nexus-devices-will-now-receive-monthly-security-updates” target=”blank” background=”#06a570″]androidcentral[/su_button]

 

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
alanda

خیلی هم خوب
به به

HALA MADRID

سامسونگ داره مشکل بزرگی که داره رو حل میکنه

mohandes2m

خوبه، این تصمیم گوگل را در کنار جداکردن بیشتر برنامه های از پیش نصب شده برای آپدیت بهتر و همچنین به روز رسانی خدمات گوگل به صورت مرتب قرار بدهید. تازه آندروید وان هم در نظر بگیرید.
نشون میده که گوگل به فکر به روزرسانی آسان و تندتر هست و کم کم داره راه کار و زیرساختش رو آماده میکنه.
در ضمن گوگل در زمانی که موتورولا را در تملک داشت، نشان داد که با استفاده ی یک شرکت از آندروید خام میتوان چه قدر سریع و آسان آپدیت را دریافت کرد و این کاری است که همچنان موتورولا در حال انجام آن است
البته، برخی از شرکتها برای پرچم دارهایشان از اول میگویند که تا چند سال به روز رسانی را تضمین میکنند، ولی با تاخیر زیاد نسب به نکسوز ها.

mohammad lotfi

با سلام.من امروز یک اپدیت دریافت کردم.نسخه اندروید ثابته.تغییرلت ظاهری هم نداشته.فکر کنم همین اپدیت امنیتی باشه.

mohsen happy

اینجا باز هم بحث تنوع گوشی ها مطرح میشه… نکسوس تو سه سال نهایتا۶ تا دیوایس رو باید آپدیت امنیتی کنه ولی سامسونگ شاید۶۰ تا گوشی با رام های مختلف خواهد داشت… مگه اینکه آپدیت امنیتی مثل آپدیت یه نرم افزار باشه… بهتره مترجم این خبر رو پیگیری کنه تا متوجه داستان بشیم

خدا رو شکر رام های بر پایه cyanogenmod از قبل این قابلیتو داشتن

Hamed Hadian

البته این رو هم بگید که سامسونگ فوقش برای گوشی های پرچم دار امسالش این آپدیت ها رو ارائه میده. انتظار نداشته باشید همه گوشی ها بگیرن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....