حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

خریدار یکی از گوشی‌های Mate 7 و P8 هوآوی هستید؟ شما فرصت آزمایش و بررسی خواهید داشت

نوشته

8 سال قبل | 10 دیدگاه | ترنجی

هوآوی در طی حضور خود در ایران توانسته است به حدی خوش بدرخشد که علاوه بر جذب کاربران بسیار زیاد ایرانی، به یکی از پر سود ترین بازار های منطقه نیز تبدیل شود. برای شما در مورد آمار پر مخاطب ترین دستگاه های کافه بازار نیز اطلاعاتی را منتشر کردیم، همانطوری که شاهد بودید رتبه اول در اخیار هوآوی قرار داشت. اکنون این شرکت در ایران طرحی را عملی کرده است که می‌تواند به جذب کاربر و اطمینان کاربر پس از خرید کمک به‌سزایی داشته باشد. در ادامه همراه باشید.

در این طرح جالب، کاربر می‌تواند با مراجعه به یکی از نمایندگی‌های هواوی، درخواست دریافت یکی از گوشی‌های Mate7 یا P8 را بکند. بدین شکل که مبلغ اصلی گوشی را به صورت امانی به نمایندگی هواوی پرداخت کرده و یک گوشی تست برای مدت ۴۸ ساعت در اختیار وی قرار می‌گیرد. پس از آن، کاربر می‌تواند با خیالی آسوده گوشی را به هر کجا برده و در طی این مدت زمان، تجربه کار کردن با آن را از نزدیک و شرایط مختلف کسب کند. پس از آن وی دوباره به فروشگاه بازمی‌گردد، اگر یکی از این پرچم‌داران هواوی را پسندیده بود، فروشنده در عوض پول پرداختی، به او یک گوشی نو و پلمپ خواهد داد، اما اگر به هر دلیلی خریدار از داشتن گوشی منصرف شده بود، تمام پول خود را دریافت کرده و از فروشگاه خارج می‌شود؛ بدون آنکه ریالی هزینه اضافه بابت این ۴۸ ساعت کار کردن با گوشی پرداخت کرده باشد.

Screenshot at Jul 26 15-38-38

این کار هوآوی چالش برای دیگر برند ها خواهد بود. فرصت جالبی نیز به نظر می‌رسد تا شما بتواند کاملا از خرید خود مطمئن شوید. اگر به بازار مراجعه کنید شاید در دقایق اول نتوانید به صورت کامل تجربه کسب کنید به همین دلیل فرصت ۴۸ ساعته بهترین حالت خواهد بود.

ttte

نظر شما چیست؟ آیا از این طرح استقبال خواهید کرد؟

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حسین

فک کنم عجب طرحی داده !!!

vesta24

برند هواوی در نظرم خیلی محترم تر شده .. محصولاتش خیلی کم نقصه.. حتی از خیلی از برند های با سابقه پخته تر عمل میکنه !

riofarina

طرح خوبیه ولی گوشیهای هوآوی تو بلند مدت مشکل دار میشن.
جالبه مشکلات عجیبی هم میگیرن چند تا مثال میزنم.
دوربین سری اول p6 خیلی خیلی با سری های بعدی که به بازار اومد فرق داره سری اول یه سر و گردن بالاتر بودن.
کار نکردن بلوتوث!که با ریستارت کلی هم درست نمیشه.
کار نکردن وای فای که حتی با فلش زدن هم درست نمیشه و مشکل سخت افزاریه.
از فرم دراومدن باتری که این یکی و وقتی دیدم شاخ دراوردم باتری پله پله شده بود!!!
نشناختن مموری کارت!!!!!!!!!!!!!!!!
سوزاندن مموری کارت!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
البته این مشکلات مونده به شانست در همشون دیده نمیشه امکان داره تو ۴c یکی اشکال داشته باشه تو ۴c یکی دیگه نه!یجورایی شانسیه.

Ari khan

این سوزوندن مموری کارت کابوسه منه!!!!س تا اطلاع ثانوی هیچ وقت سمت هواوی نمیرم :yes:

Mostafa Move

عجب حرکته
واقعا خوبه
البته اگه دبه نکن موقع تحویل گوشی و الکی ایراد بگیرن خرابش کردید پول پس نمیدیم یا اینقدر کم میکنیم که تو ایران بعید نیست
در ضمن فروشندهای هواوی تو پاساژ چهارسو خیل داغون هستن و اطلاعات درستی ندارن

حبیب

شاید در نگاه اول،حرکت مشتری مدار به حساب بیاد،ولی این طرح خالی از اشکال و شک و شبهه نیس!
سوای اینکه دوستمون (riofarina) به درستی به مشکلات گوشی های هواوی اشاره کرد.
۱_ تکلیف اون گوشی کارکرده که تحویل فروشنده میشه، چی میشه؟! آیا این شائبه بوجود نمیاد که اون گوشی دوباره پلمپ میشه و تحویل یک مشتری بی خبر از همه جا داده میشه!
۲_ از کجا معلوم که گوشی دوم که بعنوان پلمپ داده میشه، سالم از آب در بیاد.یا اصلاً گوشی دوبار پلمپ شده باشه!
در کل بالا برم، پایین بیام، من دیگه فریب تبلیغات شرکت های چینی رو نمیخورم. چون چند تجربه ی ناموفق از محصولات مثلاً درجه یک چینی رو دارم!

پارسا

حبیب جان اون گوشی که واسه تست هست با هزینه شرکت واسه این کار به نمایندگی تحویل داده شده و فقط واسه تسته و به جای گوشیه نو فروخته نمیشه.این مشکلاتی را هم که اشاره کردین احتمال داره تو هر گوشی با هر برندی پیدا بشه.تجربه شخصی من به عنوان یه فروشنده اینه که گوشی های هواوی به مراتب از بقیه برندا خرابی و مشکلات کمتری دارن و به اندازه ای که مراجعه واسه خرابی سامسونگ و سونی و داریم واسه هوواوی نداریم این در حالیه که بخش عمده ای از فروش ما را هوواوی تشکیل میده.این کاری را هم که کرده واسه احترام به مشتریه ایرانیه که واقعا ارزشمنده.به جز در زمینه اپدیت که مشکل شرکت هوواویه من هیچ مشکلی تو گوشی های هوواوی نمیبینم

mehrdadi

کار خوبیه ولی کلا گوشی از این برند زیبا(هواوی) نگیرید بهتره.پول بدین یه برند خوب و مطمان بخرید بهتره.مثلا اگه سامسونگ و سونی و الجی و اچ تی سی … این کارو بکنن خیلی عالی میشه! :whistle:

pesarak72

دمش گرررم :yahoo:

Moazez

بریم گوشیرو بگیریم ببینیم چجوریاست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....