حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

این ممکن است Mate 8 از هواوی باشد

نوشته

8 سال قبل | 3 دیدگاه | ترنجی

هواوی میت ۷ یکی از فبلت‌های خوش قیمت موجود در بازار است که با وجود ویژگی‌هایش نظر بسیاری را به خود جلب کرده است. حال امروز صبح یکی از منابع گزارشی از معرفی فبلت بزرگ و بالا‌رده جدید هواوی در تاریخ دوم سپتامبر منتشر کرده است که احتمالا همان هواوی میت ۸ است. با وجود تایید نشدن عرضه این فبلت توسط هواوی، وبسایت چینی CNMO دو تصویر جدید از این محصول را فاش کرده است. با ترنجی همراه شوید.

اگر مطمئن باشیم که این محصول قطعا هواوی میت ۸ است، پس انتظار تغییر ظاهری چندانی نسبت به نسل قبل نداشته باشید. البته اگر کمی ریزبین باشید می‌بینید که مکان فلاش دوربین دستخوش تغییراتی شده است. البته به نظر می‌آید که دوربین جلوی دستگاه هم به فلاش مجهز شود. با توجه به اینکه هواوی میت ۷ از یک صفحه نمایش ۶ اینچی بهتره می‌برد، پس احتمالا میت ۸ هم از اندازه یکسانی برای صفحه نمایش استفاده کند. البته رزلوشن این دستگاه احتمالا به QHD ارتقا یابد.

۱٫

Alleged-Huawei-Mate-8-renders

۲٫

Alleged-Huawei-Mate-8-renders (1)

پردازنده این محصول هم به احتمال زیاد از یک پردازنده هشت هسته ای Kirin 950 ساخت خود هواوی استفاده کند که البته هنوز استفاده از این پردازنده نامشخص است. دوربین ۲۰ مگاپیکسلی در پشت و ۸ مگاپیکسلی در جلو، ۳ گیگابایت رم برای حافظه ۳۲ گیگابایتی و ۴ گیگابایت رم برای حافظه ۶۴ گیگابایتی از دیگر مشخصات این محصول هستند.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Shahspik

هم مشخصاتش عالیه هم شکل ظاهریش.
مبارک طرفداراش 🙂

vesta24

تا قبل یه ماه همیشه مخالف این برند بودم.. تا اینکه honor 4c خریدم به قیمت ۵۲۰ تومن .. تازه فهمیدم این برند چقد میتونه مورد احترام باشه.. وقتی با این گوشی روی galaxy a5 رو تو همه ی زمینه ها کم کردم دیگه فهمیدم نباید در مورد هیچ برندی انقد زود قضاوت کرد.. الان چند وقته دشتمه.. شیک با کیفیت دوربین و صفحه نمایش در حد معقول.. بدون هیچ ایراد قابل توجهی

raminrx7

با ۴c روی s5 رو کم کردییی؟؟؟؟؟
چجوری اونوقت دوست عزیز

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
حسين میرنژاد
نویسنده و گرافیست وبسایت ترنجی - خوره تکنولوژیAparat.com/iDealTechs