حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طی روز‌های گذشته iOS 8.4 بر روی ۴۰ درصد از دستگاه‌های اپلی نصب شده است

نوشته

8 سال قبل | 5 دیدگاه | ترنجی

iOS 8.3 یکی از پایدار ترین نسخه های عرضه شده برای iOS 8 نام برده خواهد شد. در این نسخه کم‌ترین مشکلات نرم افزاری را شاهد بودیم اما وجود چند مشکل نرم افزاری برای مثال حساسیت به چند کاراکتر تعریف نشده، باعث شد که انتظار کاربران برای عرضه نسل بعدی بیشتر شود. از سوی دیگر اپل موزیک نیز سرویسی قلمداد شده که اپل قصد داشت هر چه سریع‌تر برای دستگاه های خود عرضه کند. هشت روز پیش iOS 8.4  از طریق OTA برای دستگاه ها فرستاده شد و حتی آیفون ۴S نیز این بروزرسانی را دریافت کرد. اکنون با توجه به این که آپدیت اصلی به شمار نرفه اما بر روی ۴۰ درصد دستگاه ها نصب شده است. در ادامه همراه باشید.

apple-music-tn

اطلاعات فوق توسط مرکزآماری MixPanel منتشر شده است. در این نسخه مشکلات نرم افزاری به حداقل خود رسیده است اما بر اساس آمار گرفته شده یکی از دلایلی که کاربران زیاد تمایل به آپدیت داشته اند، اضافه شدن اپل موزیک است. با توجه به این که بر روی سیستم عامل اپل، اپلیکیشن های موزیک مشابه تقریبا کامل است اما باز هم اشتیاق کاربران برای استفاده از اپل موزیک بسیار دیدنی برداشت شده است.

با این حساب اپل موزیک می‌تواند بسیاری از رقبای خود در مدت زمان بسیار کمتری از میدان به در کند اما خب این اکوسیستم موزیک فعلا در دنیای اپل عملی شده است در صورتی که مثلا اسپاتی‌فای رنج مخاطب بیشتری را می‌تواند در بر بگیرد. در تجربه شخصی، اپل موزیک با اینترنت ایران به راحتی کار کرد و حتی تحت اتصال ۳G نیز کمترین قطعی را داشت(مسلما به محیط نیز بستگی دارد). نظر شما چیست؟ آیا شما دستگاه خود را بروز کرده‌اید؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Apples-iOS-8.4-adoption-numbers-hit-40-eight-days-after-release_id71297″ target=”blank” background=”#377431″]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
hamedj2

عملکرد اپل موزیک برای من که عالی و بی نقص بوده … با اینترنت پایه سیم کارت هم بدون مشکل پخش میکنه !
محیط کاربری و استفاده خیلی راحتی داره و در کل فکر میکنم با اومدنش برای سیستم عامل های دیگه واقعا رقابت برای دیگر رقیب ها سخت میشه … در ایران که همیشه موزیک رو دانلود میکنیم هم لذت بالایی در استفاده از این سیستم دیدم و چه برسه به کشور هایی که قانون کپی رایت رعایت میشه …

Ari khan

یه سوالی داشتم
تو اپل موزیک اهنگها بعد دانلود برای بار اول از دفعه بعد دیگه لازم نیست دانلود بشن یا هر دفعه برای پخش لازمه دانلود بشه؟؟

saber133

آقا منم یک سوالی داشتم میتونیم سیو کنیم آهنگ هارو یا اینکه نه هر دفعه بخواهیم یک آهنگو گوش کنیم باید دانلود کنیم… اینجوری اصلا به نفع نیست…

hamedj2

در اپل موزیک می تونید روی آهنگ مورد نظر و یا آلبوم مورد نظر بزنید و گزینه make available offline رو انتخاب کنید و اینطوری آهنگ بر روی دستگاه شما دانلود میشه و دیگه نیازی به اینترنت نداره …

Jahandar

من همون فرداش آپدیت کردم . یک روز صبر هم برای مطمئن شدن از عدم وجود اشکال در آپدیت جدید بود .
آهنگهای اپل موزیک رو همونطور که hamedj2 گفت میشه دانلود کرد و آفلاین گوش داد . (و البته دانلودش با چیزی که در اندروید و ویندوز میشناسیم فرق داره و آهنگها فقط در خود اپل موزیک قابل شنیدن هستند . و باز البته نمیدونم با جیلبریک میشه بهشون دسترسی داشت یا خیر.)
اما بنده برنامهٔ Deezer که رایگان هست رو ترجیح میدم . دیتابیسش هم از نظر ترانه های خارجی پر و پیمونه . بسیاری آلبوم های برخی خواننده های معروف ایرانی هم داره . این هم قابلیت دانلود موزیک و استفادهٔ آفلاین رو داره . مثل رادیو جوان خودمون!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....