حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ComeScore: اپل همچنان در حال بلعیدن سهم اندروید در بازار گوشی‌های هوشمند آمریکاست

نوشته

9 سال قبل | بدون دیدگاه | ترنجی

اوایل امروز، ما به شما گفتیم که اپل عنوان پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند را در سه ماهه دوم در چین از دست داده است. اما آمارها نشان از تلاش برای حکم فرمایی این شرکت در خاک خود را می‌دهد. با ترنجی همراه باشید.

با توجه به آخرین داده‌ها از آمار کام اسکور، اپل موفق به سبقت گرفتن از دیگر رقیب‌های خود در سه ماهه پایانی منتهی به ماه می (اردیبهشت ماه) شده است. طبق آخرین آمار ۴۳٫۵ درصد از کل گوشی‌های هوشمند تخمین زده شده در آمریکا که چیزی معادل ۱۸۹٫۷ میلیون بوده، آیفون است.

در حالی که اپل موفق به کسب ۱٫۸ درصد نسبت به سه ماهه منتهی به فوریه (بهمن ماه) شده است، اندروید ۰٫۷ درصد را از دست داده است و در حال حاضر ۵۲٫۱ درصد را در اختیار دارد. رقیبان اصلی، اندروید و آی او اس، اکنون ۹۵٫۶ درصد از بازار گوشی‌های هوشمند در آمریکا را در اختیار دارند.

ویندوز فون با ادامه کاهش خود از ۳٫۵ به ۳ درصد رسیده در حالی که بلک بری نیز با کاهش ۰٫۵ درصدی به ۱٫۳ درصد رسیده است. بد نیست بدانید که سیمبین اکنون با درصد ناچیزی حدوداً ۰٫۱ درصد به سختی در این بازار زنده است.

گزارش اخیر کام اسکور نشان می‌دهد که سامسونگ در تحت تأثیر قرار دادن بازار آمریکا با گوشی گلکسی اس ۶ خود موفق نبوده و تنها ۰٫۱ درصد را به نفع خود برگردانده است. دیگر سازندگان گوشی‌های هوشمند سهم خود را از دست داده‌اند. آل جی با ۰٫۱ درصد و موتورولا با ۰٫۲ درصد و اچ تی سی با ۰٫۳ درصد کاهش همگی رو به نزول هستند.

طبق گزارش کام اسکور برنامه‌های محبوب در ایالات متحده نیز تخمین زده شده‌اند که با هم در زیر می‌بینیم.

comScore-the-state-of-the-US-smartphone-market (1)

 

comScore-the-state-of-the-US-smartphone-market

comScore-the-state-of-the-US-smartphone-market (2)

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/comScore-Apple-continues-to-eat-away-at-Androids-share-of-the-US-smartphone-market_id72260″ target=”blank” background=”#06a570″]phonearena[/su_button]

 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....