حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دوربین اولترا واید ریلمی GT 2 Pro با زاویه‌دید ۱۵۰ درجه عریض‌ترین در نوع خود خواهد بود

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ریلمی

گزارش‌های متعددی از زمان معرفی احتمالی جدیدترین پرچمدار ریلمی در سال ۲۰۲۲ با نام GT 2 Pro برای تاریخ ۲۹ آذر حکایت دارند. حال به‌تازگی، ریلمی با انتشار پوستری پیرامون گوشی هوشمند آینده خود، تأیید کرده است که لنز تله‌فوتو را از ترکیب دوربین GT 2 Pro حذف کرده، اما درعوض گوشی خود را به عریض‌ترین لنز اولترا واید حال‌حاضر با زاویه‌دید ۱۵۰ درجه تجهیز کرده است.

دوربین اولترا واید ریلمی GT 2 Pro

این گزارش اولین بار توسط افشاگر مشهور، Digital Chat Station، لو رفت که طی آن وی ادعا کرده بود که ریلمی به‌جای استفاده از یک لنز تله‌فوتو، از لنز اولترا واید 150 درجه‌ای در دوربین GT 2 Pro استفاده خواهد کرد؛ ادعایی که بعدها خود این برند رسما طی انتشار پوستری، آن را تأیید کرد. در این پوستر (با ترجمه ماشینی زبان چینی) آمده است: “یک افق 150 درجه را کاوش کنید! اولین فناوری تصویربرداری صنعتی.”

ریلمی هنوز رزولوشن این سنسور با لنز زاویه‌دید عریض را تأیید نکرده است، اما اطلاعات قبلی ادعا می‌کردند که این گوشی از یک سنسور 50 مگاپیکسلی اوترا واید استفاده می‌کند که لنز دوربین اصلی آن نیز، یک سنسور 50 مگاپیکسلی دیگر با پشتیبانی از OIS خواهد بود. همچنین انتظار می‌رفت که دوربین سوم این مجموعه نیز شامل یک لنز تله‌فوتو باشد، اما ازآنجایی‌که تجهیز دستگاه پرچمدار به این لنز منتفی بوده، باید دید ریلمی چه گزینه‌ای را برای آن درنظر گرفته است.

دوربین اولترا واید ریلمی GT 2 Pro

دوربین اولترا واید ریلمی GT 2 Pro

توجه به این موضوع که ریلمی از تجهیز یک لنز تله‌فوتو در GT 2 Pro که به‌عنوان “اولین پرچمدار فوق‌العاده پریمیوم” این شرکت نیز شناخته می‌شود، صرف‌نظر کرده است، تاحدودی ناامیدکننده به‌نظر می‌رسد چراکه اکنون حدود یک سال و 10 ماه از عرضه آخرین پرچمدار ریلمی یعنی X50 Pro 5G با این لنز می‌گذرد. این شرکت حتی پس از آن، X3 SuperZoom را با لنز تله‌فوتو پریسکوپی عرضه کرد که البته تراشه قدیمی در آن بکارگرفته شده بود.

ریلمی علاوه‌بر تأیید لنز 150 درجه‌ای اولترا واید در GT 2 Pro، اعلام کرده است که پرچمدار آینده آن‌ها دارای چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۱ خواهد بود. ریلمی پیش‌تر گفته بود که GT 2 Pro همچنین دارای “اولین ماده زیستی نوآورانه در جهان” در بدنه خود است، اما به جزئیات آن اشاره نکرد.

Realme GT 2 Pro همچنین با نوآوری‌های عکاسی و فناوری‌های ارتباطی عرضه می‌شود که اولین‌ها در جهان خواهند بود. با این حال، جزئیات در مورد این موارد هنوز منتشر نشده است.

به‌هرحال، با رونمایی رسمی احتمالی تا چهار روز دیگر، انتظار زیادی برای علم به مشخصات کامل Realme GT 2 Pro نخواهیم کشید.

دیدگاه شما پیرامون استفاده از لنز اولترا واید ۱۵۰ درجه‌ای در ترکیب دوربین گوشی هوشمند GT 2 Pro چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی