حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت MIUI 12.5 ردمی Note 7 و Note 7S در مناطق مختلف ارائه شد

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | آپدیت، اخبار، ردمی

ردمی نوت ٧ یکی از گوشی‌های جذاب و دل ربا در رده گوشی‌های میان رده دو سال گذشته بود. این گوشی، خریداران زیادی را به خود مجذوب کرد. آپدیت MIUI 12.5، مدت زیادی است که کاربران ردمی Note 7 را در انتظار گذشته است. در نهایت، این به روزرسانی در مناطق مختلفی منتشر شده است.

آپدیت MIUI 12.5 ردمی Note 7 و Note 7S در مناطق مختلف جهان بر پایه اندروید ١٠ ارائه شد

٩ ماه پیش بود که از انتشار آپدیت رابط کاربری MIUI 12 برای کاربران Redmi Note 7 صحبت کردیم.

 

آپدیت MIUI 12 ردمی نوت ۷ رسما ارایه شد

 

این بار Gizmochina گزارش داده است که ردمی نوت ٧، بیش از دو ماه پیش به روزرسانی MIUI 12.5 را در چین دریافت کرده بود. اما پس از گذشت دو ماه، در نهایت آپدیت رابط کاربری که در سال ٢٠٢٠ با شیائومی Mi 11 معرفی شد، برای این گوشی به صورت جهانی منتشر شده است. نسخه‌های جهانی این گوشی، با نام‌های Redmi Note 7 و Redmi Note 7S شناخته می‌شوند. در واقع، ردمی Note 7S منحصر به کشور هند بوده است. اما ردمی نوت ٧ در اقصی نقاط جهان به فروش رسید.

تنها تفاوت شاخص میان این دو دستگاه، به استفاده از دوربین اصلی ١٢ مگاپیکسلی به جای ۴٨ مگاپیکسلی در Redmi Note 7S بود. از آن جا که این دو گوشی تفاوتی در پیکربندی سخت افزاری ندارند، نسخه فریمور نرم افزاری آن‌ها یکسان است. از این رو، آپدیت MIUI 12.5 ردمی Note 7 و ردمی Note 7S در مناطق مختلف عرضه شده است. شما می‌توانید نسخه فریمور هر کدام از رام‌های این گوشی را مشاهده کنید:

– رام جهانی: V12.5.1.0.QFGMIXM

– رام اروپا: V12.5.1.0.QFGEUXM

– رام روسیه: V12.5.1.0.QFGRUXM

– رام هند: V12.5.1.0.QFGINXM

مدل‌های هندی این گوشی، جدیدترین مدل‌هایی هستند که MIUI 12.5 را دریافت کرده‌اند. در نتیجه، ممکن است این آپدیت برای تمامی کاربران در دسترس نباشد. توصیه ما به شما، این است که فعلاً صبور باشید تا به روزرسانی طی چند روز آینده برای شما منتشر شود. از سوی دیگر، سه منطقه باقی مانده از هفته پیش در حالت دریافت به روزرسانی MIUI 12.5 هستند. به روزرسانی OTA برای کاربران این مناطق در دسترس است. همچنین ردمی این آپدیت را بر پایه اندروید ١٠ منتشر کرده است.

شما چه نظری در مورد آپدیت MIUI 12.5 ردمی نوت ٧ در این برهه زمانی دارید؟ آیا شما تا به حال از این گوشی استفاده کرده‌اید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mrmoji

2 هفته شده اومده برا رام گلوبال!

Nmnm

من هنوز منتظر آپدیت برای گوشیmi Max 3 هستم منظورم 12.5 هست
الان رام چین به این ورژن آپدیت شده
ولی گلوبال نه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️