حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ریلمی V11s 5G با تراشه Dimensity 810 و قیمت ٢١٧ دلار رونمایی شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، ریلمی

ریلمی در چند وقت اخیر، تنوع گوشی‌های اقتصادی خود را بیشتر و بیشتر کرده است. بسیاری از گوشی‌های اقتصادی جدید ریلمی به اینترنت 5G نیز مجهز هستند. گوشی ریلمی V11s 5G، جدیدترین دستگاه عرضه شده از سوی ریلمی است. در ادامه، نگاهی به مشخصات و جزئیات این گوشی اقتصادی جدید داریم.

مشخصات فنی و قیمت ریلمی V11s 5G

به گزارش EqualLeaks، ریلمی از گوشی جدید خود یعنی Realme V11s 5‌G در چین رونمایی کرده است. سری V ریلمی در چین که گوشی‌های اقتصادی و مقرون به صرفه‌تر را در خود جای می‌دهد، هم اکنون پذیرای یک عضو جدید هستند. این عضو جدید، با تراشه‌ای قدرتمند و امکاناتی ویژه به میدان آمده است.

نمایشگر این گوشی، قطر ۶.۵٢ اینچی، پنلی از نوع IPS LCD، وضوح +HD و رفرش ریت ۶٠ هرتزی دارد. با توجه به نوع پنل نمایشگر این گوشی، حسگر تشخیص اثرانگشت روی فریم آن قرار گرفته است. بدنه و فریم Realme V11s 5G از جنس پلاستیک است. همچنین این گوشی، به تراشه ۶ نانومتری Dimensity 810 تجهیز شده است.

 

تراشه مدیاتک Dimensity 810 با فناوری ۶ نانومتری و ۲ سیم کارت 5G همزمان معرفی شد

 

دوربین اصلی گوشی مقرون به صرفه جدید ریلمی دوگانه است و شامل سنسورهای ٢+١٣ مگاپیکسلی می‌شود. دوربین سلفی ٨ مگاپیکسلی این گوشی نیز درون ناچ قطره‌ای آن جای خوش کرده است. هرچند ریلمی در تصاویر رسمی که از V11s 5G منتشر کرده است، قصد فریب دادن ما را با نمایش دادن ناچ قطره‌ای به شکل حفره نمایشگر داشته است. رابط کاربری RealmeUI 2.0 نیز سیستم عامل اندروید ١١ را در این گوشی همراهی می‌کند.

ریلمی ۴ یا ۶ گیگابایت حافظه رم به همراه ١٢٨ گیگابایت حافظه داخلی را برای Realme V11s 5G در نظر گرفته است. در کنار آن، قابلیت استفاده از ۵ گیگابایت حافظه رم مجازی در این گوشی اقتصادی فراهم شده است. باتری ۵,٠٠٠ میلی آمپر ساعتی، وظیفه تأمین انرژی این دستگاه را دارد. شارژر این گوشی، توان ١٨ واتی داشته و درون جعبه تعبیه شده است. جک ٣.۵ میلی متری هدفون، درگاه Type-C b و پشتیبانی دو سیم کارته از اینترنت 5G، دیگر مشخصات Realme V11s 5G را تشکیل می‌دهند. وزن و ضخامت این گوشی نیز به ترتیب ١٨٩ گرم و ٨.۴ میلی متر است.

ما به عبارت اقتصادی بودن این گوشی، زیاد اشاره کردیم. اما قیمت این دستگاه واقعاً در چه حد است؟ ریلمی نسخه ۴/١٢٨ گیگابایتی را با قیمت ١,٣٩٩ یوان چین (معادل ٢١٧ دلار آمریکا) روانه بازار می‌کند. نسخه ۶/١٢٨ گیگابایتی نیز قیمت ١,۵٩٩ یوانی (معادل ٢۴٨ دلار آمریکا) دارد.

نظر شما در مورد مشخصات فنی و قیمت این دستگاه چیست؟ آیا در صورت امکان، این گوشی را انتخاب خواهید کرد؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali karimi

سلام، قبمت خوبی داره،مشخصاتشم خوبه نمیشه گفت بده، بخصوص چیپستشم که مدیاتک 810،هستش با فناوری 5جی،در یک کلام میشه گفت عالی هستش، موفق باشید

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️