حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۲ سامسونگ Galaxy A52s با One UI 4 رسما ارایه شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | اندروید ۱۲، سامسونگ

پنج روز پیش بود که آپدیت اندروید ۱۲ گلکسی A52 سامسونگ رسما ارایه شد. خب این شاید عجیب باشد چون مدل جدیدتر Galaxy A52s هنوز این آپدیت را نگرفته بود. به هر حال یکی دیگر از اولویت های شرکت ها در ارایه آپدیت را می توان تعداد فروش محصولات هم دانست که در آن زمینه برتری با A52 است، چون زودتر هم ارایه شد. به هر صورت خبر خوب اینکه دارندگان A52s خیلی منتظر نماندند و امروز آپدیت اندروید ۱۲ سامسونگ Galaxy A52s با One UI 4 رسما ارایه شد.

آپدیت اندروید ۱۲ سامسونگ Galaxy A52s

عملکرد چشمگیر به روز رسانی سامسونگ هیچ نشانه ای از کند شدن را نشان نمی دهد و امروز به روز رسانی اندروید 12 با رابط کاربری One UI 4 به دستگاه دیگری با نام Galaxy A52s 5G رسیده است. یک گوشی میان رده محبوب با پشتیبانی از 5G که از نظر ظاهری خیلی متفاوت با نسل قبلش نیست اما در کشور ما و در مدل 5G قیمت بهتری نسبت به نسل قبل دارد.

گلکسی A52s

گلکسی A52s

آپدیت گلکسی A52s در حال حاضر در بازار خانگی سامسونگ یعنی کشور کره عرضه می شود و دارای بیلد A528NKSS1BUL7 است. این به روز رسانی با سطح وصله امنیتی دسامبر 2021 ارائه می شود.

البته ما در ترنجی دیدیم که سرعت ارایه آپدیت سامسونگ به مناطق جغرافیایی دیگر هم ارتقا خوبی پیدا کرده است. به همین دلیل باید در روزهای آتی یا نهایتا ماه آتی شاهد ارایه این آپدیت به دارندگان گوشی مذکور در کشورمان هم باشیم.

سامسونگ Galaxy A52s با Snapdragon 778G و قیمت ۴۴٩ یورو معرفی شد

میان رده جدید سامسونگ، دارای نمایشگر ۶.۵ اینچی از نوع Super AMOLED با وضوح +Full HD است. خوشبختانه رفرش ریت این نمایشگر، ١٢٠ هرتز است. وزن این دستگاه، برابر با ١٨٩ گرم است. ضخامت این گوشی نیز ٨.۴ میلی متر می‌باشد.

جنس بدنه و فریم Galaxy A52s، همچنان از پلاستیک است. سامسونگ در گوشی میان رده جدید خود، از تراشه ۶ نانومتری Snapdragon 778G استفاده کرده است. این تراشه، تنها کمی ضعیف‌تر از Snapdragon 780 موجود در Mi 11 Lite 5G است.

در ادامه، ١٢٨ یا ٢۵۶ گیگابایت حافظه داخلی به همراه ۶ یا ٨ گیگابایت حافظه رم نیز برای این گوشی تازه وارد در نظر گرفته شده است. همچنین شما می‌‌توانید از حداکثر ١ ترابایت کارت حافظه جانبی در این گوشی استفاده کنید. دوربین اصلی Galaxy A52s نسبت به Galaxy A52 تغییر خاصی را تجربه نکرده است. این سیستم دوربین اصلی، شامل سنسورهای ۵+۵+١٢+۶۴ مگاپیکسلی است. همچنین می‌توان به وسیله این دوربین، عکس‌های فوق عریض و یا ماکرو را به ثبت رساند. لرزشگیر اپتیکال برای سنسور اصلی این گوشی نیز در نظر گرفته شده است. قابلیت فیلم برداری 4K در A52s موجود است. دوربین سلفی این گوشی، وضوح ٣٢ مگاپیکسلی دارد و در حفره نمایشگر مرکزی تعبیه شده است.

اینترنت 5G و بلوتوث نسخه ۵.٠ به همراه وای فای دو بانده توسط این گوشی پشتیبانی می‌شوند. درگاه Type-C و جک ٣.۵ میلی متری هدفون در سامسونگ Galaxy A52s موجود هستند. استاندارد مقاومت در برابر گرد و غبار و آب IP67 به این گوشی اعطا شده است. باتری Galaxy A52s، ظرفیت ۴,۵٠٠ میلی آمپر ساعتی دارد. این گوشی، از شارژر ٢۵ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. اما مشخص نیست که این شارژر ۲۵ واتی درون جعبه Galaxy A52s قرار گرفته است یا خیر.

حسگر تشخیص اثرانگشت این دستگاه، درون نمایشگر آن واقع شده است. اسپیکر استریو یکی از ویژگی‌های جذاب این گوشی است که در نسخه‌های قبلی نیز شاهد حضور آن بودیم. سیستم عامل اندروید ١١ و رابط کاربری OneUI 3.1 در سامسونگ Galaxy A52s ارائه می‌شود. در کل، با مرور مشخصات این گوشی به این نتیجه می‌رسیم که با گوشی خیلی جدیدی مواجه نیستیم. بلکه این دستگاه، تنها یک نسخه قدرتمندتر از Galaxy A52 است.

شما گلکسی A52s دارید؟ آپدیت اندروید ۱۲ آن را دریافت کردید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
galaxy note13 pro max

اوف
چه سریع
کسایی که میدونید و تجربه دارید به نظرتون چند روز دیگه برای گوشی a52s من میاد؟
ممنون

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)