حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسخه بتای آپدیت One UI 4.0 سامسونگ دارای ویجت جدیدی برای نمایش آب و هوا است

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، سامسونگ

روزی روزگاری گوشی‌های هوشمند خانواده گلکسی سامسونگ را با یک رابط کاربری سنگین و پر مشکل می‌شناختیم. اما گذر زمان باعث شد تا این غول کره‌ای متوجه اشتباهات خود شود. پس از آن روند اصلاح رابط کاربری سامسونگ نهایتا به نقطه‌ای رسید که به آن One UI 4.0 می‌گوئیم. یک رابط کاربری سبک، روان، زیبا و البته پر از امکانات کاربردی. اکنون اخباری به گوشی می‌رسد مبنی بر اینکه نسخه بتای One UI 4.0 دارای ویجت جدیدی برای نمایش آب و هوا است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا به بررسی این خبر بپردازیم.

نسخه بتای One UI 4.0 با تغییراتی جالبی از راه می‌رسد…

اخیرا شرکت سامسونگ آپدیت بتای One UI 4.0 که مبتنی بر اندروید ۱۲ است را برای کاربران سری گلکسی اس ۲۱ عرضه کرده است. البته این آپدیت فعلا برای کاربران آمریکا، آلمان، هند، لهستان، کره جنوبی و انگلستان منتشر کرده است. در این آپدیت یک ویجت جدید و جالب برای نمایش وضعیت آب و هوا رویت شده است. گویا قرار است این ویجت را از این به بعد ویجت پویای نمایش وضعیت آب و هوا بنامیم. یکی از مهم‌ترین تغییرات صورت گرفته در این ویجت، استفاده از رنگ‌های مختلف در پس‌زمینه این برنامه است. همچنین این ویجت دارای انیمیشن‌هایی برای انتقال سریع وضعیت و شرایط آب و هوایی کنونی است.

نخستین نگاه به آپدیت اندروید ۱۲ سامسونگ با One UI 4.0 + ویدیو

آپدیت اندروید ۱۲ سامسونگ گلکسی S21 با One UI 4.0 بتا تا مهرماه ارایه می شود

نسخه بتای One UI 4.0

وقتی که پس‌زمینه این ویجت یک رنگ آبی روشن نشان دهد، بدان معناست که هوای بیرون ابری است. پس‌زمینه خاکستری نیز به معنی طوفان و رعد و برق در منطقه است. این ویجت همچنین موقعیت فعلی شما را نشان می دهد. در آخرین آپدیت عرضه شده برای این ویجت، یک دکمه اضافه شده است که می‌تواند برای آپدیت دستی اطلاعات استفاده شود. ویجت همچنین از انیمیشن‌های لودینگ (بارگیری) جدیدی استفاده می‌کند که همراه با One UI 4.0 عرضه شده است.

 

نسخه بتای One UI 4.0

اینیمشن آپدیت اطلاعات و نمایش وضعیت آب و هوا

اسکرین شات One UI 4.0 سامسونگ لو رفت

آپدیت One UI 4 با اندروید ۱۲ برای گوشی های سامسونگ احتمالا زودتر انتظار ارایه شود

نسخه بتای One UI 4.0

سایر تغییرات این آپدیت جدید

در استفاده از این ابزار، اندازه‌های مختلف ویجت در دسترس خواهد بود تا کاربران بتوانند ظاهر آن را سفارشی کنند. همچنین آپدیت One UI 4.0، شامل ویژگی مهمی به نام RAM Plus خواهد بود. این ویژگی از حافظه داخلی بلا استفاده دستگاه، برای ایجاد ۴ گیگابایت رم اضافی به صورت مجازی استفاده می‌کند. همچنین One UI 4.0 مجهز به موتور پردازش و اعمال تم اندروید ۱۲ است. این ویژگی قادر است به طور خودکار رنگ رابط کاربری را با تم رنگی تصویر پس‌زمینه دستگاه مطابقت دهد. برای مثال اگر تصویر پس‌زمینه گوشی شما رنگ‌های آبی داشته باشد، این رنگ را در تمام رابط کاربری خواهید دید.

نسخه بتای One UI 4.0

همچنین سامسونگ در این آپدیت جدید، هنگام مکالمه تصویری گزینه‌‌های بیشتری را برای میکروفون ارائه می‌دهد. یک حالت جدید اضافه شده است که به صدای شما قدرت می‌دهد. هدف از این کار آن است که بتوان صدا را در محیط‌های شلوغ و پر سر و صدا به خوبی انتقال داد. همچنین ظاهراً دقت صفحه کلید QWERTY سامسونگ در نسخه بتای One UI 4.0 بهبود یافته است. وب سایت خبری phonearena می‌گوید، همانطور که ممکن است به خاطر داشته باشید، رابط کاربری One UI در در ابتدا طوری طراحی شده بود که با انتقال عناصر به پایین صفحه نمایش، کار با صفحه‌نمایش مرتفع محصولات این شرکت را برای مصرف کنندگان راحت‌تر کند.

 

نظر شما کاربران در این مورد چیست؟ آیا از تغییرات و بهبودهای صورت گرفته در نسخه بتای One UI 4.0 رضایت دارید؟ به نظر شما این آپدیت باید چه تغییرات و امکاناتی را به همراه داشته باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان