حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فاز تست آلفا بازی PUBG New State آغاز شد + نقشه جدید Troi Map

نوشته

2 سال قبل | 4 دیدگاه | بازی

سه ماه پیش بود که بازی PUBG: NEW STATE رسما معرفی شد. دیدیم که نهایی برای عرضه سال آینده خواهد بود. همچنین نبردها در آینده صورت می گیرد. با این حال پیش از عرضه رسمی شاهد ارایه فازهای تست مختلفی خواهیم بود. به تازگی فاز تست آلفا بازی PUBG New State آغاز شده است. این بازی نقشه جدید Troi Map را هم به همراه دارد.

فاز تست آلفا بازی PUBG New State

توسعه دهنده بازی PUBG یعنی Krafton در حال کار بر روی ارایه نسخه جدید این بازی برای اواخر امسال است. این شرکت، در اوایل سال جاری اعلام کرد نام این بازی PUBG: New State خواهد بود. این شرکت همچنین تیزری از بازی را به اشتراک گذاشته بود كه نشان می داد بازی در سال ۲۰۵۱ تصویر شده است. از آن زمان، این بازی برای پیش ثبت نام در دسترس بود. Krafton اخیراً اعلام کرده است که این بازی طی چند ماه بیش از ۱۰ میلیون پیش ثبت نام را در فروشگاه Google Play ثبت کرده است. همچنین جزئیات بیشتری درباره تست آلفا محدود که ابتدا در ایالات متحده آغاز می شود، به اشتراک گذاشته است. بازیکنان علاقه مند در ایالات متحده (یا بازیکنان هر جایی با VPN امریکا) می توانند با دانلود نسخه نسخه آلفا بازی PUBG New State، دسترسی زودهنگام به این نسخه جدید داشته باشند.

 بازی PUBG New State

بازی PUBG New State

قرار است اواخر امسال بازی PUBG New State منتشر شود. پیش از ارایه عمومی، این بازی برای آزمایش بسته آلفا در دسترس است. در حال حاضر، تست آلفا فقط برای بازیکنان ایالات متحده در دسترس است. حجم نسخه نسخه آلفا بازی PUBG: New State برابر ۱.۱۱ گیگابایت است.

همچنین باید بدانید که نسخه آلفا در حال حاضر فقط برای کاربران اندروید برنامه ریزی شده است. در روزهای آینده می توانیم انتظار جزئیات بیشتری در مورد ارایه نسخه iOS داشته باشیم. هیچ اطلاعاتی در مورد برنامه ریزی این شرکت برای ارایه نسخه پایدار بازی وجود ندارد.

باید بدانید که PUBG New State اساساً همان 2.0 PUBG Mobile است که قبلاً شایعه شده بود. این بازی در سال ۲۰۵۱ تصویر می شود، شرایطی که “هرج و مرج حاکم است در حالی که جناح های مختلف با یکدیگر می جنگند”. بازی جدید کرافتون با مجموعه ای از ویژگی های جدید وارد بازار می شود. این شامل یک ویژگی شخصی سازی در بازی است که به بازیکنان امکان می دهد اسلحه های خود را با به دست آوردن کیت های شخصی سازی، بسازند. این کیت ها سلاح ها را به روش های مختلف مانند پیشرفت عملکرد، انتخاب حالت آتش و ضمیمه های نارنجک انداز تغییر شکل می دهند.

نظر شما چیست؟ وارد برنامه آلفا پابجی New State می شوید؟ من که در حال دانلود هستم تا ببینم چطور پیش می رود. اگر همه چیز خوب پیش رفت، آموزش آن را برای شما هم خواهم نوشت.

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali_s

با وی پی ان از کجا میشه دانلودش کرد وی پی ان سرور آمریکا گذاشتم تو گوگل پلی نبود

pishavap

تورو خدا سریع تر آموزشش رو بزار اگر نگرفت هم بزار😍😍😍🤩🤩

Sarnevesht

بله. زود تر آموزشش رو بزارین. به شدت مشتاقیم

AŁɪ

بدرد نمیخوره شبیه کالاف چاخانه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)