حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بازی PUBG: NEW STATE رسما معرفی شد: عرضه سال آینده

نوشته

3 سال قبل | 8 دیدگاه | بازی، برترین‌های ترنجی

بله، بالاخره وقت یک خبر رسمی است! بازی PUBG: NEW STATE رسما معرفی شد و قرار است که عرضه سال آینده شود. اولین مرتبه دو ماه پیش بود که برای شما نوشتیم پابجی ۲ برای موبایل، کنسول و PC در دست توسعه است. همچنین چند روز پیش با هم در ترنجی خواندیم که بازی موبایل PUBG 2 هفته آینده ارایه خواهد شد و روایت بازی در سال ۲۰۵۱ است. حالا اما شایعات تایید می شوند و رونمایی رسمی انجام شده است.

بازی PUBG: NEW STATE

بازی PUBG: NEW STATE

بازی PUBG: NEW STATE

به گزارش wccftech، هولدینگ کره ای بازی های ویدیو یعنی KRAFTON، Inc امروز بازی PUBG: NEW STATE را به عنوان “تکامل بعدی Battle Royale در تلفن همراه” معرفی کرد. این بازی در اواخر امسال برای Android و iOS منتشر خواهد شد. کاربران اندروید می توانند از قبل در این آدرس پیش ثبت نام کنند.

اجازه بدهید تیزر بازی PUBG: NEW STATE را با هم تمام کنیم:

 

 

ویژگی های کلیدی بازی PUBG: NEW STATE

  1. ۱- ویژگی های جدیدی که تجربه بتل رویال را بهتر از قبل ارایه می کند.
  2. ۲- ویژگی Dynamic gunplay که یادگیری آن آسان اما تسلط بر آن سخت است
  3. ۳- گرافیک فوق واقع گرایانه که محدودیت های بازی های موبایل را تحت فشار قرار می دهد
  4. ۴- یک نقشه منحصر به فرد جدید ۸ در ۸ که جهان PUBG را گسترش می دهد

آینده بتل رویال

بازی PUBG: NEW STATE با به ارث بردن بهترین قسمت های PUBG، تجربه اصلی Battle Royale را بازسازی کرده و آن را برای بازیکنان جدید و فعلی تکامل می بخشد.

بازیکنان می توانند از ویژگی های مختلف جدید مانندcombat rolls، هواپیماهای بدون سرنشین، سپر بالستیک آینده نگرانه و ویژگی سفارشی سازی سلاح در بازی بهره مند شوند.

بازیکنان می توانند کیت های شخصی سازی را بدست آورند که به آنها امکان می دهد سلاح های مختلف را با پیشرفت عملکرد، انتخاب حالت آتش و ضمیمه های پرتاب نارنجک تغییر شکل دهند. بازیکنان همچنین می توانند به جاده گام بردارند و با انواع وسایل نقلیه جدید جهان ۸ در ۸ کیلومتری عظیم را کشف کنند.

بازی PUBG: NEW STATE برای موبایل بهینه شده است

این بازی دارای تجربه اصلی Battle Royale است که طرفداران آن را دوست دارند و آن را برای مخاطبان موبایل تکامل می بخشند. از گرافیک گرفته تا کنترل، PUBG: NEW STATE ساخته شده است تا برای بازی در موبایل بهینه شود.

با بهره گیری از بهترین ویژگی های یک بازی تفنگی از بازی اصلی PUBG، بازیکنان می توانند همان تجربه جنگی را داشته باشند که یادگیری آن آسان است اما تسلط بر آن سخت است.

بازی PUBG: NEW STATE

بازی PUBG: NEW STATE

نسل بعدی گرافیک موبایل در پابجی نیو استیت

بازی PUBG: NEW STATE با گرافیک نسل بعدی که از استاندارد بازی های موبایل فراتر رفته است، تجربه کامل جنگ رویال را مستقیماً به دست بازیکنان می رساند. به لطف پیشرفته ترین تکنولوژی ارائه Global Illumination ، بازیکنان می توانند خود را در یک تجربه میدان جنگ غرق کنند که واقع بینانه و شدید است، اما مهمتر از آن، پایدار و روان است.

یک میدان جنگ جدید

بازی جدید پابجی در آینده نزدیک و در سال 2051 تنظیم شده است، سالها از بازی اصلی می گذرد. در این پس زمینه، بازیکنان به یک میدان جنگ کاملاً جدید به نام TROI رها می شوند، جایی که آنها این فرصت را خواهند داشت که کشف کنند که چگونه جهان تکامل یافته است.

بازیکنان قادر به کشف یک مکان منحصر به فرد هستند که دارای اشیا قابل تعامل است و به آنها کمک می کند تا روش ها و استراتژی های جدیدی را برای تسلط بر رقابت پیدا کنند و با نشانه های مختلفی که دارای ویژگی های متمایز خود هستند، همراه شوند.

نظر شما چیست؟ منتظر بازی جدید PUBG: NEW STATE هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mr.veyani

عالی

Mahdi

تا بازی نکنم نمیتونم نظر بدم

Mahdi

امتیاز نمایشگر اس۲۱الترا اگزینوس رنگ مشکی هم اومد ۹۱ و بهترین نمایشگر طبق ادعای دکسومارک

ali_s

سال ۱۴۰۰ میاد؟
اگه بتونه گوشیم بیارش خوبه

عالی، فقط خدا کنه سروراش گیر نکنه

Finch

جون میده با k40 pro اینو بازی کنی

AŁɪ

الان یعنی اکانتایی که میلیونی براشون هزینه شده
و وقت صرف شده دیگه پر بزنه؟؟ 😑 خا چه کاریه اسکل بشین همون اصلی رو تغییرات اساسی بده ….

Milad7

موبایل گیمر نیستم ولی موبایل گیمر ها را دوست دارم😁

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)