حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایلان ماسک: در خرید بیت کوین احتیاط کنید!

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | رمزارز

ایلان ماسک را باید مرد شماره یک این روزهای بازار ارزهای دیجیتال دانست. کسی که به اعتقاد خیلی ها به دست کاری بازار متهم است و نقش او را در افزایش و کاهش قیمت ها بسیار زیاد می دانند. اما بدون شک آیندگان از لطفی که او به رمزارزها و بازار کریپتو کرده است، از او به نیکی یاد خواهند کرد! ایلان ماسک در جدیدترین توییتش مردم را به احتیاط در خرید بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال دعوت کرده است.

احتیاط در خرید بیت کوین را رعایت کنید

ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا و اسپیس ایکس، به تازگی در ویدئویی در توییتر ادعا کرد که دوج کوین می تواند آینده ارزها باشد. این میلیاردر گفت که کریپتو امیدوار کننده است، اما از دنبال کنندگان خود خواست با احتیاط در بازار ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کنند.

به نقل از u.today، دوج کوین، کوین فان و شوخی که بیش از حد مورد توجه ماسک قرار گرفته است، در اوایل این هفته به اوج 0.69 دلار رسید و تیک تاکرها را یک شبه میلیونر کرد. در حال حاضر این ارز پس از یک اصلاح، در قیمت 0.58 دلار معامله می شود.

 

دوج کوین با پشت سر گذاشتن BMW و توییتر به رتبه چهارم بازار رسید!

 

انتظار می رود ماسک،که خود را Dogefather خوانده، در برنامه‌ی Saturday Night Live که قرار است در تاریخ 8 می (۱۸ اردیبهشت) برگزار می شود، رشد دیگری به دوج کوین بدهد.

اگرچه مشخص نیست که آیا این کارآفرین دوج کوین دارد یا خیر، اما وی پیش از این اعلام کرده بود که سپرده شخصی بیت کوین دارد. تسلا نیز در فوریه (بهمن ماه ۹۹) ۱.۵ میلیارد دلار بیت کوین خریداری کرد. البته اخیرا کمی از آن را فروخت تا نقدینگی این ارز را ثابت کند.

دوج کوین

دوج کوین

باید منتظر ماند تا کمتر از دو روز دیگر شاهد برنامه تلویزیونی دومین فرد ثروتمند کره زمین باشیم تا ببینیم از آستین جادویی اش برای طرفداران خود چه هدیه ای را به ارمغان می آورد. نظر شما چیست؟ آیا دوج کوین خریداری کرده اید؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

ووی….!!!!!
جناب ماسک شما خودت کلی بیت کوین خریدی تو توییترت هشتگ بیت کوین زدی بعد دیدی بقیه هم میان الکی گفتی نخرید؟؟😂😂😂
الکی ادا بیت کوین ندارارو در نیار😂😂😂

Mahdi

والله من هر چی پول اضافه بیارم سرمایه گذاری میکنم ، سرمایم از بین میره؟ اشکالی نداره

AŁɪ

چشم خوب شد گفتی وگرنه ریخت و پاش زیادی میکردیم سلطان .

Milad7

#WINK

فعلا در فاز استراحت هست و تا زمانی هم بالای ۰/۰۰۱۱ الی ۰/۰۰۱۰ باشه کاهش‌ها جای نگرانی ندارد میتونه اهداف ۰/۰۰۱۴ الی ۰/۰۰۱۸ رو رویت کنه

بتونه بالای ۰/۰۰۱۸ ماندگار بشه میتونه تا ۰/۰۰۲۱ الی ۰/۰۰۲۹ بالا بیاد

زیر ۰/۰۰۱۰ جا داره تا ۰/۰۰۰۸ الی ۰/۰۰۰۶ پایین بیاد که میتونه فرصت خرید مجدد باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی