حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دوج کوین با پشت سر گذاشتن BMW و توییتر به رتبه چهارم بازار رسید!

نوشته

2 سال قبل | 3 دیدگاه | رمزارز

حتما ضرب المثل “شوخی شوخی جدی شد” را شنیده اید! خب باید بگوییم پای این مثال قدیمی به دنیای کریپتو هم باز شده است. رمز ارز دوج کوین که با هدف فان و جنبه شوخی ایجاد شده بود، حالا از نظر ارزش بازار در رتبه چهارم مارکت کریپتوکارنسی قرار دارد!

دوج کوین به جمع ۵ رمزارز برتر بازار پیوست

تقریبا دو هفته پیش بود که خبر وارد شدن دوج کوین به جمع ۱۰ رمزارز برتر را باهم خواندیم. دوج کوین (Dogecoin) از طریق شبکه اجتماعی توییتر به معروفیت رسید. سرمایه گذاری های احتمالی اخیر در Dogecoin توسط Reddit ، TikTok و توییت های Elon Musk، که بارها نشان داده است از سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال لذت می برد، تامین شده است.

در تاریخ 13 اردیبهشت، ارزش بازار دوج کوین، بار دیگر از مرز 60 میلیارد دلار عبور کرد. این در حالیست که غول شبکه های اجتماعی، توییتر، بعد از سقوط خود از مهر ۹۹ ، فقط ۴۴ میلیارد دلار ارزش دارد.

 

دوج کوین چیست و چرا مردم علاقه مند به خرید آن هستند؟

 

به نقل از u.today، با وجود اینکه اتریوم همچنان به ثبت رکوردهای تازه ادامه می دهد، در موازات آن، دوج کوین تلاش می کند تا گوی سبقت را از این ارز رمزنگاری بزرگ برباید. دوج در حال حاضر با قیمت ۶۰ سنت درحال خرید و فروش است و همچنین به ثبت بالاترین قیمت جدید در برابر بیت کوین ادامه می دهد و امروز به یک قله دیگر، یعنی ۱۱۰۰ ساتوشی رسید.

طبق آخرین اعلام صرافی Bitstamp، این ارز با قیمت 0.6 دلار ترید شده و به جمع 5 ارز برتر رده بندی وبسایت مرجع CoinMarketCap وارد شده است. طبق اطلاعات AssetDash ، ارزش بازار دوج اکنون حدود 53 میلیارد دلار است که بیش از 400 میلیون دلار از ارزش بازار 50 میلیارد دلاری تتر (USDT) بیشتر می باشد. گفتنی است که ارزش بازار این ارز از دو کمپانی بزرگ خودروسازی فورد و BMW نیز پیشی گرفته است.

شاید کمی مضحک به نظر برسد اما ظاهرا اولین میزبانی “ایلان ماسک” در برنامه تلویزیونی Saturday Night Live روز شنبه اصلی ترین محرک رشد اخیر دوج کوین بوده است. قیمت این ارز طی هفته گذشته افزایش قابل توجهی داشت که مستقیما به شخص مدیر عامل تسلا و اشاره به عبارت دوج فادر “Dogefather” در توییتر وی نسبت داده می شود.

باید منتظر ماند و دید آیا روز 8 می (18 اردیبهشت) روزی است که DOGE به ماه می رود یا خیر! نظر شما چیست؟ رمزارز دوج را خریداری کرده اید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

همونی که افسون میگفت یه شوخی بیشتر نیست!
تازه شنبه ایلان ماسک داره راجبش حرف میزنه و تا اون روز و بعدش بالاتر هم میره…

Milad7

ایلان ماسک :

اگر فکر میکنی دوج تا ۸ می به یک دلار خواهد رسید از توییت من حمایت کن

(توییت ماسک در مورد دوج ‼️‼️)

حواستون باشه ایلان جون نمیزاره همه نون بخورن
قبل رسیدن بهش خالی کنه بد میریزه

صدرا مخملی

ببینید خب این کاملا واضحه که دوج کوین یه ارز دیجیتال اما برام سوال پیش اومده خب این چه ربطی به بی ام دابلیو ( یا همون بی ام و ) و فیسبوک داره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی