حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رونمایی وان پلاس از چهار دستگاه از جمله وان پلاس ۹

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | شایعات، وان‌پلاس

وان پلاس در نظر دارد در ماه مارس از چهار دستگاه مختلف پرده برداری کند و وبسایت 91mobiles نیز لیست این دستگاه ها را منتشر کرده است. البته مشخص است که ما در وهله اول در مورد سری وان پلاس ۹ صحبت می کنیم، ولی این سری تنها دستگاه هایی نیستند که معرفی خواهند شد. وان پلاس از سه دستگاه به عنوان اعضای این سری رونمایی خواهد کرد: وان پلاس ۹ ،‌ ۹ پرو و  9R. بر اساس اطلاعاتی که Ishan Agarwal در اختیار ما قرار داده است، ارزان ترین گوشی هوشمند این سری بالاخره 9R نامیده خواهد شد.

وان پلاس از چهار دستگاه مختلف رونمایی خواهد کرد

وان پلاس 9R نامی بود که ایوان بلاس برای اولین بار همین چند وقت پیش آن را مطرح کرد. او این نام را منتشر کرد و گفت که از عنوان 9E برای این گوشی استفاده نخواهد شد،‌ هرچند مکس جمبر،‌افشاگر معروف وان پلاس گفته است که در این رابطه مطمئن نیست.

ساعت هوشمند وان پلاس ممکن است ساعت اپل را به چالش بکشد

به نقل از Androidheadlines، در هر حال، علاوه بر این سه دستگاه، وان پلاس از اولین ساعت هوشمند خود نیز رونمایی خواهد کرد. شایعات مربوط به ساعت هوشمند وان پلاس مدت های زیادی منتشر شده است و مدیر عامل وان پلاس نیز سال گذشته تایید کرد که این شرکت در حال کار بر روی یک ساعت هوشمند است.  ابتدا انتظار می رفت که این ساعت هوشمند در سال ۲۰۲۰ عرضه شود ولی این اتفاق رخ نداد و خب قرار است این ماه معرفی شود. البته در حال حاضر اطلاعات زیادی از آن نداریم، اما گفته می شود که دارای یک طراحی دایره ای است و علاوه بر آن به همراه سیستم عامل Wear OS عرضه خواهد شد.

وان پلاس ۹ پرو پرچمدار این شرکت خواهد بود

مشخصا وان پلاس ۹ پرو قدرتمند ترین گوشی هوشمندی خواهد بود که وان پلاس در ماه مارس معرفی خواهد کرد. گفته می شود که این دستگاه از صفحه نمایش با لبه های خمیده برخوردار خواهد بود که حفره دوربین سلفی را نیز در خود جای داده است. قلب تپنده این دستگاه چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ می باشد.

سری وان پلاس ۹ : هر آنچه از پرچمدار بعدی وان پلاس می دانیم

علاوه بر این ها، می توان انتظار داشت که صفحه نمایش این گوشی با کیفیت QHD+ و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز همراه باشد و از ویژگی رفرش ریت متغیر نیز پشتیبانی کند. این دستگاه با قابلیت پستیبانی از شارژ سریع و شارژ بی سیم همراه خواهد بود و در برابر نفوذ آب و گرد و غبار نیز مقاوم است.

وان پلاس ۹ نیز گفته می شود که از شارژ سریع و شارژ بی سیم پشتیبانی می کند، اما سرعت شارژ کمتر از مدل پرو خواهد بود. انتظار می رود که صفحه نمایش این دستگاه با کیفیت FullHD+ و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز عرضه شود، اما این بار خبری از رفرش ریت متغیر نخواهد بود. قدرت پردازشی این دستگاه نیز از اسنپدراگون ۸۸۸ تامین خواهد شد.

از آن طرف گفته می شود که وان پلاس 9R به همراه یک تراشه میان رده – اسنپدراگون ۶۹۰- معرفی خواهد شد. این گوشی دارای یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری خواهد بود و صفحه نمایش آن نیز کیفیت FullHD+ و رفرش ریت ۹۰ هرتز را ارائه خواهد کرد.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

وان پلاس تو همه چی خوب بوده به جز دوربین ببینم امسال چیکار می کنه

اینو خوب اومدی.
حداقل واسه پرچمدارش دوربین تله بذاره که فعلا خبری ازش نیست.
از اون طرف رفرش ریتش اگه تطبیق پذیر باشه عالی میشد.

Milad7

فقط پاشنه اشیل همیشگیش یعنی دوربین را برطرف بکنه عالیه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین کریم نژاد