حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نمونه دوربین ماکرو تله ردمی نوت ۱۰ را ببینید

نوشته

3 سال قبل | 17 دیدگاه | ردمی

سری ردمی نوت ۱۰ بدون شک یکی از پرفروشترین گوشی های سال ۲۰۲۱ خواهد بود. Redmi در حال تدارک برای ارایه این دستگاه است و از شایعات و تیزرهای رسمی هیچ دریغی ندارد! امروز می توانید پیش از معرفی رسمی، نمونه دوربین ماکرو تله ردمی نوت ۱۰ را ببینید! حقیقتا شخصا طرفدار دوربین ماکرو نیستم اما این خروجی تصاویر به نظر خوب می رسند.

دوربین ماکرو تله ردمی نوت ۱۰

طی سال های اخیر شاهد روش پلیدی (!) بوده ایم که در آن تولیدکنندگان گوشی های هوشمند دوربین های بی فایده ۲ مگاپیکسلی را برای سیاهی لشکر، به پشت تلفن های خود اضافه می کنند. یکی از محبوب ترین موارد در این زمینه، دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی است که قرار است به کاربران امکان بدهد از موضوعات و اشیا مختلف، از نمای خیلی نزدیک عکس بگیرند.

اکنون، Manu Kumar Jain، معاونت جهانی شیائومی در توییتر تأیید کرده است که سری Redmi Note 10 دارای یک سیستم دوربین ماکرو به روز شده است. به طور دقیق تر، این مجموعه به یک دوربین ماکرو تله ۵ مگاپیکسلی مجهز خواهد شد که از آن به عنوان یک سیستم “5MP Super-Macro” نام می برد.

دوربین ماکرو ردمی نوت ۱۰

دوربین ماکرو ردمی نوت ۱۰

ما خوشحالیم که در اینجا لنزهای ماکرو ۵ مگاپیکسلی را مشاهده می کنیم، و در دستیابی به وضوح عالی در مقایسه با دوربین های ماکرو ۲ مگاپیکسلی که در تلفن های معمولی ارزان قیمت دیده می شود، به سامسونگ می پیوندیم. اما این تنها بخشی از دلیل این است که ما انتظار داریم عکس های ماکرو خوبی از خانواده Redmi Note 10 داشته باشیم.

دوربین ماکرو تله

یک دوربین ماکرو تله به شما امکان می دهد بدون اینکه از نظر جسمی نزدیکتر شوید، یک عکس ماکرو قوی تر بگیرید. در حقیقت دقیقا مانند یک دوربین تله به شما امکان می دهد بدون حرکت به سمت سوژه، عکس های نزدیک تری بگیرید. در واقع، ما این نوع دوربین را برای اولین بار در Poco F2 Pro مشاهده کردیم و در مقایسه با دوربین های ماکرو سنتی 2MP ، از نتایج حاصل از این دوربین بسیار تحت تأثیر قرار گرفتیم. در مورد سری Redmi Note 10 مدیر عامل ردمی یعنی Jain، قول توانایی نزدیک شدن ۲ برابر به سوژه را نسبت به دوربین های ماکرو سنتی داده است.

هیچ صحبتی وجود ندارد اگر کدام دستگاه از سری Redmi Note 10 به دوربین ماکرو تله ۵ مگاپیکسلی مجهز شود. اما حدس می زنیم که دستگاه Pro حداقل این گزینه را داشته باشد. در هر صورت، خوشحالیم که می بینیم برخی از تولیدکنندگان سنسور ماکرو را فقط به عنوان وسیله ای برای افزایش تعداد دوربین در نظر نمی گیرند.

نظر شما چیست؟ منتظر دوربین ماکرو تله هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
17 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali_s

چیزی از عکاسی نمیفهمم ولی خیلی نابه😐😂

ARMTIN

[ لنز ماکرو + لنز تله فوتو = ماکرو تله ]
کاربرد لنز ماکرو تله ؛
❌ توانایی بالایی فوکوس روی سوژه با فاصله نزدیک لنز به سوژه 💯
❌ توانایی زوم اپتیکال روی سوژه با
فاصله نزدیک لنز به سوژه 💯
❌ توانایی ثبت عکس پرتره از اشیای کوچکی که با چشم به سختی دیده میشه
یا قصد بزرگنمایی آنها باشد یا موجوداتی همچون حشرات که امکان نزدیک شدن به آنها نیست استفاده می‌شود 📸

والسلام😂😂😂😂

گرچه من با ماکرو حال نمیکنم و میگم بی فایدست ولی این یکی خیلی خوبه.👌🏻👌🏻

TaHaSoLtAnI

Good 👌

TaHaSoLtAnI

امیدوارم ردمی نوت ۱۰ پرو با امکانات جذابی معرفی بشه چون یکی از کاندیدای خودم برای خرید گوشی 🌹

meiyou

برای من که یبار هارد شیا سوزوندم یذره سخته دوباره از همین برند ردمی استفاده کنم.
دارم پولمو جمع میکنم که یدونه پوکو ایکس ۳ (بدون ان اف سی) بگیرم ولی به احتمال زیاد ریلمی ۸ میگیرم.
مطمئنم امسال ریلمی ۸ بدجوری ردمی نوت ۱۰ رو به چالش میکشه

Mahdi

خب از این مشکلات واسه همه برند ها پیش میاد خوب و بد نداره من اطرافم از همه برند ها شیا و سامسونگ و هواوی گوشی می بینم که تا حالا هاردشون نسوخته ولی ممکنه واسه یکی دیگه پیش بیاد یا شاید حتی اپل هم هارد بسوزونه

meiyou

بله درسته
قبول دارم که سوختن هارد تو همه برندها دیده میشه ولی فکر کنم گوشی‌های قدیمی شیا خیلی بیشتر نسبت به بقیه برندها با مشکل هارد مواجه میشن.
برای مثال موبایل ردمی ۴ و ردمی نوت ۴ ایکس من و رفیقم هر دو با فاصله ۳-۴ ماه هارد سوزوندن. تعمیرکار هم که بردم گفت جدیدا خیلی مشتری دارن که هارد شیا سوزوندن (مخصوصا مخصوصا برند ردمی)

البته الان که حافظه‌ها ufs شدن، سوختن هارد خیلی پیش نمیاد ولی دوستانی که شیا دارن و حافظه ذخیره‌سازیشون emmc هست واقعا مراقبت کنن، به هیچ وجه نذارن حافظه شون از ۷۰ درصد بیشتر پر بشه.
من تقریبا حافظه‌ام حدود ۵-۶ ماه روی ۹۰ درصد بود و به همین راحتی سوخت.
البته چون دمای داخلی گوشی‌های شیا یکمی نسبت به سایر برندها بیشتره، شاید دلیل این همه خرابی همین باشه.

به هر حال realme یذره داره منو قلقلک میده :))

Mahdi

اگه بهش علاقه داری که شک نکن تو خرید ریلمی ولی خب تو ایران زیاد لوازمش گیر نمیاد که اگه مشکلی نداری حله

m.b

من خودم هارد هوآویم سوخت… همون g630 u20 که داشتم…

Mahdi

میدونی چرا من اطرافم هواوی هارد سوخته نمی بینم چون اطرافیانم تا جایی که من یادم میاد فقط یه میت۱۰لایت و یه y7 2018 می بینم 😂 ولی سامسونگ و شیائومی شونصدتا دارن تو فامیلاو همسایه هامون ، با این مشکل gms دیگه کم کم هواوی داره جمع میکنه ولی کاش تحریما رو بردارن تا یه بارم که شده یه گوشی هواوی رو تجربه کنم

m.b

من ولی اطرافم دیدم و خودم داشتم… البته شاید مشکل از خودمم بوده چون اون موقع که روت مد بود روت کردم و هر کاری باهاش انجام میدادم… البته خود به خود سوخت نمیدونم واقعاً به روت ربط داشت یا نه… یکسال و خرده‌ای داشتمش…

Mahdi

نه ربطی به روت نداره ، قبل از اس۶ اج که یه اس۳ داشتم بلایی نمونده بود که سرش نیارم انواع و اقسام برنامه های روت و کاستوم رام روش نصب کرده بودم حتی miui روش نصبیدم ولی مشکلی واسش پیش نیومد

Mahdi

سوختن هارد مشکل پیش میاد ما ام هواوی داشتیم سوخت هاردش
اما تو فامیل ما دلت بخاد تاچ ال سی دی سامسونگ شکسته ولی برای هیچکی مهم نبود و دوباره سامسونگ خریدن
اگه با یه مشکل بخوای از برند خرید نکنی نمیشه که 😒😒
در مورد رلمی لوازم جانبی گیر نمیاد یا خیلی کم ولی چیزی به قطعاتش بشه دیگه نمی تونی پیدا کنی

_V_

آخرش تیکه‌ی خوبی بود
یاد تولید ملی جدید افتادم که ۲ تا دوربین اضافه داره که عملا هیچ کاری )هیچی( نمیکنن

واقعا وات د فاز؟

Milad7

راضیم ازش😉

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)