حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نقد و بررسی آیفون ۱۲ مینی اپل را ببینید

نوشته

3 سال قبل | 7 دیدگاه | اپل، تماشا کنید

آیفون ۱۲ مینی کوچکترین آیفون مدرن اپل است. خیلی از کاربران مدام می گفتند اگر یک آیفون در اندازه های آیفون 5s باشد آن را می خرند. خب حالا این آیفون در اختیار شماست. آیفون ۱۲ مینی با ابعادی فیزیکی کمی بزرگنر از آیفون 5s ارایه شده است اما به دلیل حاشیه نمایشگر بسیار کم آن، اندازه نمایشگر بزرگتر است. با ارسال این iPhone 12 mini به اصحاب رسانه های جهانی، حالا شاهد نقد و بررسی آن منتشر شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نقد و بررسی آیفون ۱۲ مینی اپل را ببینید.

آیفون ۱۲ مینی

آیفون ۱۲ مینی

آیفون ۱۲ مینی

آیفون ۱۲ مینی در حقیقت کوچک است. در مقایسه با ابعاد گوشی های اندرویدی هم کوچک است. نمایشگر ۵.۴ اینچی آن در حقیقت آنقدر کوچک است که ناچ دستگاه خیلی بزرگتر از دیگر دستگاه ها در آن دیده می شود. همانطور که در تصویر بالا می بینید، حتی آنتن باتری و نام اپراتور در بخش در دسترس نمایشگر اطراف ناچ جا نمی شود.

علاوه بر آیفون ۱۲ مینی، غول کوپرتینو امسال چهار آیفون دیگر نیز معرفی کرده است، آیفون SE که در ماه آوریل به بازار عرضه شد با برچسب ۴۰۰ دلار، کمترین قیمت را دارد. از آنجا که امسال معمول نبوده و بسیاری از افراد به دلیل شیوع بیماری همه گیر شغل خود را از دست داده اند، کمتر کسی را پیدا می کند که مایل به هزینه بیش از ۱۰۰۰ دلار برای یک آیفون جدید باشد.

این وضعیت می تواند به نفع آیفون ۱۲ مینی باشد که خود را به عنوان گزینه محبوب طرفداران اپل که می خواهند با هزینه کم به گوشی 5G ارتقا دهند، نشان می دهد. آیفون SE ارزان تر است اما همچنان یک دستگاه 4G است. همچنین طراحی آن واقعا قدیمی است و نمایشگر اصلا با استاندارهای روز سازگار نیست. آیفون ۱۲ مینی البته در شبکه های 4G نیز قابل استفاده است. جدا از اندازه و سازگاری با باند 5G زیر 6 گیگاهرتز و mmWave ، آیفون 12 مینی همچنین دارای ویژگی ها و مشخصاتی است که تفاوت بسیار کمی بین آن و آیفون ۱۲ باقی می گذارد.

آیفون ۱۲ مینی

آیفون ۱۲ مینی

آیفون ۱۲ مینی یک مدل کوچکتر آیفون ۱۲ است که راحت در جیب جا می شود (!)/ نه تنها به این دلیل که کاملا در جیب شما جای می گیرد، بلکه به دلیل قیمت ارزان 699 دلاری آن است. در ترکیبی عالی از قیمت و عملکرد، این گوشی هوشمند کوچک و پرچمدار با چیپست سریع و قدرتمند A14 Bionic مجهز شده و دارای طراحی لبه تخت بوده که یادآور آیفون 5S است.

نمایشگر OLED کم حشایه 5.4 اینچی این دستگاه که از آن به عنوان نمایشگر Super Retina XDR یاد می شود، با رزولوشن 2340 در 1080 پیکسل، دارای یک محافظ سرامیکی ساخت Corning است که به نمایشگر آیفون مینی چهار برابر عملکرد بهتر در برابر سقوط می بخشد. این مورد در تمام مدل های موجود رایج است که به گفته اپل بیشترین جهش در دوام آیفون ها تاکنون را ارایه می کند.

در این اندازه صفحه نمایش، آیفون ۱۲ مینی برای خود بخش خاصی ایجاد کرده است که فکر جدی را در ذهن افرادی که ساعت ها وقت خود را به تماشای ویدیو و یا بیش از حد بازی کردن نمی گذرانند، جلب می کند. اندازه مفید در مقایسه با دو تلفن هوشمند 699 دلاری تأثیرگذار بسیار کوچک تر است. مثلا مقایسه کنید با سامسونگ galaxy S20 FE و Google Pixel 5 که به ترتیب نمایشگرهای 6.5 و 6.0 اینچی دارند. اما صفحه نمایش کوچک همراه با پردازنده فوق العاده سریع، مقاومت در برابر سقوط بهتر و دوربین های چشمگیر، آیفون 12 مینی را مجهز می کند به مواردی که برای رقابت نیاز دارد.

اجازه بدهید با هم نقد و بررسی تصویری آیفون ۱۲ مینی را ببینیم:

 

نظر شما درباره آیفون ۱۲ مینی چیست؟ آن را می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
TheFreeCritic

12 معمولی : مضخرف زاخار
۱۲ مینی : الهی بمیرم برات صد تومن میدم بهت
خوش دست کی بودی تو 😍😍😍🤩

TheFreeCritic

از پشت صحنه میگن : زاخار درسته

TheFreeCritic

مزخرف درسته

Taha

قشنگ جنسای ناظر روت اثر کرده😂😂

TheFreeCritic

هنوز رو هوام
بیام پایین ببینم چی شده

Mahdi

12پرومکس سفید😍😍😍

Milad7

سلیقه ای هست ولی من کلا با گوشی های کامپکت حال نمیکنم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)