حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

به تبلت سامسونگ گلکسی تب اس ۷ سلام کنید

نوشته

3 سال قبل | 24 دیدگاه | تبلت، سامسونگ

مدتی است که درباره گلکسی تب اس ۷ و مدل حرفه‌ای‌ترش یعنی گلکسی تب اس ۷ پلاس اخباری می شنویم. امروز اما در نیم‌روز جمعه چهارم خرداد رندرهای قابل اعتماد Galaxy Tab S7 لو رفته است. شما می توانید به تبلت سامسونگ گلکسی تب اس ۷ سلام کنید چون به احتمال خیلی زیاد این دستگاه با همین طراحی رونمایی خواهد شد.

گلکسی تب اس ۷

گلکسی تب اس ۷

گلکسی تب اس ۷

طبق گزارش ها، سامسونگ قصد دارد تبلت های Galaxy Tab S7 و Galaxy Tab S7 + 5G را در مردادماه به بازار عرضه کند. مورد اخیر به تازگی تأییدیه هایی برای بلوتوث SIG و Wi-Fi Alliance گرفته است. ظرفیت ادعا شده باتری هر دو دستگاه نیز گزارش شده است. مرجع معتبر OnLeaks با Pigtoucoques.fr برای نمایش دادن رندرهای CAD از Galaxy Tab همکاری کرده است.

نشت جدید نشان می دهد که Galaxy Tab S7 دارای ابعاد 253.7×165.3x 6.3mm است. در مقایسه، این دستگاه بزرگتر از آیپد ۱۱ اینچی iPad Pro 2020 است. همچنین از Galaxy Tab S6 بزرگتر است که دارای 244.5×159.5 x 5.7 میلی متر است. ضخامت Tab S7 کمی افزایش یافته است و بخش برجستگی دوربین دوگانه اصلی با ۱.۳ میلی متر افزایش به ۷.۷ میلی متر می رسد.

از نظر طراحی کلی تبلت، تفاوت چندانی با مدل قبلی ندارد. یک دوربین سلفی در قسمت سمت چپ لبه طولی موجود است.

گلکسی تب اس ۷

گلکسی تب اس ۷

انتظار می رود این دستگاه شاسی فلزی را ارایه کند. خطوط آنتن را می توان در لبه های بالا و پایین پوسته عقب مشاهده کرد. در گوشه سمت راست بالای تبلت، یک دوربین دوگانه عمودی می بینیم که به دنبال آن یک فلاش LED قرار دارد. نمای پایین جدول وجود درگاه USB-C بین دو خروجی بلندگو را نشان می دهد.

این گزارش اظهار داشت که گلکسی تب S7 دارای صفحه نمایش ۱۱ اینچی است. به احتمال زیاد این تبلت سامسونگ پنل OLED را در خود جای داده است. قلم S Pen را می توان در پشت دستگاه بین دوربین و لوگو سامسونگ به صورت مغناطیسی دستگاه چسباند. پیش بینی می شود این دستگاه دارای باتری ۷۷۶۰ میلی آمپر ساعتی باشد. در مورد مشخصات دیگر Galaxy Tab S7 اطلاعاتی وجود ندارد.

گلکسی تب اس ۷

گلکسی تب اس ۷

همچنین انتظار می رود گلکسی تب اس ۷ پلاس 5G از نمایشگری ۱۲.۴ اینچی بهره ببرد. این می تواند دارای یک باتری ۹۸۰۰ میلی آمپر ساعتی باشد. طراحی آن می تواند تقریبا شبیه به نسخه ساده تب S7 باشد.

نظر شما درباره طراحی احتمالی تبلت پرچمدار سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
24 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

سلام🖐🏻🖐🏻🖐🏻

pooria

علیکم

Alireza3000

سلام کوکاااام

pooria

علیکم کوالکام

vahid

ساملک

pooria

سلام

اینم از سلام به زبان های زنده ی دنیا
سلام
مرحبًا
Hello
Bonjour
nĭ hăo 你好
Merhaba
Привет
Hola
Ciao
안녕하세요
konnichiwa こんにちは
Hallo
Olá

زبان های مرده زبان های منقرض شده و مربوط به دوره های تاریخی گذشته میشه و بیشتر برای باستان شناسی و تاریخ شناسی کاربرد داره و إلا کاربرد خاصی در زبان عامیانه و روزمره ی کنونی نداره و معروف ترینش؛ لاتین، مصر باستان و یونان باستان هست.

ممد بمولا

سلاج تب اس7

pooria

علیکم تب s7

Milad7

زشتی برو 😐

eftekharifar

سلام

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)