حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اندروید 12L برای گلکسی Tab S7 نیز عرضه خواهد شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اندروید ۱۲، اندروید ۱۳

سامسونگ یکی از برترین شرکت‌های جهان در زمینه تولید تبلت‌ها است. معمولا در سیستم عامل اندروید، گوشی‌های هوشمند ۱.۵ سال آپدیت می‌شدند. اما سامسونگ قرار است تعهد نرم‌افزاری خود را بیشتر از گذشته کند. به همین منظور، گویا اندروید 12L برای گلکسی Tab S7 نیز عرضه خواهد شد. با ترنجی همراه باشید.

اندروید 12L برای گلکسی Tab S7 نیز عرضه خواهد شد

در کمال تعجب هیچ کس نمی‌تواند در مورد سامسونگ و برنامه‌های این شرکت در زمینه پشتیبانی نرم افزاری برای محصولات چند سال گذشته صحبتی کند. سامسونگ، به عنوان تولید کننده شماره یک گوشی‌های هوشمند  در جهان و همچنین فروشنده شماره دو تبلت‌ها در جهان، قصد دارد اندروید 12L را در دستگاه‌های واجد شرایط بیشتری عرضه کند. از نظر فنی، این آخرین نسخه سیستم عامل پایدار موجود نیست.

اما با توجه به گوشی‌های پیکسل اخیر گوگل که کمتر از یک ماه پیش به اندروید ۱۳ ارتقا یافتند، حتی سامسونگ نیز احتمالا نمی‌توانست به این سرعت از آن پیروی کند. Android 12L همچنین از نظر فنی تجسمی جدید و مهم از محبوب‌ترین سیستم عامل تلفن همراه جهان نیست، در عوض مجموعه‌ای از ویژگی‌های جزئی‌تر اما مشخصا مهم را حذف می کند که به طور خاص برای بهبود تجربه کاربری شما در صفحه نمایش‌های بزرگ طراحی شده است.

اندروید 12L برای گلکسی Tab S7

سامسونگ همچنین برای مدل‌ها تاشو نیز این برنامه ریزی را شکل داده است. گوشی‌های تاشوی جدید مانند این شرکت همچون Galaxy Z Fold 4 و Galaxy Z Flip 4، هر دو با اندروید 12L در ماه گذشته به صورت رسمی معرفی شدند و همچنین قرار است تمام گوشی‌های تاشو قبلی این شرکت نیز این آپدیت را دریافت نمایند که چنین کاری خبری بسیار خوشایند برای کاربران این شرکت خواهد بود.

در بخش تبلت‌ها، سامسونگ به‌ طور شگفت‌ انگیزی، هیولاهای سری گلکسی تب اس ۸ امسال را در اولویت قرار داده است، اما گلکسی تب اس ۷ و تب اس ۷ پلاس که در سال ۲۰۲۰ عرضه‌ شده‌اند نیز در حال پیوستن به برنامه آپدیت اندروید 12L و رابط کاربری OneUI 4.1.1 هستند. دو رقیب آیپد پرو که به آهستگی در حال قدیمی شدن هستند و چند سال پیش آپدیت خود را روی اندروید ۱۰ دریافت کردند، همچنین این دو دستگاه به ترتیب در ژانویه و دسامبر ۲۰۲۱، اندروید ۱۱ و سپس اندروید ۱۲ را دریافت کردند.

اندروید 12L برای گوشی های تاشو قدیمی سامسونگ نیز منتشر خواهد شد

به گزارش PhoneArena، همچنین تایید شده است که اندروید ۱۳ به‌ عنوان یک به‌روزرسانی OTA برای هر دو مدل مذکور از تبلت‌های سامسونگ در یک مقطع زمانی مشخص عرضه خواهد شد. اگر به شایعات توجه کنیم، تاریخ انتشار این آپدیت ممکن است قبل از پایان سال ۲۰۲۲ باشد. این بدان معناست که کاربران این دستگاه‌ها به نوعی ارتقای مهمی در سیستم عامل دریافت می‌کنند که حالت چندوظیفه‌ای را قوی‌تر و کاربردی‌تر می‌کند و در عین حال پچ‌های امنیتی آگوست ۲۰۲۲ را نیز برای آن‌ها به همراه دارد.

حداقل در فرانسه و کره جنوبی، همانطور که توسط SamMobile گزارش شده است، این آپدیت به زودی منتشر خواهد شد. البته، کشورها، مناطق و نسخه‌های بیشتری قرار است در عرض چند هفته یا حتی چند روز آینده نیز به این برنامه نرم‌افزاری بپیوندند. بنابراین در هر کجا که زندگی می‌کنید، بهتر است منتظر دریافت این آپدیت باشید و پس از دریافت، سریعا نسبت به نصب کردن آن اقدام کنید. نظر شما کاربران ترنجی در مورد عرضه اندروید 12L برای گلکسی Tab S7 چیست؟!

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان