حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی M01s در راه است

نوشته

3 سال قبل | 7 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

پیش بینی می شود سامسونگ هفته آینده دو گوشی هوشمند جدید وارد بازار کند. این دستگاه ها با نام های Galaxy M01 و Galaxy M11 در بازار هند عرضه خواهند شد. در حالی که Galaxy M01 هنوز رسمی نشده است، ما حالا می دانیم که این شرکت در حال کار بر روی Galaxy M01s است و این دستگاه دیروز از طریق فرآیند صدور گواهینامه Wi-Fi Alliance لو رفته است. گلکسی ام ۰۱ اس پیشرفت های عادی نسبت به گلکسی M01 که هنوز معرفی نشده است، دارد.

گلکسی M01s

سامسونگ Galaxy M01s شماره مدل SM-M017F / DS را دارد، به این معنی که دارای یک نسخه دو سیم کارته خواهد بود. به نظر می رسد گوشی هوشمند اقتصادی با اندروید ۹ ارایه خواهد شد که خبر خوبی نیست. گلکسی ام ۰۱ اس از Wi-Fi b/g/n  و Wi-Fi Direct به صورت تک باند استفاده می شود. با مراجعه به Geekbench به نظر می رسد که Galaxy M01s از پردازنده مدیاتک Helio P22 و ۳ گیگابایت رم استفاده می کند.

لیست Geekbench و گواهینامه Wi-Fi تلفن هوشمند تأیید می کند که سامسونگ قصد دارد Galaxy M01s را با اندروید ۹ عرضه کند. به نظر می رسد که Galaxy M01 که از پردازنده اسنپدراگون ۴۳۹ بهره می برد و اندورید ۱۰ دارد، همین باعث می شود که ما کمی تعجب کنیم. این امکان وجود دارد که گلکسی M01s نسخه ای از گلکسی M01 باشد و هر دو گوشی برای ارائه بازارهای مختلف به بازار عرضه شده اند.

ما انتظار داریم در آینده نزدیک اطلاعات بیشتری درباره Galaxy M01s کسب کنیم. گلکسی M01 که ماه آینده به بازار عرضه می شود، دارای صفحه نمایش 6.4 اینچی HD  از نوع IPS LCD، پردازنده Snapdragon 439، رم 3 گیگابایتی، حافظه ذخیره سازی 32 گیگابایت، اسلات کارت حافظه میکرو اس دی ، 4G LTE و باتری 4000 میلی آمپری است.

نظر شما چیست؟ منتظر گلکسی M01s هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Soheil Rezayi

یا مریم مقدس

Soheil Rezayi

یو دونت نو می یو دونت اور تینک تینک یو نو می

bh974

بی ارزشن واقعا پایین رده های سامسونگ

pooria

بابا به خدا من یه j7 2016 داشتم حداقل کیفیت داشت بعد رفتم یه a50 گرفتم 🤢
اره همونشکلی شدم 😂

lovenokia

دقیقا سری j سامسونگ واقعا کیفیت عالی داشت . سری جدید افتضاحن

Finch

سری ام اصلا جالب نیست فقط یکم مشخصات m21 خوبه نه نسبت

Milad7

خوب نیست 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)