حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ١١ گلکسی M01 سامسونگ ارائه شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | اندروید ۱۱، سامسونگ

سامسونگ غوغایی در بخش آپدیت‌دهی به پا کرده است! آپدیت اندروید ١١ گلکسی M01 سامسونگ، پایین‌رده این برند ارائه شد. ببینیم جزئیات این به‌روزرسانی از چه قرار است.

آپدیت اندروید ١١ گلکسی M01 سامسونگ به همراه رابط‌کاربری OneUI Core 3.1

گلکسی M01 پایین‌رده محبوب سامسونگ در بازار هند است. این گوشی حدود ١٠ ماه قبل با دوربین اصلی دوگانه‌ و سیستم‌عامل اندروید ١٠ رونمایی شده بود. پست مربوط به معرفی گوشی را با کلیک بر روی این لینک دنبال کنید.

 

سامسونگ گلکسی M01 با اسنپدراگون ۴۳۵ به قیمت ۱۱۹ دلار رسما معرفی شد

 

بر اساس گزارشی از سوی Sammobile، کاربران گلکسی M01 در حال دریافت به‌روزرسانی‌ اندروید ١١ هستند. این به‌روزرسانی به صورت پایدار و OTA در دسترس قرار گرفته است. پیشنهاد می‌شود در صورت دریافت آپدیت اندروید ١١ این گوشی، آن را دانلود و نصب نمایید.

این به‌روزرسانی به همراه رابط‌کاربری سبک OneUI Core 3.1 عرضه می‌شود. عملکرد سامسونگ در ارائه به‌روزرسانی‌ها، واقعاً تحسین برانگیز است. زیرا هر روز اخبار بیشتری از انتشار به‌روزرسانی اندروید ١١ در رده‌های مختلف به دست‌مان می‌رسد!

رابط‌کاربری OneUI Core 3.1، حجم کم‌تری نسبت به نسخه اصلی دارد. به همین ترتیب، فشار کمتری به گوشی‌های ضعیف‌تر وارد می‌شود. در مقابل، قابلیت‌های کمتری در این رابط‌کاربری وجود دارد. اما اسکلت اصلی OneUI 3.1 در این نسخه نیز حفظ شده است و این موضوع کاملاً ملموس است.

نسخه فریمور آپدیت اندروید ١١ گلکسی M01 سامسونگ، “M015GXXU3BUD9” می‌باشد. به‌روزرسانی اندروید ١١ گلکسی M01، با آخرین پچ امنیتی، یعنی پچ آوریل ادغام شده است. به نظر می‌رسد حجم دانلود این بسته، حدود ١.۴ گیگابایت است که حجم نسبتاً کمی است.

با نصب این به‌روزرسانی، قابلیت‌های جدید، ظاهر به‌روز و بهبودهای عملکرد متعدد در گوشی شما اعمال می‌شود.

همین حالا می‌توانید با مراجعه به بخش آپدیت گوشی، این به‌روزرسانی را نصب کنید.

آپدیت اندروید ١١ گلکسی M01 سامسونگ

گلکسی M01 چطور گوشی است؟ اگر آن را دارید، این به‌روزرسانی را نصب کرده‌اید؟ سامسونگ در ارائه آپدیت‌های اندروید ١١ چطور عمل کرده است؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

به سلامتی 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️