حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۱ گلکسی M01s سامسونگ همراه با One UI 3.1 ارائه شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اندروید ۱۱، سامسونگ

گلکسی M01s جدیدترین گوشی هوشمند سامسونگ است که از بروزرسانی اندروید ۱۱ برخوردار شده است. این بروزرسانی جدید نرم افزاری، One UI Core 3.1 را به همراه وصله امنیتی جولای ۲۰۲۱ به این گوشی هوشمند می‌آورد. آپدیت اندروید ۱۱ گلکسی M01s فعلا در هند عرضه شده است و بازارهای دیگر برای دریافت آن باید چند هفته ای صبر کنند.

آپدیت اندروید ۱۱ گلکسی M01s سامسونگ در هند عرضه شد

سامسونگ آپدیت اندروید ۱۱ گلکسی M01s را با بیلد نامبر M017FXXU2CUG1 منتشر کرده است. این بروزرسانی طراحی جدید تر، انیمیشن های روان تر، عملکرد بهتر و امنیت بالاتری را برای شما به ارمغان می‌آورد. این آپدیت نرم افزاری جدید شامل صفحات شناور گفتگو، بخش مکالمات در قسمت نوتیفیکیشن و ویجت اختصاصی برای پخش موسیقی است.

طبق گزارش SamMobile، آپدیت اندروید ۱۱ گلکسی M01s سامسونگ همچنین دارای ویجت های جدید برای لاک اسکرین، دسته بندی های وسیع تر برای لاک اسکرین، و امکان قفل کردن صفحه با دو بار ضربه زدن بر روی آن است. سامسونگ همچنین همه برنامه های سیستمی مانند گالری، سامسونگ اینترنت، صفحه کلید و پیام رسان سامسونگ را بروز کرده است. این شرکت ادعا می‌کند که عملکرد دوربین را از طریق فوکوس خودکار بهتر و تنظیم روشنایی دقیق تر بهبود داده است. به علاوه، پس از این آپدیت کنترل دستگاه های هوشمند خانگی نیز آسان تر شده است.

گلکسی M01s سامسونگ

گلکسی M01s سامسونگ

اگر کاربر Galaxy M01s سامسونگ در هند هستید، می‌توانید منتظر دریافت نوتیفیکیشن بروزرسانی OTA اندروید ۱۱ باشید یا با رفتن به تنظیمات، بروزرسانی نرم افزار و انتخاب کردن گزینه دانلود و نصب، به صورت دستی ارائه آن را بررسی کنید. همچنین می‌توانید جدیدترین نسخه سیستم عامل اندروید عرضه شده را پس از دانلود از پایگاه داده وبسایت SamMobile به صورت دستی بر روی گوشی خود فلش کنید، اما لازم به ذکر است که برای انجام این فرآیند نیاز به کامپیوتر خواهید داشت.

گلکسی M01s در وب سایت سامسونگ دیده شد

 

آیا شما کاربر گلکسی M01s سامسونگ هستید؟ یا تا به حال از سری M سامسونگ استفاده کرده اید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی