حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تی سی ال ۱۰ پرو با اسنپدراگون ۶۷۵ و نمایشگر دولبه خمیده AMOLED به قیمت ۴۵۰ دلار رسما معرفی شد

نوشته

4 سال قبل | 6 دیدگاه | تی سی ال

همانطور که گفتیم خانواده TCL 10 امشب با سه عضو رسما معرفی شدند. با گوشی ارزان 5G تی سی ال ۱۰ 5G با اسنپدراگون ۷۶۵ جی آشنا شدیم و حالا نوبت به عضو میانی است، عضوی که از مدل 5G گران تر و البته تا حدود به روزتر است. تی سی ال ۱۰ پرو با اسنپدراگون ۶۷۵ و نمایشگر دولبه خمیده AMOLED به قیمت ۴۵۰ دلار رسما معرفی شده است و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم.

تی سی ال ۱۰ پرو

تی سی ال ۱۰ پرو

تی سی ال ۱۰ پرو

تی سی ال ۱۰ پرو نخستین گوشی کمپانی TCL است که از نمایشگر AMOLED خمیده بهره می‌برد. خب البته این که TCL خیلی هم موبایل جدید تولید نکرده در این عناون بی تاثیر نیست!

اندازه این نمایشگر Full HD به ۶.۴۷ اینچ می‌رسد و محتواهای HDR 10 را هم پشتیبانی می‌کند. این شرکت با کاهش حاشیه‌های نمایشگر موفق شده نسبت نمایشگر به بدنه ۹۳ درصدی را محقق کند. بر خلاف مدل 5G اینجا شاهد ناچ قطره طور هستیم. همچنین حسگر اثر انگشت این گوشی هم در زیر نمایشگر تعبیه شده است.

تی سی ال ۱۰ پرو

تی سی ال ۱۰ پرو

این دستگاه از اسنپدراگون ۶۷۵ بهره می برد که به همراه ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی انجام وظیفه می‌کند. تصمیم TCL برای بهره‌گیری از یک تراشه ساخته شده در سال ۲۰۱۸ کمی نگران‌کننده است ولی امیدواریم این گوشی از لحاظ عملکردی با مشکل خاصی مواجه نشود. این گوشی مانند برادر بزرگ‌تر خود از باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد.

در پنل پشتی همچنان شاهد ۴ دوربین هستیم که سه دوربین مشابه مدل ۵G این خانواده است ولی برای دوربین اولترا واید از سنسور ۱۶ مگاپیکسلی استفاده شده و در ضمن لنز آن زاویه کمتری از منظره را پوشش می‌دهد. همچنین باید به دوربین سلفی هم اشاره کنیم که در این مدل شاهد تعبیه دوربین سلفی ۲۴ مگاپیکسلی هستیم.

این گوشی هم دارای جک هدفون و درگاه کارت حافظه microSD است و در سه‌ماهه دوم سال جاری با قیمت ۴۵۰ دلاری روانه‌ی بازار می‌شود. نظر شما درباره تی سی ال ۱۰ پرو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mani

دیگه از ناچ بدم میاد

دوران پانچ هول شروع شده

Milad7

تی سی ال برند مطمئنی نیست… منظورم اینه مثل شیا و وان پلاس و… امتحانش را پس نداده

Mahdi

یعنی گاوه اسنپ ۷۶۵ قیمتش ۴۰۰ ولی این ۴۵۰

m.b

چینش دوربیناش رو میپسندم…

Finch

خداروشکر یه طراحی متفاوت دیدیم
همشون فعلا کردن تو طراحی مربع شکل با ۴ تا ماژول 😑😐

Marshal

k30 pro با اسنپ 865، 426 دلار بعد این با اسنپ 765، 450 دلاره! شما باشید کدومو میخرید!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)