حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ گلکسی ام ۴۰ (Galaxy M40) با اسنپدراگون ۶۷۵ ارایه خواهد شد

نوشته

4 سال قبل | 4 دیدگاه | بنچمارک، سامسونگ، شایعات

در ماه‌های گذشته سامسونگ از ۳ عضو از خانواده جدید گلکسی ام (Galaxy M) یعنی گلکسی ام ۱۰، ام ۲۰ و ام ۳۰ رونمایی کرد که با توجه به مشخصات سخت افزاری مناسب و قیمت مقرون به صرفه، موردتوجه علاقه‌مندان قرار گرفت. اکنون این غول کره‌ای حوزه تکنولوژی قصد دارد تا در روزهای آینده محصول جدید سری M را با نام گلکسی ام ۴۰ معرفی و عرضه نماید. نکته قابل توجه این است که احتمالا سامسونگ گلکسی ام ۴۰ (Galaxy M40) با اسنپدراگون ۶۷۵ ارایه خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

امروز میان رده جدید سامسونگ در بنچمارک Geekbench مورد تست قرار گرفت و به لطف نتایج منتشر شده آن برخی از مشخصات سخت افزاری این گوشی فاش شدند. در ادامه نتایج مربوط به تست گلکسی M40 را مشاهده می‌کنید.

بنچمارک گلکسی ام ۴۰ (Galaxy M40)

بنچمارک گلکسی ام ۴۰

بنچمارک گلکسی ام ۴۰

همانطور که مشاهده کردید امتیازات به دست آمده چه در بخش تک هسته‌ای و چه در بخش چند هسته‌ای از سخت افزار قدرتمند این گوشی در مقایسه با هم‌رده های خود خبر می‌دهند. بر این اساس عضو جدید خانواده سری M به پردازنده اسنپدراگون 675، 6 گیگابایت رم و اندروید ۹ مجهز خواهد بود.

هنوز مشخصات دقیق‌تری از این گوشی در دسترس نیست اما طبق گزارشی که ماه گذشته منتشر شد، گلکسی ام ۴۰ علاوه بر موارد فوق از صفحه نمایش امولد اینفینیتی U و حافظه داخلی 128 گیگابایتی نیز بهره می‌برد. در مورد تاریخ معرفی و عرضه نیز خبری منتشر نشده، اما طبق شایعات در هفته‌های پیش‌رو شاهد رونمایی از این گوشی خواهیم بود.

نظر شما چیست؟ منتظر گلکسی ام ۴۰ (Galaxy M40) هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Yas

والا سامسونگ خییییلی میان ردهاشو شلوغ کرده انتخاب واس کاربر واقعا کیج کننده شده

Ebinem

سامسونگ بدون اسنپ دراگون هیچ چیز نداره. خود سامسونگ هم می دونه اگه بخواد تو میان رده ها فروش داشته باشه باید از اسنپ دراگون استفاده کنه.
چیپ ست های اگزینوس میان رده سامسونگ حداقل 2 سال از اسنپ دراگون عقبه.
تو پرچمدارها هم که اصلا اگزینوس در حد اسنپ دراگون 855 نیست. تو همه مقایسه ها اسنپ قوی تر از اگزینوس بوده.

afsoongaregisoo

قیمت دویست و پنجاه دلاری واسش عالی هست .البته اگر بدنه پلاستیکی نباشه

The Destroyer

فکر کنم قیمتش از 250 دلار بیشتر باشه چون m30 دویست و پنجاه دلار هست و این قطعا بیشتره ولی من واقعا این کار سامسونگ رو تحسین می کنم که میانرده های قدرتمند با قیمت خوب عرضه می کنه هرچند تعدادشون خیلی زیاده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)