حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی اقتصادی ویوو V19 Neo با اسنپدراگون ۶۷۵ رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 7 دیدگاه | ویوو

سری V ویوو دائما عضو جدیدی می گیرد. اکنون این شرکت چینی به تازگی از یک نسخه جدید برای خانواده Vivo V19 پرده برداشته است. گوشی اقتصادی ویوو V19 Neo با اسنپدراگون ۶۷۵ رسما معرفی شد و جالب است که به نظر می رسد این دستگاه فعلاً فقط در فیلیپین موجود است. با این حال، ما انتظار داریم به زودی بازارهای بیشتری را دریافت کنند.

ویوو V19 Neo

ویوو V19 Neo

ویوو V19 Neo

تلفن هوشمند جدید با نام ویوو V19 Neo یک دستگاه میان رده است و راهی برای انکار این واقعیت وجود ندارد. برای مشخصات آن ما Snapdragon 675 را داریم. این چیپست کم محبوبیت است که فقط در چند دستگاه میان رده مانند Redmi Note 7 Pro یافت می شود. این تراشه در اکتبر سال 2018 معرفی شد و شامل یک CPU هشت هسته ای با شش هسته قدرت کارآمد Kyro 460 Silver با کلاک 1.8GHz به همراه دو تراشه Kyro 460 Gold با کلاک 2.0GHz است. وظایف گرافیکی توسط یک پردازنده گرافیکی Adreno 612 تأمین می شود و تراشه تا 8 گیگابایت از حافظه دو کانال LPDDR4X-3733 پشتیبانی می کند.

این گوشی همچنین شامل 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی است. همانطور که قبلا گفتم ، این پیکربندی اغلب در بین دستگاه های پرچمدار مشاهده می شود. صفحه نمایش 6.44 اینچی Super AMOLED با سوراخ نمایشگر برای دوربین سلفی و با وضوح FHD+ ساخته شده است. اصطلاح Ultra O به معنای سوراخ نمایشگر سمت راست است که دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی را در خود جای داده است. علاوه بر این، این دوربین از ویژگی های Super Night Mode و Super Night Mode Selfie پشتیبانی می کند. به نمایشگر باز می گردیم، حایی که یک اسکنر اثر انگشت در زیر آن قرار گرفته است.

روی قاب پشتی ما یک مجموعه چهار دوربین با شکل L داریم که از یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو و ۲ مگاپیکسلی عمق سنج استفاده می کند. تمام ویژگی های دوربین پیشرفته مانند Super Night Mode نیز در دوربین عقب نیز وجود خواهد داشت.

ویوو V19 Neo با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۸ وات، از باتری 4500 میلی آمپری ساعتی بهره می برد. حجم خوبی برای این چیپست است با این حال، این نرخ شارژ برای پر کردن کامل گوشی چند ساعت طول می کشد. مشخصات ممکن است آشنا به نظر برسد، اما به این دلیل است که V19 Neo نوع جدیدی از V19 است که در اندونزی موجود است. در هند، همان دستگاه تحت Vivo V17 موجود است. خیلی گیج کننده درست است؟

قیمت ویوو V19 Neo

ویوو V19 Neo در دو گزینه رنگی – Crystal White و Admiral Blue در دسترس خواهد بود. این گوشی حدود 360 دلار یا 320 یورو قیمت خورده است. همانطور که گفته شد، این گوشی از طریق وب سایت محلی Vivo در فیلیپین در دسترس است.

نظر شما درباره یک میان رده دیگر از ویوو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
alone wolf

این بیشتر چیزاش به پرچمدار می خوره چجوری اقتصادی؟

afsoon

کجاش رقابتی هست .الان کلی گوشی دیگه با سخت افزار بهتر دوربین بهتر فست شارژ بهتر تو رنج دویست تا سیصد و پنجاه دلار وجود دارن و این یکی از بدترین انتخاب هاست

Mohammadr

واقعا خوبه که شرکت ها به جز برای تشخیص عمق از سنسور دو مگاپیکسلی استفاده نکنن. تا اینجای سال فکر کنم شیائومی اکثر گوشی هاشو دوربین ماکرو 5 مگاپیکسلی گذاشته… سال گذشته که گوشی ها پر بودن از سنسورهای نخودی… امیدوارم تعدادشون کمتر شه و تا جای ممکن با هم ادغام بشن!! (اگه بشه)

Mahdi

اوه چقدر اقتصادی🙂

eftekharifar

اسنپ 675 هم داره میشه عین کایرین 710!

Mahdi

چرا اینکه فقط تو تعداد محدودی دستگاها بکار رفته

Milad7

البته چیز خاصی برای ارائه نداره…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)