حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی ارزان 5G تی سی ال ۱۰ 5G با اسنپدراگون ۷۶۵ جی به قیمت ۴۰۰ دلار رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | تی سی ال، شبکه 5G

مدتی هست که تی سی ال تلاش خود را می کند تا در بازار موبایل یک گزینه جذاب باشد. خانواده موبایل های TCL 10 در همین راستا هستند. امشب سه موبایل در این خانواده معرفی شده اند که با نمونه 5G آغاز می کنیم. گوشی ارزان 5G تی سی ال ۱۰ 5G با اسنپدراگون ۷۶۵ جی به قیمت ۴۰۰ دلار رسما معرفی شده و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

تی سی ال ۱۰ 5G

تی سی ال ۱۰ 5G

تی سی ال ۱۰ 5G

تی سی ال ۱۰ 5G همانطور که از نامش پیداست به لطف فناوری ۵G می‌تواند از حداکثر سرعت دانلود ۲.۳ گیگابیت در ثانیه بهره ببرد. گوشی TCL 10 مجهز به نمایشگر ۶.۵۳ اینچی با رزولوشن Full HD+ است و در ضمن نسبت ۹۱ درصدی نمایشگر به بدنه به لطف انتخاب سوراخ نمایشگر برای دوربین سلفی محقق شده است. قلب تپنده TCL 10 5G اسنپدراگون ۷۶۵ جی است که در کنار آن ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی در نظر گرفته شده است. باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی آن هم از فناوری شارژ QuickCharge 3.0 پشتیبانی می‌کند.

روی قاب پشتی این گوشی، شاهد چهار دوربین هستیم که از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، اولترا واید ۸ مگاپیکسلی، ماکرو ۵ مگاپیکسلی و سنسور مختص محیط‌های کم‌نور ۲ مگاپیکسلی تشکیل شده است. در ضمن در پنل جلویی هم یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی وظیفه‌ی ثبت عکس‌های سلفی را برعهده دارد.

تی سی ال ۱۰ 5G

تی سی ال ۱۰ 5G

از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توانیم به وجود جک هدفون و پشتیبانی از کارت حافظه microSD اشاره کنیم. گوشی TCL 10 5G در سال جاری با قیمت ۳۹۹ دلار روانه‌ی بازار کشورهای مختلف خواهد شد.

نظر شما درباره تی سی ال ۱۰ 5G چیست؟ در مقابل گزینه های 5G ارزان تر بازار شانسی دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
afsoon

گوشی شایسته ای هست اما پنجاه دلار قیمتش بالاست نسبت به بقیه .با بیست دلار بیشتر هم میشه کی 30پرو خرید .تی سی ال باید روی قیمت گذاری اش دقت کنه وگرنه شانسی واسه رشد نداره

Mani

به نظرم از همون برند بلک بری استفاده میکرد فروش بیشتری می‌داشت

گوشی های با همین امکانات و قیمت میداد عالی میشد

Milad7

یادش بخیر سری وان اچ تی سی…😩

Mohammadreza

به نظرم tcl برندی هست که می‌تونه در آینده پیشرفت خوبی داشته باشه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)