حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۰ گلکسی اس ۸ و گلکسی نوت ۸ ارایه نخواهد شد

نوشته

4 سال قبل | 28 دیدگاه | آپدیت اندروید ۱۰، سامسونگ

امروز با هم در ترنجی دورباره نقشه راه آپدیت اندروید ۱۰ سامسونگ با رابط کاربری One UI 2.0 برای بازار جهانی را مرور کردیم. حتما در این لیست متوجه غیبت گلکسی اس ۸ و گلکسی نوت ۸ شده اید. خب دلیلش ساده اس، چون که آپدیت اندروید ۱۰ گلکسی اس ۸ و گلکسی نوت ۸ ارایه نخواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

آپدیت اندروید ۱۰ گلکسی اس ۸

گلکسی نوت ۹

گلکسی نوت ۹

آپدیت اندروید ۱۰ گلکسی اس ۸ و گلکسی نوت ۸ مشخصا مورد انتظار نیست چرا که این دو دستگاه با اندروید ۷ ارایه شدند و دو آپدیت اساسی خود را گرفته اند و حالا روی اندروید ۹ قرار دارند. خیلی از کاربران دوست داشتند که بدانند آیا گستره آپدیت اندروید گوشی های سامسونگ افزایش می یابد یا نه که مشخصا فعلا اینطور نشده است.

کاربران گوشی‌های گلکسی اس ۸ و نوت ۸ امیدوار بودند که پس از معرفی و انتشار نسخه نهایی از سیستم عامل اندروید 10، دستگاه‌های آن‌ها نیز بروزرسانی ارتقا به آن را دریافت کند. اما به نظر می‌رسد در هفته‌های اخیر سامسونگ با انتشار لیست زمان بندی شده برای انتشار این آپدیت آب پاکی را بر روی دست این کاربران ریخته است؛ چرا که در آن‌ها اثری از نام دو گوشی نوت 8 و گلکسی اس 8 دیده نمی‌شود و این یعنی خبری از ارتقا آن‌ها به جدیدترین نسخه از سیستم عامل گوگل نیست. این لیست‌ها نشان می‌دهند که کاربران این دو گوشی باید روزهای آینده را با همراهی سیستم عامل اندروید ۹ به پایان برسانند.

البته سامسونگ در طی سال‌های اخیر به خوبی نشان داده است که حداکثر برای هر گوشی خود تنها دو بار بروزرسانی ارتقا به نسخه جدید از سیستم عامل اندروید را منتشر می‌کند. با توجه به این موضوع، کاربران این دو گوشی هوشمند می‌دانستند که دستگاه‌ آن‌ها قرار نیست به آخرین نسخه از این سیستم عامل مجهز شود. اما چندی پیش بود که شایعاتی منتشر شد که نشان می‌داد، این دو گوشی تاییدیه‌های لازم را برای دریافت بروزرسانی ارتقا به اندروید ۱۰ دریافت کرده‌اند. از آن پس بود که بخش اعظمی از کاربران این دو گوشی بار دیگر به دریافت این بروزرسانی امیدوار شدند.

شما گلکسی اس ۸ یا گلکسی نوت ۸ دارید؟ آ … شاید باید به گلکسی اس ۱۱ فکر کنید اما لزوما چنین موضوعی نباید رخ بدهد.

اشتراک در
اطلاع از
28 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

پشتیبانی دو سال برای یک پرچمدار واقعاً کمه

hamid reza

نمیشه زیاد ایراد گرفت چون 2 تا آپدیت با تحول زیاد می ارزه به 3 آپدیت با تغییر کم الان مثلا اندروید 10 چقدر تو شیائومی تغییر داشته؟ولی اندروید 9 خیلی خیلی تغییر داشت تو سامسونگ و آپدیت 8 به 9 یه تغییر بزرگ برا سامسونگ فن ها بود
اس7 اج اوایل که خریده بودم با آپدیت هاش باگ هایی رو که داشت کاملا برطرف کرد
ولی می9 اس ای که داشتم از اول با تلگرام و دایرکت اینستا مشکل داشت(با هندزفری تایپ کردنی اگه موسیقی گوش میدادی صدا برفکی میشد بعد قطع میشد) و تو 6 ماه 4 تا آپدیت گرفت که تو هیچ کدوم مشکلش حل نشد
بازم میگم یه گوشی مهم نیست چند سال آپدیت بگیره مهم اینه که آپدیت هاش بدرد بخور باشه

Farcry

داداش اینو تو میگی وگرنه تغییر شکل چند تا آیکون و رفع چند تا باگ که نشد تغییر زیاد.کلا چند سالی هست که سیستم عامل های موبایل به بلوغ رسیدن و دیگه تغییر زیادی نمیکنن.همین الان خیلی ها که S8 دارن گفته بودن که توی اندروید ۹ مصرف باتریشون زیاد شده ولی دیگه باید باید با همین مشکل سر کنن.

Mohammad 13759

سامسونگ به پایان سلام کن.

Mahdi

وان پلاس توی اندرویدی ها بهترینه

m.b

وانپلاس تقریباً خام استفاده میکنه و فقط 3 -4 گوشی در سال داره در کل…
برای همین کارش برای پشتیبانی خیلی آسان تره و قواعد باقی برند ها رو نداره…

Dr.Nazer

#احترام_به_مشتری

online_wireless

سامسونگ‌ گوشی تولید میکنه و‌ پشتیبانیش رو‌ میسپره به خدا

afsoon

نود و نه درصد اندورید ها همینن

عـــلـــۍ

وای اگه اینجوری باشه مطمعنا همین اتفاق واسه نوت ناین هم نیافته .،
بهتره دیگه کوچ کنیم سمت یه برند دیگه …
دوستان این دفعه نمی‌خوام زیاد هزینه کنم (حدودا شیش تومن چه گوشی پیشنهاد میدید هم پشتیبانی نرم افزاریش خوب باشه هم سخت افزاری …) همه پولام صرف خرید قطعات سیستم می‌خوام بکنم …

_V_

K30

Dr.Nazer

بابا من میگم این دیوانه‌اس میگین نه، تا دیروز خودشو جر میداد واسه سامسونگ حالا میگه بریم کوچ کنیم سمت یه برند دیگه، قبلشم که فقط از دکل شیائومی بالا می‌رفت. چی میزنی هموطن؟!
در ضمن اگه واقعا نوت ناین داری که مطمئنم نداری تا اندروید ۱۱ براش میاد.

afsoon

کی ۲۰ پرو ادیشن نسخه ۵۱۲ گیگ بخر

عـــلـــۍ

با تشکر از خانوم افسون و داداشم واعظ ….
___________________________
ناظر تو …نخور لطفا این، یک
وقتی میگم جوگیر هستی قبول کن گوشی پرچمداری که تا چهار سال پشتیبانی نرم افزاری نشه بدرد لای جرز میخوره ،من نگفتم گوشیم بده من گفتم سیاست سامسونگ توی آپدیت دهی بده و باید توش تجدید نظر بشه…این دو
بعدشم تورو سننه اصن بخوام تنوع ایجاد کنم بخوام اصن گوشیمو عوض کنم تو خر کی باشی 😅 اینقدر عین زنا فضول مردم نباش 😂
فکر می‌کنه کی هست این 😒

Dr.Nazer

عمو جان کدوم گوشی به‌جز آیفون تا ۴ سال پشتیبانی میشه؟!

عـــلـــۍ

وان پلاس….
بعدشم آیفون بیشتر از چهار سال پشتیبانی می‌کنه مثلا آیفون ۶ هم ای او اس ۱۳.۲.۲ گرفته

Dr.Nazer

وقتی میگم مدرک ندارین و منبعتون هوا و اکسیژنه همینه، آخه آیفون ۶ پیرمرد گدای سر کوچه ما هم میدونه IS 13 نگرفته چی میگی تو!

Dr.Nazer

IOS*

عـــلـــۍ

یعنی تو میگی آیفون ۶ ios سیزده نگرفته نه؟؟
فکر کنم تا حالا آیفون از نزدیک ندیده باشی 😅
دیگه هم نبینم به من بگی عمو جان ..😒

عـــلـــۍ

منظورم آیفون ۶ اس هست …که اونم بیشتر از چهار سال پشتیبانی نرم افزاری شده 😅😂
باز با این کارات داری به همه ثابت میکنی خیلی نادونی 🤣

Dr.Nazer

چرا سعی میکنی جفنگیات خودت و صحیح جلوه بدی؟! اولا آیفون 6 آی‌او‌اس ۱۳ نگرفته و نخواهد گرفت و خداروشکر که یکی این کامنتِ‌تو ندید وگرنه تا فردا فقط بهت می‌خندید! دوما آیفون ۶ اس کجا بیشتر از ۴ سال ساپورت شده؟ ۲۰۱۵ معرفی شد، ۲۰۱۶ (۱) و ۲۰۱۷ (۲) و ۲۰۱۸ (۳) و ۲۰۱۹ (۴)؛ و سال دیگه هم آپدیت واسش نمیاد. چه‌حرفی داری بزنی وقتی حتی حساب‌کتاب هم بلد نیستی و ۴ رو ۵ یا ۶ حساب میکنی و رو حرفت هم تاکید داری!

Dr.Nazer

آقای چالتون؟! چرا از اون بالا میری؟ درضمن چالتون خودش الان میدونه من S10 دارم و طرفدارنما هم نیستم نیاز به یادآوری یه ترول بلانسبت محترم مثل جنابعالی نیست…
حالا هم به‌جای سعی در پاک‌کردن صورت‌مسئله و پیچوندن بحث، جواب کامنت منو بده نه تراوشات ذهنی خودت و بنویس که وارد دعوا شم و موضوع اصلی یادم بره؛ نه فرزند گرامی‌ام، همونطور که قبلش محترمانه جوابتو دادم محترمانه هم ادامه میدم، اما نمیدونم شما قراره قضیه رو ناموس و پدر مادر برسونی یا نه..!

_V_

بسه

Amir galaxy

اکثر اندرویدی ها همینن!!!
حالا خوبه از s9 به بعد سه تا آپدیت اندروید میگیره…

_V_

طرفدار نما؟!

چه ربطی داشت این وسط

ناظر داره از سامسونگ دفاع میکنه الان دقیقا طرفدار نما چی بود
بخوایم الان الکی بگیم طرفدار نما اول باید به خودت بگیم که حمله کردی!…

عـــلـــۍ

ولش کن داداش من نمی‌خوام پای تورو تو این بحث وسط بکشم این آقا داره با این رفتارش تخریب برند می‌کنه نه طرفداری بین این دوتا خیلی فرق هست ….
از سنشم خجالت نمی‌کشه هی میاد زیر کامنت من چرت و پرت ریپلی میزنه ..
دیگه محل ….نمیدمش زیادی بهش رو دادم پرو شده …

Milad7

کاش برای نوت8 آپدیت بده حیفه

Milad7

آپدیت دهی فقط ios ….

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)