حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت جدید گلکسی S8 و S7 سامسونگ برای بهبود وضعیت GPS آن‌ها منتشر شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، سامسونگ

تا چند سال پیش، حتی گوشی‌های پرچمدار سامسونگ تنها دو ارتقای اصلی سیستم‌عامل اندروید و سه سال به‌روزرسانی امنیتی را دریافت کردند. این شرکت اما، اکنون بهترین پشتیبانی نرم‌افزاری را نسبت‌به هر تولیدکننده دیگر اندرویدی ارائه می‌دهد. بسیاری از دستگاه‌های پرچمدار سامسونگ درحال‌حاضر چهار ارتقاء سیستم‌عامل اندروید و پنج سال به‌روزرسانی امنیتی را دریافت می‌کنند. حال در اقدامی عجیب، به‌تازگی آپدیت جدید سیستم‌عامل برای گلکسی S8 و S7 سامسونگ منتشر شده است درحالی‌که تقریبا شش سال از زمان معرفی گوشی دوم می‌گذرد.

آپدیت جدید گلکسی S8 و S7 سامسونگ

همان‌طور که گفته شد، گلکسی اس 7 و گلکسی اس 8 تقریباً شش سال از عمرشان می‌گذرد. بدیهی است که آن‌ها در لیست به‌روزرسانی‌های اخیر سامسونگ نیستند. بااین‌حال، این شرکت اکنون آپدیت مهمی را برای این دستگاه‌های توقف‌تولیدشده ارائه کرده است.

ما درگذشته شاهد انجام کار مشابهی از سوی سامسونگ بوده‌ایم. هنگامی‌که یک به‌روزرسانی مهم وجود دارد که باید منتشر شود، این شرکت حتی دستگاه‌هایی را که خیلی فراتر از مهلت پشتیبانی نرم‌افزاری خود هستند، به‌روزرسانی می‌کند. به‌همین‌دلیل است که گلکسی S7 و گلکسی S8 اکنون این به‌روزرسانی جدید را دریافت می‌کنند.

گلکسی S7 و گلکسی S7 Edge امروز با نسخه سیستم‌عامل G93xFXXU8EVG3 به‌روزرسانی دریافت کردند. این گوشی‌ها آخرین بار در نوامبر 2020 آپدیت شده‌اند، زمانی که به مهلت نهایی خود رسیدند. سری گلکسی S8 نیز پس از انتشار آخرین به‌روزرسانی رسمی در آوریل 2021، آپدیت جدیدی با نسخه G95xFXXUCDVG4 دریافت کرده‌اند.

آپدیت جدید گلکسی S8 و S7 سامسونگ

آپدیت جدید گلکسی S8 و S7 سامسونگ

هر دوی این به‌روزرسانی‌ها یک بهبود در GPS را به‌همراه دارند. بدیهی است که این موضوع به‌اندازه‌ای مهم بوده که نیاز به به‌روزرسانی جدید برای دستگاه‌های قدیمی وجود داشته است. سامسونگ قبلاً به‌روزرسانی GPS مشابهی را برای Galaxy J7 منتشر کرده بود، دستگاهی که هفت سال پیش و در سال 2015 عرضه شد.

همان‌طور که GalaxyClub اشاره می‌کند، به‌نظر می‌رسد سامسونگ درحال آماده‌سازی به‌روزرسانی‌های مشابه برای مدل‌های قدیمی‌تر، ازجمله پرچمدار سال 2015 سری Galaxy S6 و همچنین Galaxy S9 است. ممکن است کاربران زیادی هنوز درحال استفاده از این مدل‌ها باشند، به‌همین‌دلیل است که سامسونگ مجبور است مشکل GPS را در چنین دستگاه‌های قدیمی حل کند.

متأسفانه هیچ‌یک از این به‌روزرسانی‌ها آخرین وصله امنیتی ماه آگوست را به‌همراه نخواهد داشت، بنابراین کسانی که این دستگاه‌ها را نگه می‌دارند باید اکنون به‌طورجدی به ارتقای آن‌ها فکر کنند.

نظر شما پیرامون انتشار آپدیت جدید برای گلکسی S8 و S7 سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی