حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات گلکسی ای ۵۱ (Galaxy A51) لو رفت

نوشته

4 سال قبل | 11 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

اواسط تابستان گذشته بود که سامسونگ گلکسی ای ۵۰ اس (Galaxy A50s) را معرفی کرد. امروز اما دوباره صحبت درباره جایگزین آن است. مشخصات گلکسی ای ۵۱ (Galaxy A51) لو رفته و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

مشخصات گلکسی ای ۵۱

سامسونگ

سامسونگ

درباره گلکسی ای ۵۱ باید گفت همان طور که نامش پیداست، این نسخه به عنوان مدل پیشرفته تر گلکسی ای ۵۰ اس ارایه می شود. حال با گذشت دقیقاً دو ماه از معرفی گلکسی ای ۵۰ اس، شایعه شده که غول فناوری کره ای قصد دارد در سال 2020 مدل جدیدی از این خانواده را رونمایی کند. این گوشی جدید به تازگی با شماره مدل SM-A515F در وب سایت بنچمارک Geekbench مورد تست قرار گرفته که همین مسئله باعث شده برخی مشخصات کلیدی آن به بیرون درز کند. اعتقاد بر این است که شماره مدل مذکور متعلق به گلکسی A51 است.

لیست نتایج SM-A515F در Geekbench نشان می دهد که این گوشی مجهز به پردازنده اگزینوس ۹۶۱۱ بوده و در تست های تک هسته ای و چند هسته ای به ترتیب امتیازات 323 و 1185 را به خود اختصاص داده است. تراشه پردازشی مذکور که دارای فرکانس پایه 1.74 گیگاهرتزی است با 4 گیگابایت حافظه رم نیز همراه شده است. نسخه ای از این گوشی که تست بر روی آن انجام شده، به سیستم عامل اندروید ۱۰ مجهز بوده و در نتیجه نشان می دهد نسل بعدی گوشی های هوشمند سری ای سامسونگ با جدیدترین نسخه اندروید وارد بازار خواهند شد.

سیستم عامل اندروید ۱۰ در گلکسی ای 51 احتمالاً در قالب جدیدترین نسخه از رابط کاربری اختصاصی سامسونگ، یعنی One UI 2.0، ارائه خواهد شد.

سامسونگ اگزینوس ۹۶۱۱ با معماری ۱۰ نانومتری رسما معرفی شد

اگزینوس ۹۶۱۱ یک پردازنده نسبتاً جدید است که ماه قبل به صورت رسمی رونمایی شد. این تراشه 10 نانومتری در واقع یک نسخه پیشرفته تر از اگزینوس 9610 فعلی است. اگزینوس 9611 شامل چهار هسته پردازشی از نوع Cortex-A73 با حداکثر سرعت 2.3 گیگاهرتز و چهار هسته نیز از نوع Cortex-A53 با سرعت 1.7 گیگاهرتز می باشد. این تراشه همچنین شامل پردازنده گرافیکی Mali-G72 MP2 است. بد نیست بدانید که گوشی های تازه معرفی شده گلکسی ای 50 اس و گلکسی ام 30 اس، هر دو از اگزینوس 9611 استفاده می کنند.

البته این اولین بار نیست که در مورد مشخصات احتمالی گلکسی ای 51 می شنویم و پیش از این هم گزارش هایی در همین خصوص منتشر شده بود. بر این اساس، انتظار می رود میان رده جدید سامسونگ در دو مدل 64 و 128 گیگابایتی عرضه شود. رنگ بندی آن هم بر اساس گزارش ها شامل نقره ای، مشکی و آبی خواهد بود. از آنجا که گوشی های میان رده جدید شیائومی و ریلمی به دوربین پشتی چهارگانه مجهز شده اند، انتظار می رود گلکسی ای 51 هم از یک دوربین چهارگانه برخوردار باشد. همچنین پیش بینی می شود این دوربین شامل لنزهای اصلی 32 مگاپیکسلی، زاویه عریض 12 مگاپیکسلی، تله فوتو 12 مگاپیکسلی (با بزرگنمایی اپتیکال 2 برابری) و سنسور تشخیص عمق 5 مگاپیکسلی، باشد.

نظر شما درباره گلکسی ای ۵۱ احتمالی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mbazzaz81

بابا پ اگزینوس ۹۶۳۰ کدوم گوری رفت
یعنی همون مشخصات تکراری
و لابد پلاستیکی بود
شط 🍌
خودشم گوزپیچ شده نمیدونه گوشی بعدیو چی بزنه
اگه صب یه گوشی معرفی نکنه شب خوابش نمی بره🍌🍌🍌🍌🍌🍌🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️

mbazzaz81

یعنی فازشو درک نمی کنم یه a50 تکراری
و ملت ایران همشه در صحنه

mbazzaz81

انقدر وضعیت خرابه که حتی گلکسی a50 هم رفته یه آ۵۰ خریده
دیوار خونمون a50 خریده🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️

علی شیخ زاده

😆😆😆

Dr.Nazer

یه‌جوری میگین وای چه‌ تغییرات کمی😐 مثلا باید ۱۶ گیگ رم و بدنه الماس و اگزینوس ۹۸۹۰ و دوربین ۵۱۲ مگاپیکسلی هفت‌گانه و شارژر ۲۵۰ واتی میذاشت واسش! میان‌رده‌اس دیگه حالا مشکلش فقط اون بدنه پلاستیکه 😐

android 10

نه میخواستیم یه چیپست جدید(کاملا جدید)بزاره با 6 گیگ رم و دوربین سه گانه درست حسابی و جنس بهتر

android 10

چه بیخوده نه چیپستش جدیده نه امکاناتش کلا خیلی گوشی اشغالی به نظر میرسه تو سامسونگ فقط نوت

_V_

باید رسما معرفی شن ببینیم چ خبره از الان نظری نمیشه داد

Jason bourn

میدونستم اگزینوس ۹۸۰ به این گوشی نمیرسه امیدوارم حداقل توسری a71 و a81 استفاده کنه اینو

afsoon

خخخخ .دیگه واقعا داره اشغال تولید می‌کنه .

Milad7

میانرده های سامسونگ خیلی سریع از بازار فروش خارج میشن.منظورم اینه که از بورس فروش خارج میشن.مثلا A9 دیگه خیلی کم فروخته میشه اکثر فروشگاه ها موجود ندارن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)