حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نمونه دوربین پیکسل ۴ را ببینید

نوشته

4 سال قبل | 13 دیدگاه | گوگل

شاید طراحی پیکسل ۴ را دوست داشته باشید اما دوربین گوگل پیکسل ۴ مشخصا فوق‌العاده خواهد بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نمونه دوربین پیکسل ۴ را ببینید.

نمونه دوربین پیکسل ۴

این کلمه ها جزییاتی از دوربین پرچم‌دار جدید گوگل را مشخص نمی‌کند، اما نمونه تصاویر به دست آمده نشان می‌دهد که ظاهرا عبارت گفته شده حقیقت دارد. گفته می‌شود این تصاویر برای نشان دادن قدرت بخش‌های مختلف دوربین در هنگام رونمایی از پیکسل ۴ انتخاب شده بودند. با توجه به جزییات به تصویر کشیده شده و زنده بودن رنگ‌ها، می‌توان با جرات گفت که این تصاویر به راستی توسط یک دستگاه پیکسل گرفته شده باشند.

همانطور که در تصاویر بالا و پایین مشاهده می‌کنید، نمونه‌های فوق‌العاده‌ای از تصاویر سلفی نیز وجود دارد. با توجه به بهبود حالت Night Sight در پیکسل ۴ می‌توان با اعتماد به نفس کامل با گوشی خود به عکاسی نجومی پرداخت. در نهایت کامل کننده این مجموعه، تصاویر ماکرو و دورنما هستند. لازم به ذکر است این تصاویر تنها پرومو هستند، اما سال گذشته نیز اتفاق مشابهی برای پیکسل ۳ افتاد و بعدها مشخص شد تصاویر منتشر شده شباهت فراوانی به خروجی نهایی دوربین دستگاه دارند.

روی هم رفته باید گفت جنگ دوربین اسمارت‌فون‌ها در سال جاری به مرحله جدیدی وارد شده است؛ جایی که اپل با قابلیت جدید Deep Fusion حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و سامسونگ و هواوی نیز همچنان بر تعداد دوربین‌ها و مگاپیکسل آنها می‌افزایند. در این بین به نظر می‌رسد گوگل که نمی‌خواهد به راحتی قافیه را ببازد، با تمام قوا وارد میدان خواهد شد.

قابلیت Dual Exposure پیکسل ۴

دوربین گوگل پیکسل ۴ علاوه بر قابلیت‌های گفته شده مجهز به ویژگی جدید تحت عنوان Dual Exposure نیز خواهد بود. در هر صورت مدت زمان زیادی تا رونمایی از خانواده جدید پرچم‌داران گوگل باقی مانده است و مطمئنا در مراسم معرفی به تفصیل در خصوص توانایی‌های دوربین صحبت خواهد شد.

نظر شما درباره توانایی دوربین پیکسل ۴ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
13 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ARMTIN

کیفیت عکس ها عالیه 👍

Mani

آقای عطایی اگه پوشش ندایدین لطفا پوشش بدین ریلمی ایکس ۲ پرو از شارژر ۶۵ واتی بهره میبرد

online_wireless

دوربین های گوگل و پیکسل همیشه خوب بودن

Amin B3DA

عکس اون سگه فوق العادس 😐❤

Yas

صدر جدول دگزومارک متعلق ب پیکسل ۴ هست
شک نکنید
من فکر نمیکنم ایفون ۱۱ بتونه بالاتر از میت۳۰ وایسته اما گوگل صدر جدوله امسال

Amir96

ن بابا :/

Amir96

دوربینش باتوجه به این تصاویر بد نیست اما فک نکنم امتیازش از میت 30 پرو یا آیفون های جدید تو dxo بیشتر باشه

نیما عرفانی

مثل همیشه عالی به نظر میرسه.
در زمینه ی نرم افزار دوربین و پردازش تصویر مبتنی بر هوش مصنوعی هیچ برندی به پای گوگل نمی‌رسه . با اینکه عملکرد هواوی رو در بخش عکس برداری و سخت افزار دوربین خیلی قبولش دارم اما گوگل طبق معمول باز هم ثابت کرد که با کمترین تعداد دوربین میشه خروجیِ فراتر از حد انتظار گرفت و همینطور باز هم ثابت کرد که نرم افزار مناسب و پردازش تصویر قوی چه قدر می‌تونه برای رسیدن به خروجیِ ایده آل نقش مهمی داشته باشه.
البته اینم باید گفت که ماژول دوربین های سری پیکسل ۴ آپشنی نظیر سنسور اولتراواید رو نداره و این یعنی طبق معیار اخیر امتیازدهیِ دگزومارک مبنی بر اضافه شدن دوربین فوق عریض و حالت نایت مود ؛ این گوشی از امتیاز دوربین اولتراواید بی بهره هستش اما به نظرم با برخورداری از سنسور تله فوتو ۱۶ مگاپیکسلی که می‌تونه بهترین سنسور تله فوتو باشه و در کنار پردازش تصویر قویِ گوگل احتمالش هست که در تفکیک درست و دقیق سوژه از پس زمینه در تصاویر بوکه،ماکرو و پرتره بتونه پا به پای یه دوربین TOF پیش بره چون اینجور که تو عکس ها دارم میبینم به حقِ پتانسیلش رو داره.
هواوی که رو ارتقاء دوربین میت ۳۰ پرو بیشترین مانورش در بخش فیلم برداری بود و تا حد زیادی هم موفق بوده و تونست ضعفش در فیلم برداری رو پوشش بده , دوربین آیفون های جدید که سینک فوق العاده و یکپارچگیِ سخت افزار و نرم افزار دوربین هاشون واقعاً ستودنی بود و به نظرم بهترین دوربین سلفی هم دارن پس با این اوصاف امتیاز دوربین آیفون 11 پرو یا پرو مکس میتونه بالاتر از نوت ۱۰ پلاس باشه و حتی بهتر از میت ۳۰ پرو یا برابر با اون و در عین حال امتیاز دوربین پیکسل ۴ هم شاید در بدترین حالت ۲-۳ امتیاز پایین تر از نوت ۱۰ پلاس باشه. (در بدترین حالت)

نیما عرفانی

رفتم امتیازات آپدیت شده با احتساب حالت اولتراواید و نایت مود گوشی های گذشته رو در سایت دگزومارک دیدم ، جا داره که قسمت آخر کامنتم رو اصلاح کنم لذا
شاید این پیش بینی بهتر باشه.
من احتمال میدم امتیاز دوربین آیفون ۱۱ پرو مکس ۱۱۶ الی ۱۱۹ بشه و امتیاز دوربین پیکسل ۴ در بهترین حالت(نه بدترین حالت) امتیاز ۱۱۰ الی ۱۱۳ بیاره.

نیما عرفانی

از نظر امتیاز دوربین سلفی هم در کنار نوت ۱۰ و نوت ۱۰ پلاس دوربین سلفیِ آیفون های جدید و سریِ پیکسل ۴، هم رده ی تاپ ترین ها قرار میگیرن.
اینو براساس ارتقاء و امتیاز دوربین سلفیِ گوشی های پارسال گوگل و اپل نسبت به گوشی های ۲ سال پیششون گفتم.

Amir galaxy

عالی👌

Milad7

اژدها وارد میشود

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)