حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

جعبه گلکسی ای ۹۰ 5G لو رفت

نوشته

4 سال قبل | 6 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

دقایقی پیش بود که در ترنجی دیدیم پوستر رسمی گلکسی ای ۹۰ 5G لو رفت. حالا اما در شایعه ای جدید جعبه گلکسی ای ۹۰ 5G لو رفت. با این لو رفتن بخش قابل توجهی از مشخصات و تصویر دستگاه نیز مشخص شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

جعبه گلکسی ای ۹۰ 5G

جعبه گلکسی ای ۹۰ 5G

جعبه گلکسی ای ۹۰ 5G

این جعبه گلکسی A90 5G است که البته روی جعبه همان نام A90 نقش بسته و اشاره مستقیمی به پشتیبانی از شبکه 5G نمی شود، البته تا زمانی که به پشت جعبه نگاه نکرده باشید.

تقریبا تمام شایعات درباره گلکسی ای ۹۰ 5G تایید می شود و می بینیم که یک میان رده جذاب پیشرو داریم. اولین خط مشخصات به پشتیبانی از شبکه 5G اشاره دارد. پس از آن چیپست دارای پردازنده مرکزی (CPU) هشت هسته ای را می بینیم که مشخص نیست نمونه کوالکام خواهد بود یا سامسونگ.

نمایشگر گلکسی ای ۹۰ 5G یک پنل بزرگ ۶.۷ اینچی خواهد بود که رزلوشن FHD پلاس دارد و طبق انتظار سوپر امولد است. دوربین سه گانه گلکسی A90 5G شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی به همراه دو دوربین ۵ و ۸ مگاپیکسلی می شود. دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی Galaxy A90 5G درون ناچ قطره ای طور آن قرار دارد و به این ترتیب از نظر عکاسی می تواند یک میان رده مناسب باشد.

جعبه گلکسی ای ۹۰ 5G

جعبه گلکسی ای ۹۰ 5G

از آن جا که اثرانگشتی روی قاب پشتی یا روی لبه گلکسی ای ۹۰ 5G دیده نمی شود انتظار داریم که حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر باشد. البته امیدواریم که سامسونگ برای این دستگاه از حسگر اثرانگشت اولتراسونیک بهره ببرد تا شاهد تاخیر نمونه اپتیکال نباشیم.

موضوع دیگری که قابل ذکر است نیز پشتیبانی از شارژر فوق سریع یا همان سوپر فست شارژ سامسونگ است که یک شارژر ۴۵ واتی بوده و در حال حاضر فقط گلکسی نوت ۱۰ پلاس از آن پشتیبانی می کند.

نظر شما درباره گلکسی ای ۹۰ 5G احتمالی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
_V_

چرا حس میکنم با اینکه ای۸۰ شیشه فلز بود ولی اینم گلستیکه؟😐

Amir galaxy

منم همچین فکری دارم😑

User

اگه به فریم گوشی دقت کنین خطوط آنتن دیده میشه که احتمال طراحی فلز و شیشه بیشتر میشه

_V_

بله درست میفرمایید☺

Naranj

خوبه فریم ش فلزی هست دوربینش هم چرخان نیست

Milad7

طراحی تکراری

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)