حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ Galaxy A52s 5G یک قدم به معرفی رسمی نزدیک تر شد

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

گلکسی A52s سامسونگ به عنوان یک نسخه بهبودیافته نسبت به گلکسی A52 معرفی خواهد شد. این دستگاه تفاوت فاحشی با نسل قبلی خود نخواهد داشت. با دریافت گواهی‌نامه های جدید باید گفت که سامسونگ Galaxy A52s 5G یک قدم به معرفی رسمی نزدیک تر شده است.

سامسونگ Galaxy A52s 5G

سامسونگ گوشی های Galaxy A52 5G و Galaxy A72 5G را به عنوان اولین گوشی های میان رده خود که 5G را در سال ۲۰۲۱ ارائه می دهد، عرضه کرد. از آن زمان، این شرکت نمونه دستگاه هایی را که از شبکه نسل پنجم پشتیبانی می کنند، گسترش می دهد. در حال حاضر، به نظر می رسد که شرکت در حال آماده سازی برای “بهبود” گلکسی A52 5G با ارایه نسخه “S” جدید برای این گوشی است.

اگر با سری Galaxy A و M آشنا هستید، احتمالاً می دانید که این شرکت پس از مدت زمان معینی مدل های “S” بعضی مدل ها را معرفی کرده است. در حال حاضر، به نظر می رسد که Galaxy A52s 5G در حال آماده شدن برای عرضه است زیرا گواهینامه Bluetooth SIG را دریافت کرده است.

سامسونگ Galaxy A52s 5G جدید در پایگاه داده بلوتوث SIG و در سه شماره مدل مجزا SM-A528B ، SM-A528B_DS و SM-A528N ثبت شده است. متأسفانه، این فهرست هیچ گونه مشخصات مربوط به تلفن هوشمند جدید را شامل نمی شود. با این حال، چندی پیش در وب سایت Geekbench دیده شد. این دستگاه با کد مدل SM-A528B در پلتفرم بنچمارک محبوب با اراشه Snapdragon 778G مشاهده شد. این تراشه در حال حاضر یکی از جدیدترین و بهترین محصولات کوالکام برای بخش میان رده است.

تراشه ۶ نانومتری اسنپدراگون ٧٧٨ جی / Snapdragon 778G کوالکام رسماً معرفی شد

این گوشی جدید علاوه بر جدیدترین پلتفرم کوالکام، دارای 8 گیگابایت رم و اندروید 11 است که با رابط کاربری One UI 3.1 همراه می شود. جالب است بدانید که این دستگاه در حال حاضر به عنوان یک ارتقاء بزرگ نسبت به Galaxy A52 5G فعلی که مجهز به Snapdragon 750G است به نظر می رسد. همچنین همان مدل مشاهده شده در Geekbench توسط FCC تأیید شده است. به گفته مقامات امریکای شمالی، این دستگاه دارای اتصال Wi-Fi 6 خواهد بود. همچنین شامل NFC با پشتیبانی از پرداخت های بی سیم است.

متأسفانه، این ها تنها مواردی است که ما در حال حاضر در مورد Galaxy A52s 5G می دانیم. بر اساس اطلاعات فاش شده قبلی، این دستگاه فقط یک گلکسی A52 5G با تراشه Snapdragon 778G خواهد بود. بر این اساس، ما دقیقاً می دانیم که انتظار چه چیزی را داریم. گفته می شود این دستگاه 450 یورو قیمت دارد و 128 گیگابایت حافظه داخلی به همراه پشتیبانی از کارت حافظه microSD خواهد داشت.

اگر Galaxy A52 5G را در نظر بگیریم، این دستگاه از صفحه نمایش 6.5 اینچی Super AMOLED برخوردار خواهد بود. علاوه بر این، این دستگاه دارای نمایشگر با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز و سوراخ نمایشگر در مرکز است. از نظر دوربینی، این دستگاه دارای دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با OIS خواهد بود. علاوه بر این، یک دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی، یک دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی و یک دوربین عمق سنج ۵ مگاپیکسلی وجود دارد. برای عکس های سلفی، این گوشی دارای یک دوربین 32 مگاپیکسلی است.

از دیگر ویژگی های آن می توان به جک هدفون 3.5 میلی متری و بلندگوهای استریو اشاره کرد. این دستگاه قدرت خود را از باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 25 واتی تامین می کند. در هفته های آینده باید اطلاعات بیشتری در مورد Galaxy A52s 5G بشنویم.

نظر شما چیست؟ منتظر گلکسی A52s 5G هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mahdi_F18

می بخشید اول متن نوشتید A72 5g مگه سامسونگ A72 5g داره تا اونجایی که یادمه A71 تو کره در نسخه 5g معرفی شد ولی ما A72 5g ندیدیم

Golden Manfioda

a52 خودش گوشی میان رده خوبی بود با و الان هم با مدل «S»هم خیلی بهتر میشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)