حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی ای ۹۱ و گلکسی ای ۷۱ با اندروید ۱۰ ارایه خواهند شد

نوشته

4 سال قبل | یک دیدگاه | سامسونگ، شایعات

هفته گذشته بود که در ترنجی خواندیم دوربین خانواده گلکسی ای ۲۰۲۰ (Galaxy A2020) یک ارتقا بی نظیر خواهد داشت. به نظر می رسد که قرار است کمی بیشتر از دوربین ارتقا را برای این دستگاه ها شاهد باشیم و خبر می رسد که گلکسی ای ۷۱ (Samsung Galaxy A71) و گلکسی ای ۹۱ (Samsung Galaxy A91) قرار است سال ۲۰۲۰ همراه با اندروید ۱۰ عرضه شوند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

اندروید ۱۰ برای دو عضو خانواده گلکسی ای ۲۰۲۰

گلکسی ای ۲۰۲۰

گلکسی ای ۲۰۲۰

مشخصا سامسونگ در حال کار روی نسل آینده‌ی گوشی‌های سری گلکسی ای خود است٬ اما ما نشانه‌هایی از نخستین گوشی‌های این خانواده را کسب کرده‌ایم که می‌تواند جالب توجه علاقه‌مندان به کمپانی سامسونگ باشد.

بر اساس گزارش منتشر شده از سوی ٬Galaxy Club دو گوشی گلکسی ای ۷۱ و گلکسی ای ۹۱ نخستین گوشی‌های این خانواده خواهند بود که به صورت پیشفرض به اندروید ۱۰ مجهز خواهند بود. این می‌تواند به معنای عرضه‌ی آن‌ها حوالی آخر بهمن یا اوایل اسفند باشد.

سامسونگ معمولا گوشی‌های خود را با آخرین نسخه‌های منتشر شده‌ی اندروید روانه‌ی بازار می‌کند؛ بنابراین ما انتظار داریم گوشی‌های جدید سری A سامسونگ با رابط کاربری One UI 2.0 بر پایه‌ی اندروید ۱۰ عرضه شوند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که گلکسی ای ۲۰۲۰ با رابط کاربری One UI 2.0 و اندروید ۱۰ می تواند جذاب تر باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
chalton

میان رده های سامسونگ واقعاً محشر هستن و امکانات بالایی رو برای مصرف کننده به ارمغان میاره،ترولَک های چینی میگن میان رده هاش گرونه،ترولَک جان الان bmw یه ماشین میزنه مثل همون رو هم یه خودرو ساز چینی میزنه ولی کیفیت و مهندسی که bmw داره خودرو چینی حالا حالاها باید تعظيم کنه،این داستانم همینه،داستان گوشی های چینی و سامسونگ هم همینه.
#ترولَک های چینی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)