حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشکل سبز شدن نمایشگر گلکسی A71 سامسونگ

نوشته

3 سال قبل | 11 دیدگاه | اختصاصی ترنجی، سامسونگ

یکی از مشکلات رایج ۲ سال اخیر در موبایل هایی با پنل OLED را می توان مشکل سبز شدن نمایشگر دانست. این مشکل در دستگاه های متنوعی از پرچمدار تا میان رده گزارش شده است. امشب اما یکی از کاربران ترنجی به ما مشکل سبز شدن نمایشگر گلکسی A71 سامسونگ را گزارش کرده است. او با وجود پیگیری هایی که کرده است اما از سوی گارانتی به پاسخی نرسیده است.

مشکل سبز شدن نمایشگر گلکسی A71

بد نیست برای یادآوری بگوییم که ۱۱ ماه سامسونگ گلکسی ای ۷۱ (Galaxy A71) با اسنپدراگون ۷۳۰ و دوربین چهارگانه رسما معرفی شد. یکی از نقاط قوت اصلی این میان رده سامسونگ را می توان در نمایشگر بزرگ 6.7 اینچی Super AMOLED با رزولوشن FHD+ دانست. این پنل با یک سوراخ در مرکز خود برای دوربین سلفی، یکی از بهترین تجربه های بصری در بین میان رده های این شرکت را ارایه می کند.

Galaxy-A71-Green-Screen

Galaxy-A71-Green-Screen

به تازگی یکی از کاربران ترنجی ادعای مشکل در نمایشگر گلکسی A71 خود دارد. او برای ما ۲ تصویر از زوایای مختلف ارسال کرده تا مشکل خود را عنوان کند. همانطور که می بینید هر چه پایین نمایشگر و سمت چپ پنل نزدیک تر می شویم شاهد سبز تر شدن رنگ مشکی می شویم.

این مشکل در رنگ سفید وجود ندارد و نشان می دهد که پنل نمایشگر باید سالم باشد اما در رنگ مشکی شاهد چنین افکتی در نمایشگر هستیم. احتمالا سامسونگ باید با به روزرسانی نرم افزاری آن را برطرف کند اما هنوز هیچ چیز به صورت قطعی مشخص نیست.

طبق اظهار نظر کاربر ما، دستگاه وی روی رابط کاربری One UI 2.5 قرار دارد که جدیدترین رابط کاربری ارائه شده سامسونگ برای گلکسی A71 است.

شما گلکسی A71 دارید؟ چنین مشکلی را تجربه کرده اید؟

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Auroro

الان اینجوریه که اگه باب از روستای جکسون ویل توابع فورت کالین ایالت کلرادو تصمیم بگیره بره رای بده، روی قیمت تخم مرغی که فردا اصغر از روستای حسن آباد توابع نورآباد ممسنی استان فارس میخره تاثیر داره.
به این میگن اثر پروانه ای

lovenokia

الان این مشکل نرم افزاری هست یا سخت افزاری ؟

سوراخ نمایشگر بالای گوشی سمت چپ بود بهتر بود کمتر تو کنترل های گیم تو مخی بود .

با یه بروز رسانی نرم افزاری کوچیک حل میشه

TheFreeCritic

میخواید مشکل سبز شدن نمایشگر پوکو خودم رو نشون بدم؟
این اتفاق افتاد ریست فکتوری کردم درستشد
معمولا نرم افزاریه این دوست عزیزمون ریست فکتوری کنه احتمالا درست میشه

S AH

مردی بفرست!

TheFreeCritic

عکس نگرفتم
تو کیبورد صفحه سبز شد
ریست فکتوری زدم درست شد

نیما عرفانی

The Display Panel Mate 20 Pro OF BOE After 2 Year…
comment image

maahmoud_hfz

دقیقا poco f2 pro من از دوروز پیش که آپدیت اندروید ۱۱ کردم این جوری شده پس خیالم جمع که نرم افزاریه؟ خیلی اعصابم خورد شده از این قضیه

Mahdi

چقدر عجیبه

Naranj

با اینکه اولد های مینرده سامی از lcd و اولدهای کمپانیهای دیگه بالاتر هست ولی همیشه اعتقادم این بوده که اولد یعنی پنلهایی که سامی روی پرچمدارهاش میذاره.اول سری اس و بعد سری نوت

Milad7

احتمالا با یه آپدیت این مشکل حل بشه 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)