حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت سامسونگ Galaxy A71 با پچ امنیتی آگست ۲۰۲۱ اندورید رسما ارایه شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، سامسونگ

سامسونگ گلکسی A71 جدیدترین تلفن هوشمند سامسونگ است که به روز رسانی امنیتی آگست ۲۰۲۱ را دریافت کرده است. سامسونگ ارایه آپدیت جدیدترین وصله امنیتی اندروید را هفته آخر ماه گذشته آغاز کرده بود و Galaxy A52 اولین گوشی سامسونگ بود که آن را دریافت کرد. بعداً، دامنه این به روز رسانی به انواع تلفن های هوشمند رده بالا و میان رده گسترش یافت. امروز هم آپدیت سامسونگ Galaxy A71 با پچ امنیتی آگست ۲۰۲۱ اندورید رسما ارایه شده است.

آپدیت سامسونگ Galaxy A71

سامسونگ آپدیت نرم افزاری جدیدی را برای Galaxy A71 در لهستان منتشر کرد. این به روز رسانی دارای بیلد A715FXXU6BUH1 بوده و شامل وصله امنیتی آگست 2021 است. علاوه بر رفع ۴۰ آسیب پذیری مرتبط با امنیت و حریم خصوصی، به روزرسانی ممکن است ثبات دستگاه را بهبود بخشد و سایر اشکالات را برطرف کند. به روزرسانی جدید می تواند طی چند روز آینده به بازارهای بیشتری گسترش یابد.

گلکسی A71

گلکسی A71

اگر از کاربران Galaxy A71 هستید، ممکن است اعلان به روز رسانی نرم افزار جدید را دریافت کرده باشید. اگر اعلان را دریافت نکرده اید، می توانید با رفتن به تنظیمات »به روز رسانی نرم افزار و ضربه زدن روی دانلود و نصب، بروزرسانی را به صورت دستی بررسی کنید.

آپدیت سامسونگ گلکسی A52 با وصله امنیتی August 2021 اندروید ارایه شد

سامسونگ سال گذشته Galaxy A71 را با One UI 2 مبتنی بر اندروید 10 عرضه کرده بود. در اوایل سال جاری، این شرکت به روز رسانی One UI 3.1 مبتنی بر Android 11 را بر روی تلفن هوشمند خود عرضه کرد. احتمالاً اوایل سال آینده این دستگاه حداقل یک به روزرسانی سیستم عامل Android دیگر دریافت می کند.

شما گلکسی A71 دارید؟ این آپدیت را دریافت کردید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)