حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۲ گلکسی A71 سامسونگ با One UI 4.1 رسما عرضه شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، اندروید ۱۲، سامسونگ

قطار آپدیت اندروید ۱۲ سامسونگ کم کم به ایستگاه های آخر خود نزدیک می شود. دیروز رود که برای شما نوشتیم آپدیت اندروید ۱۲ گلکسی A32 رسما ارایه شده است. خبر خوب این است که آپدیت اندروید ۱۲ گلکسی A71 سامسونگ با One UI 4.1 رسما عرضه شده است. این که آپدیت اندروید ۱۲ آن با رابط کاربری قدیمی ارایه نمی شود و نیازی به انتظار دریافت جدیدترین رابط کاربری نیست، قابل ستایش است.

آپدیت اندروید ۱۲ گلکسی A71

چند هفته پیش Galaxy A71 4G (با شماره مدل SM-A715F) آپدیت اندروید 12 را با One UI 4.0 دریافت کرد. با این حال، عرضه آن آپدیت فقط به هنگ کنگ محدود شد.

اکنون، سامسونگ بالاخره شروع به ارائه نسخه پایدار اندروید 12 با رابط کاربری One UI 4.1 برای Galaxy A71 در سراسر جهان کرده است. این به روز رسانی با شماره ساخت A715FXXU8CVC3 در حال حاضر در روسیه، لهستان و پاناما در دسترس است.

همانطور که در اسکریت شات زیر می بینید این آپدیت برای کاربران روسیه ارایه شده است:

آپدیت اندروید ۱۲ گلکسی A71 با One UI 4.1

آپدیت اندروید ۱۲ گلکسی A71 با One UI 4.1

متاسفانه درباره حجم آپدیت One UI 4.1 گلکسی A71 اطلاعاتی وجود ندارد. همچنین وصله امنیتی آن هم اعلام نشده است اما می توانید حدس بزنیم که حجمی حدود ۱.۵ گیگابایت و وصله امنیتی ماه جاری میلادی یعنی March 2022 با این آپدیت ارایه شود.

این آپدیت اندروید 12 همراه با نسخه جدید One UI ارایه شده است. با این به‌روزرسانی، کاربران Galaxy A71 باید ویژگی‌های جدید و یک رابط کاربری تازه‌سازی شده با گزینه‌های سفارشی‌سازی Material You تجربه کنند. همچنین باید ابزارهای سیستمی جدیدی مانند RAM Plus را ارائه دهد.

شما گلکسی A71 دارید؟ آپدیت اندروید ۱۲ آن را دریافت کردید؟ چه تغییراتی را شاهدید؟

آپدیت One UI 4.1 سامسونگ برای کدام گلکسی ها ارایه می شود؟ + قابلیت ها

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)