حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشکل نمایشگر گلکسی A71 سامسونگ با خطوط سبز و سفید

نوشته

9 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، مشکلات، نمایشگر

بیش از سه سال و نیم از رونمایی سامسونگ Galaxy A71 با اسنپدراگون ۷۳۰ و دوربین چهارگانه می‌گذرد. دستگاهی که همین ۶ ماه پیش آپدیت اندروید ۱۳ سامسونگ را دریافت کرده بود. به تازگی اما کاربری از هند درباره مشکل نمایشگر گلکسی A71 سامسونگ با خطوط سبز و سفید خبر داده است.

مشکل نمایشگر گلکسی A71

مشکل پدیدار شدن خطوط بنفش، سبز یا سفید در نمایشگرهای OLED چیز جدیدی نیست. از گذشته بوده و تا کنون هم ادامه دارد. معمولا یک مشکل فراگیر نیست اما در مدل‌های پرچمدار مانند گلکسی اس 20 پلاس، نوت 20 اولترا و اس 21 اولترا خبرساز شده بود. حالا یک مدل میان‌رده چنین مشکلی را به مسیر اخبار برده است.

کاربری در توییتر از وجود یک خط عمودی سفید بر روی صفحه نمایش گلکسی A71 سامسونگ خود خبر داد. قابل ذکر است که دستگاه قبل از ظاهر شدن این خط سفید، سقوط نکرده یا آسیبی ندیده و حتی اپدیت نرم‌افزاری هم نداشته است.

در پاسخ به این مشکل، سامسونگ با پیروی از پروتکل معمول خود برای رسیدگی به شکایات مصرف‌کننده، اطلاعات تماس کاربر را از طریق پیام مستقیم توییتر درخواست کرد.

این اتفاق اندکی پس از آن رخ داد که سامسونگ یک تعویض رایگان صفحه نمایش برای کاربران گلکسی نوت 20 اولترا ارائه کرد که پس از به‌روزرسانی نرم‌افزاری در ژوئن 2023 با مشکلات خطوط سبز و صورتی مواجه شدند.

مشکل خط سبز نمایشگر گلکسی نوت ۲۰ اولترا سامسونگ به رایگان تعمیر خواهد شد + تعویض نمایشگر

به نظر می رسد این مشکل فراتر از هند است و بر مدل های مختلف سامسونگ مجهز به صفحه نمایش OLED از Samsung Display تأثیر می گذارد.

در حالی که سامسونگ به طور رسمی به این مشکل اعتراف نکرده است، اقدام سریع آنها در تعویض صفحه‌نمایش‌های OLED بدون هیچ هزینه‌ای حاکی از نقص احتمالی نرم‌افزار یا خود صفحه‌نمایش است. ظاهر شدن یک خط سفید بر روی صفحه نمایش گلکسی A71 نیاز به بررسی بیشتر در مورد دلایل اصلی این مشکلات صفحه نمایش را برجسته می کند.

شما تا کنون تجربه مشابهی داشته اید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)